  • 181. Data: 2014-05-10 20:07:34
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 19:21, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ależ oczywiście.
    > A dzięki podejściu takiemu jak Twoje mamy sraczkę legislacyjną
    > na poziomie i PL, i UE, która stara się kontrolować każdy aspekt
    > życia w coraz drobniejszych detalach. Żeby chronić tego biednego
    > debila przed zrobieniem sobie samemu krzywdy.
    > Gratuluję.

    Nie. UE to socjalistyczna eurosraczka regulacyjna.

    Urzedasy chca wszystko opisac, bo jak opisza to maja kase za pozwolenia.
    Lub przelewanie pustego w prozne generuje podatki.

    Vide jebana ustawa o ciasteczkach

    Wszyscy to maja w dupie

    Vide:

    http://antyweb.pl/wspolpracujemy-z-sluzbami-bezpiecz
    enstwa-rosji-tak-twierdzi-nasza-polityka-prywatnosci
    /

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 182. Data: 2014-05-10 20:22:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeci stan to moze byc, ze to wszystko zmyslili dziennikarze :D

    Nie. Po pierwsze przedstawiciel MPK twierdzi, że zaświadczenie wystawili.
    Po drugie dyrekcja szkoły by już dawno protestował.

  • 183. Data: 2014-05-10 21:24:06
    Od: W <w...@w...pl>

    Malpy i Delfiny wystukał, co następuje:

    > I prosze cie - miej na uwadze, ze powodem zajscia byla luka w ruterze
    > pozwalajaca na manipulacje.
    >
    > Bez niej Kowalski nie zostalby wystawiony

    No, czyli jak włoży rękę go kubka z gorącą kawą na którym widnieje napis
    'nie wkładać bo gorące' to też będzie wina całego świata i producentów kawy?

    żelazna logika

  • 184. Data: 2014-05-10 21:26:07
    Od: W <w...@w...pl>

    Malpy i Delfiny wystukał, co następuje:

    > Ale certyfikat byl prawidlowy.

    Pierdolisz od rzeczy i bez sensu:
    http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2014/02/
    mbank-fake-5.jpg

    > Nic nie wybuchalo

    Nie wybuchało, bo *nie było certyfikatu*, a dopisek 'ssl' w adresi magicznie
    nie zmienia stanu rzeczy.

  • 185. Data: 2014-05-10 21:29:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > Ale certyfikat byl prawidlowy.

    No właśnie w tym rzecz, że to niemożliwe by był.

    Albo to było połączenie nieszyfrowane (a wątpie by przeglądarka,
    która ma zapamiętany adres weszła "z automatu" na takie, albo
    pojawił się błąd). Nie ma fizycznie opcji by ktoś podpierdolił
    taki certyfikat nie znając klucza prywatnego użytego do jego
    podpisu.

    > Nic nie wybuchalo

    Podmiana DNS nie pozwala na sfałszowanie certyfikatu SSL,
    więc niestety jesteś w błędzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 186. Data: 2014-05-10 21:30:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Nie. UE to socjalistyczna eurosraczka regulacyjna.

    Tak. Dzięki takim agitatorom i usprawiedliwianiu głupich zachowań
    jakie prowadzisz Ty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 187. Data: 2014-05-10 21:34:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, W <w...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Nie wybuchało, bo *nie było certyfikatu*, a dopisek 'ssl' w adresi magicznie
    > nie zmienia stanu rzeczy.

    I w dodatku, żeby dojść do takiej strony musiało nastąpić przekierowanie,
    bo użytkownik sam z palca takiego adresu nie wpisze.

    Jeśli ktoś się choć raz logował do banku, to przeglądarka zapamiętała adres
    https:// i nie ma szans, by najpierw weszła na http:// (chyba że ktoś ręcznie
    adres poprawi). A skoro tak, to *musiało* wybuchnąć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 188. Data: 2014-05-10 21:39:31
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 21:30, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak.

    Zgoda.

    > Dzięki takim agitatorom i usprawiedliwianiu głupich zachowań
    > jakie prowadzisz Ty.

    Nie.

  • 189. Data: 2014-05-10 21:40:32
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 21:24, W wrote:
> [...]
    > 'nie wkładać bo gorące' to też będzie wina całego świata i producentów kawy?

    Tyle, ze kubek jest chlodny. To haker podgrzal kubek.

    Wez juz sie nie wydurniaj.

  • 190. Data: 2014-05-10 21:43:25
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 21:26, W wrote:

    > Nie wybuchało, bo *nie było certyfikatu*, a dopisek 'ssl' w adresi magicznie
    > nie zmienia stanu rzeczy.

    To teraz wyjasnij roznice fryzjerce te wszystkie magiczne esesele srele
    i dlaczego jak takm jest SSL napisane, bo ona widzi, to nie jest to SSL
    co powinno byc.

    No bo sam widzisz, ze jest :>

    I ja powaznie - przeprowadz "badanie" na czlowieku, co nie potrafi
    skonfigurowac usenetu.

    Bo Tobie sie wydaje ze wszyscy uzytkownicy e-Bankowosci by default są
    wystarczajaco techniczni, by to ogarnac.

    A tak nie jest.