  • 11. Data: 2021-03-14 16:29:58
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: Kviat

    W dniu 14.03.2021 o 13:27, _Master_ pisze:

    > Jak słucham wystąpień europosłów to TAK Masz rację ;-)

    Na pocieszenie ci powiem, że nie każdy europoseł jest z pis.

    > Gawiedź przez unijną propagandę ma być utrwalana w przekonaniu że KE MA
    > PRAWO zabierać fundusze pod przykrywką magicznego słowa "łamanie
    > praworządności"

    Nie tylko prawo, ale i obowiązek.
    Nie wolno finansować dyskryminacji ludzi, bo to się źle kończy.

    > Gawiedź ma już nie zgłębiać zapisów traktatowych.
    > One są już nieistotne. Ważne jest PRZEKONANIE komisarzy.

    Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
    Te "uchwały" to fakty, a nie przekonanie jakichś komisarzy.

    > Dokumentował głupotę.
    >
    > O widzisz...
    > Nawet przyjmując że to głupota to malowanie sprejem na domu głupca
    > napisu GŁUPIEC chyba nie przystoi postępowemu, progresywnemu aktywiście.

    To trochę dziwne, że rady tych gmin najpierw podejmowały te uchwały, a
    potem się wstydziły tego, że... ktoś upublicznił te uchwały.
    Dlaczego mu nie podziękowały, tylko skierowały sprawę do sądu? To wbrew
    logice.

    > Normalni ludzie traktują to jak zwykły wybryk chuligański który podlega
    > pod paragraf i NORMALNIE się chuligana SKAZUJE

    No i chuligani zostali ukarani - normalni ludzie cofnęli im dotacje.

    > A jeśli to głupota to czym jest narzucanie przez mniejszość (3%)
    > zachowań, poglądów, znaczeń i domaganie się przywilejów im nie należnych
    > reszcie (97%) społeczeństwa?

    A jakież to zachowania narzucają ci geje? Masz obawy, że cię namówią na
    seks z facetem?
    I jakich to przywilejów się domagają? To takie straszne, że człowieka
    należy traktować jak człowieka?

    > Nie BEZCZELNOŚCIĄ?

    No pewnie. Przyznanie przywileju praw wyborczych kobietom, to też była
    bezczelność. A już szczytem bezczelności było zakazanie niewolnictwa.
    Kto to widział, żeby czarnym rozdawać takie nie należne im przywileje, nie?

    > jeżeli zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy
    >
    > ciach
    >
    > większość społeczeństwa uważa że nastąpiło zniesławienie a samorządy
    > odpowiedziały na nachalną propagandę lpgtq+

    Nie, większość społeczeństwa tak nie uważa.

    > Tylko lewacki PROSTAK przyjmuje że niezgoda na PROPAGANDĘ równa się
    > WYKLUCZENIU ze wspólnoty i wygnaniu za bramy miasta. ;-)

    Tylko prawacki idiota może napisać coś tak głupiego.

    > Ale to raczej nie prostackie podejście tylko CELOWA MANIPULACJA

    To nie manipuluj. Nikt ciebie do tego nie zmusza.

    > To smutne jaki poziom merytoryczny reprezentują europosłowie

    Ale na szczęście nie wszyscy europosłowie są z pisu.

    > Czy wyborcy którzy na nich głosowali zdają sobie sprawę z ich
    > barbarzyńskiego postępowania?

    Nie sądzę. Jesteś tego najlepszym przykładem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2021-03-15 21:28:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-marca-2021 o 16:29, Kviat pisze:

    > Na pocieszenie ci powiem, że nie każdy europoseł jest z pis.

    I efekty widać. ;-) Słuchałeś chociaż tych "wystąpień"

    > Nie tylko prawo, ale i obowiązek.
    > Nie wolno finansować dyskryminacji ludzi, bo to się źle kończy.

    Nie ma na tym świecie i nigdy nie było i nie będzie RÓWNOŚCI,
    SOLIDARNOŚCI, ciciciciic...

    Zawsze można sobie wybrać jakiś fragment o oskarżyć np. Niemców za
    złamanie solidarności energetycznej.

    Takie zagrywki komisarzy budzą tylko POLITOWANIE. Jak maja JAJA to niech
    zmienią traktaty

    > Te "uchwały" to fakty, a nie przekonanie jakichś komisarzy.

    Trzeba jeszcze mieć jakieś szczątki inteligencji aby zrozumieć dlaczego
    te uchwały i jaka jest ich faktyczna treść

    A może te wredne kobiety tłumacze dają ciągle ciała ;-)

    > To trochę dziwne, że rady tych gmin najpierw podejmowały te uchwały, a
    > potem się wstydziły tego, że... ktoś upublicznił te uchwały.

    Bo ten DEBIL na tablicach wypisywał strefa wolna od lgbt a uchwała była
    sprzeciwem przeciwko propagowaniu ideologii lgbt.

    Tak to jest ideologia czy tam wiara czy jak kto sobie nazwie.

    Użycie skrótu LGBT nie znaczy z automatu że jest to uosobienie
    konkretnego człowieka

    Jest KOMUNIZM i komuniści. Propagowanie komunizmu jest PENALIZOWANE.
    Wyznawanie poglądów komunistycznych NIE.

    Potrafisz to ZROZUMIEĆ ROŻNICĘ?

    Ten DEBIL SKŁAMAŁ i działał na szkodę ludzi, samorządu, wspólnoty lokalnej

    Na to są PARAGRAFY

    Potrafisz to ZROZUMIEĆ ROŻNICĘ?

    > A jakież to zachowania narzucają ci geje? Masz obawy, że cię namówią na
    > seks z facetem?

    W tej kwestii wszystko już zostało powiedziane. Twoje PROSTACKIE
    usprawiedliwianie budzi tylko POLITOWANIE.

    > I jakich to przywilejów się domagają? To takie straszne, że człowieka
    > należy traktować jak człowieka?

    Nie ciągnij tego. Chcą małżeństwa a nie mogą go mieć.

    A skoro ludzie odchodzą od takich stałych związków to to domaganie się
    przywilejów małżeńskich ;-) Można uznać jako TAKTYCZNE.

    Ludzie mają większe problemy i opiekuńcze państwo nie potrafi im pomóc.

    Dlaczego LPGTQ+ mają być wyróżnieni?

    DLACZEGO?

  • 13. Data: 2021-03-16 11:15:44
    Od: Kviat

    W dniu 15.03.2021 o 21:28, _Master_ pisze:

    > I efekty widać. ;-) Słuchałeś chociaż tych "wystąpień"

    > Nie ma na tym świecie i nigdy nie było i nie będzie RÓWNOŚCI,
    > SOLIDARNOŚCI, ciciciciic...

    I to ma oznaczać, że można geja traktować nie jak człowieka, opluć i skopać?

    > Zawsze można sobie wybrać jakiś fragment o oskarżyć np. Niemców za
    > złamanie solidarności energetycznej.

    Ale tylko tych hetero, czy gejów też?
    Chyba ci się wątki pokręciły.

    > Takie zagrywki komisarzy budzą tylko POLITOWANIE. Jak maja JAJA to niech
    > zmienią traktaty

    To was wpuszczono na salony i teraz sracie na dywan.

    > Trzeba jeszcze mieć jakieś szczątki inteligencji aby zrozumieć dlaczego
    > te uchwały i jaka jest ich faktyczna treść

    Przecież to bardzo proste. Religia niektórym tak ryje banię, że obiera
    to karykaturalne formy. Wszyscy doskonale wiedzą skąd się biorą te uchwały.

    > A może te wredne kobiety tłumacze dają ciągle ciała ;-)

    Pewne jest, że znają lepiej języki obce niż politycy pis. Z p.o.
    prezydenta i byle jakim na czele.
    Prawakom w pale się nie mieści, że statystycznie kobiety są lepiej
    wykształcone od facetów.

    > Bo ten DEBIL na tablicach wypisywał strefa wolna od lgbt a uchwała była
    > sprzeciwem przeciwko propagowaniu ideologii lgbt.

    Tak tak, a leworęczni i rudzi, to też tylko ideologia.

    > Tak to jest ideologia czy tam wiara czy jak kto sobie nazwie.

    Ci ludzie istnieją, czy tego chcesz, czy nie. Podobno nawet to twój bóg
    ich stworzył.

    > Użycie skrótu LGBT nie znaczy z automatu że jest to uosobienie
    > konkretnego człowieka

    No pewnie. A przedziały w tramwajach tylko dla białych, to nie były
    zakazy dla konkretnych kolorowych. Zakazy dla Żydów, to też przecież nie
    uosabiały konkretnego Żyda.

    Masz śmietnik w głowie i tyle.

    > Jest KOMUNIZM i komuniści. Propagowanie komunizmu jest PENALIZOWANE.
    > Wyznawanie poglądów komunistycznych NIE.
    >
    > Potrafisz to ZROZUMIEĆ ROŻNICĘ?

    Poglądy komunistyczne to kwestia wyboru.
    Potrafisz ZROZUMIEĆ RÓŻNICĘ?

    > Ten DEBIL SKŁAMAŁ i działał na szkodę ludzi, samorządu, wspólnoty lokalnej

    Nie. To nie przez niego samorządom zabrano dotacje, tylko przez
    dyskryminujące uchwały radnych. Są na to nawet wyroki sądów.

    > Na to są PARAGRAFY

    I właśnie dlatego sądy stwierdzają, że to wina tych radnych.

    > Potrafisz to ZROZUMIEĆ ROŻNICĘ?

    Potrafię. I na szczęście sądy jeszcze też.

    > W tej kwestii wszystko już zostało powiedziane. Twoje PROSTACKIE
    > usprawiedliwianie budzi tylko POLITOWANIE.

    Czyli nic ci nie narzucają. To tylko twoja wyobraźnia robi ci figle.
    I jakie znowu moje usprawiedliwienie? Ty nawet nie potrafisz sensownie
    sklecić zdania żeby można było się domyślić o co ci chodzi.

    > Nie ciągnij tego. Chcą małżeństwa a nie mogą go mieć.

    Nie mogą bo ponieważ?
    Bo wiesz, że to nie jest wbrew prawom fizyki? W innych państwach mogą.

    > A skoro ludzie odchodzą od takich stałych związków

    Czy od stałych, to nie wiem, pewnie jest różnie. Chodziło ci o
    sformalizowane, te w kościele? To akurat dobrze.

    > to to domaganie się
    > przywilejów małżeńskich ;-) Można uznać jako TAKTYCZNE.

    Że co?

    > Ludzie mają większe problemy i opiekuńcze państwo nie potrafi im pomóc.
    >
    > Dlaczego LPGTQ+ mają być wyróżnieni?

    Równe prawa to wyróżnienie?
    Coś ci się znowu pomyliło.

    > DLACZEGO?

    Pytanie brzmi dlaczego mają być dyskryminowani?

    Wychodzi na to, że prawa dla kobiet to było wyróżnienie.
    A dla czarnych wyróżnieniem było możliwość wsiadania do przedziału
    białych...

    Jakie to żałosne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2021-03-16 12:17:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 11:15, Kviat pisze:

    > I to ma oznaczać, że można geja traktować nie jak człowieka, opluć i
    > skopać?

    Czy brak związków partnerskich jest przyczyną opluwania i kopania gejów
    na ulicach polskich miast w masowej skali?

    Ty chyba nadajesz się na europosła. Wpasowałbyś się WYŚMIENICIE ;-

    > Ale tylko tych hetero, czy gejów też?

    Jeśli byli gejami od chwili poczęcia to też ;-)

    > Chyba ci się wątki pokręciły.

    Nie pokręciły się. W Polsce nie łamie się traktatów.
    A Niemcy złamały dyrektywę energetyczną

    I co? I NIC. Nie było żadnej debaty unijnej w tej sprawie

    > To was wpuszczono na salony i teraz sracie na dywan.

    O widzisz. Wyłazi brak argumentów.
    Po takim tekście chcesz zrozumienia i szacunku?
    Wykluczasz się w ten sposób z dyskusji. Ale to jest bardzo przewidywalne
    w lewackich kręgach.

    > Przecież to bardzo proste. Religia niektórym tak ryje banię, że obiera
    > to karykaturalne formy. Wszyscy doskonale wiedzą skąd się biorą te uchwały.

    Jak ulał ten tekst pasuje do ideologii/religii LPGTQ+ ;-)

    statystycznie kobiety są lepiej
    > wykształcone od facetów.

    Zmieniasz temat. Wykształcenie kobiet jest faktem ale faktem jest też że
    pracodawca kalkuluje czysto merytorycznie i finansowo i mu wychodzi że
    woli faceta. Czyja to jest wina? Przedsiębiorcy? Ustawodawcy? Kobiety?

    Zamiast szukać winnego i na siłę naprawiać świat pozwól ludziom ŻYĆ.

    > Tak tak, a leworęczni i rudzi, to też tylko ideologia.

    O widzisz. Gdyby leworęczni i rudzi chodzili po szkołach i namawiali
    dzieci do używania na siłę innej ręki albo do farbowania przedszkolakom
    włosów na RUDO...

    Obczajasz TURBO PATOLOGIĘ? ;)

    > Ci ludzie istnieją, czy tego chcesz, czy nie. Podobno nawet to twój bóg
    > ich stworzył.

    Ich nikt nie piętnuje ani nie potępia. Mogą normalnie żyć i pod kołdrę
    im nikt nie zagląda. Co innego jak domagają się przywilejów których NIE
    MOGĄ DOSTAĆ i wszczynają awantury uliczne czy medialne.

    > No pewnie. A przedziały w tramwajach tylko dla białych, to nie były
    > zakazy dla konkretnych kolorowych. Zakazy dla Żydów, to też przecież nie
    > uosabiały konkretnego Żyda.

    Odjechałeś. Ty mieszkasz w Polsce? Zdałeś chociaż maturę?

    Chcesz mordowanie Żydów przez Niemców porównywać z Polską tu i teraz?

    > Poglądy komunistyczne to kwestia wyboru.
    > Potrafisz ZROZUMIEĆ RÓŻNICĘ?

    Wybór polega na tym czy się chce normalnie żyć czy WALCZYĆ z wiatrakami.

    "Jestem dyskryminowany bo nie mogę dostać tego czego chcę" ;-)

    tylko przez
    > dyskryminujące uchwały radnych.

    Są tacy co tak myślą/rozumieją.
    Mogę ich szanować ale nie pozwolę aby ich pogląd był mi narzucany. ;-)

    > I właśnie dlatego sądy stwierdzają, że to wina tych radnych.

    I powołał się na sąd ;-) Na prawdę szanujesz wyroki sądów?

    Ty nawet nie potrafisz sensownie
    > sklecić zdania żeby można było się domyślić o co ci chodzi.

    Wolno Ci tak myśleć ;-)

    > Nie mogą bo ponieważ?
    > Bo wiesz, że to nie jest wbrew prawom fizyki? W innych państwach mogą.

    W Polsce nie mogą. Trzeba zmienić konstytucję.

    A to że coś się dzieje w innych państwach nie znaczy że ma być z
    autoamtu kalkowane na nasz ustrój prawny.
    Większość Polaków o tym zdecyduje.
    Na tym polega TFUUU demokracja.

    > Równe prawa to wyróżnienie?

    Prawa są równe. Demokratyczne państwo może dawać przywileje. To państwo
    daje przywileje związkom kobiety i mężczyzny bo taki związek przyczynia
    się do rozwoju społeczeństwo. Tak uznała większość tego społeczeństwa.
    Jak większość zmieni zdanie to pogadamy o rozszerzeniu przywilejów na
    inne grupy.

    > Wychodzi na to, że prawa dla kobiet to było wyróżnienie.
    > A dla czarnych wyróżnieniem było możliwość wsiadania do przedziału
    > białych...

    I tak na forum parlamentu europejskiego wypowiadają się lewaccy
    europosłowie. DOKŁADNIE TAK ;-)

  • 15. Data: 2021-03-16 13:39:18
    Od: Kviat

    W dniu 16.03.2021 o 12:17, _Master_ pisze:

    > Czy brak związków partnerskich jest przyczyną opluwania i kopania gejów
    > na ulicach polskich miast w masowej skali?

    Nie. Przyczyną są bezsensowne uprzedzenia niemające nic wspólnego z
    rzeczywistością, czy nawet z elementarną przyzwoitością.
    Są przyczyną opluwania i kopania gejów, jak również zakazywanie im związków.

    > Jeśli byli gejami od chwili poczęcia to też ;-)

    > Nie pokręciły się. W Polsce nie łamie się traktatów.
    > A Niemcy złamały dyrektywę energetyczną

    Zdecydowanie ci się wątki pokręciły.

    > O widzisz. Wyłazi brak argumentów.

    Stwierdzenie faktu.

    > Po takim tekście chcesz zrozumienia i szacunku?

    LOL
    Człowiek, który nie ma szacunku i zrozumienia dla innych ludzi chce mnie
    uczyć szacunku i zrozumienia...
    Zabawny jesteś.

    > Wykluczasz się w ten sposób z dyskusji. Ale to jest bardzo przewidywalne
    > w lewackich kręgach.

    Prawaki sami się wykluczają z dyskusji.
    Tak samo jak właściciele niewolników wykluczyli się z dyskusji i też
    byli bardzo zdziwieni, że nikt normalny nie chce z nimi dyskutować.

    > Jak ulał ten tekst pasuje do ideologii/religii LPGTQ+ ;-)

    Stwierdzenie faktu.

    > statystycznie kobiety są lepiej
    >
    > Zmieniasz temat.

    Znowu błądzisz. To ty wyskoczyłeś z kobietami tłumaczkami, a nie ja.

    > Zamiast szukać winnego i na siłę naprawiać świat pozwól ludziom ŻYĆ.

    Znowu coś ci się pomyliło. To nie ja dyskryminuję gejów.

    > O widzisz. Gdyby leworęczni i rudzi chodzili po szkołach i namawiali
    > dzieci do używania na siłę innej ręki albo do farbowania przedszkolakom
    > włosów na RUDO...

    Chodzą po szkołach i namawiają do zostania gejem? Dobrze się czujesz?
    I pewnie dzieciom rozdają tabletki na zmianę płci? :):)

    Dziecko drogie, tak jak kiedyś walczono z debilami, którzy torturami
    wymuszali na dzieciach leworęcznych pisanie prawą ręką, tak teraz trzeba
    walczyć z debilami, którzy prześladują gejów. Dlatego edukacja, że gej
    to też normalny człowiek jest konieczna od najwcześniejszego etapu. Tak
    samo jak nauka pisani i czytania.
    Nikt nie namawia dzieci do zostania gejem. To są tylko chore fantazje
    prawackich kryptogejów, którzy mają problem ze swoją seksualnością.

    > Obczajasz TURBO PATOLOGIĘ? ;)

    Tak. Obczajam. Trzeba walczyć z tą turbo patologią.

    > Ich nikt nie piętnuje ani nie potępia.

    Wcale. Ale tylko w twojej rzeczywistości.
    W tej prawdziwej jest inaczej.

    > Mogą normalnie żyć

    Ostatnio ktoś gejowi nóż wbił pod żebra, bo nie spodobało mu się, że
    szli trzymając się za ręce.
    Faktycznie, mogą normalnie żyć.

    > i pod kołdrę
    > im nikt nie zagląda.

    Ale tylko w twojej rzeczywistości.

    > Co innego jak domagają się przywilejów których NIE
    > MOGĄ DOSTAĆ i wszczynają awantury uliczne czy medialne.

    W normalnej rzeczywistości nie domagają się przywilejów.

    > Odjechałeś. Ty mieszkasz w Polsce? Zdałeś chociaż maturę?
    >
    > Chcesz mordowanie Żydów przez Niemców porównywać z Polską tu i teraz?

    Odjechałeś. Nawet nie rozumiesz co sam piszesz.
    "Użycie skrótu LGBT nie znaczy z automatu że jest to uosobienie
    konkretnego człowieka "

    > Wybór polega na tym czy się chce normalnie żyć czy WALCZYĆ z wiatrakami.

    To przestań walczyć z wiatrakami.
    Ci ludzie chcą normalnie żyć.

    > "Jestem dyskryminowany bo nie mogę dostać tego czego chcę" ;-)

    Nie, to ty twierdzisz, że im się nie należy to, co każdemu człowiekowi.
    Właściciele niewolników też się tak pomylili jak ty.

    > tylko przez
    >
    > Są tacy co tak myślą/rozumieją.
    > Mogę ich szanować ale nie pozwolę aby ich pogląd był mi narzucany. ;-)

    Znowu ci się coś pokręciło. Kto komu narzuca.

    > I powołał się na sąd ;-) Na prawdę szanujesz wyroki sądów?

    Niektóre tak, niektóre nie.

    > Ty nawet nie potrafisz sensownie
    >
    > Wolno Ci tak myśleć ;-)

    Stwierdziłem fakt. Nie jestem jasnowidzem.
    Więc o jakie moje usprawiedliwienie ci chodziło?

    > W Polsce nie mogą. Trzeba zmienić konstytucję.

    To nadal nie przeczy prawom fizyki.
    Czyli mogą, tyle, że w Polsce są dyskryminowani i dlatego nie mogą.
    A nie, że nie mogą, bo nie mogą.

    > A to że coś się dzieje w innych państwach nie znaczy że ma być z
    > autoamtu kalkowane na nasz ustrój prawny.

    To bardzo ciekawe. A o tym, co powinno być, a co nie, będą mogły
    decydować tylko prawaki i religianci?

    > Większość Polaków o tym zdecyduje.
    > Na tym polega TFUUU demokracja.

    No i zdecyduje.

    Po drugie, są takie rzeczy, że nawet gdy większość czegoś chce nie
    oznacza, że mają rację. Np. właściciele niewolników nie mieli racji.
    Przeciwnicy praw wyborczych dla kobiet nie mieli racji. Ci co zaszczuli
    na śmierć geja Alana Turinga (tak, to dzięki gejowi możesz pisać swoje
    głupoty w internecie) też nie mieli racji.

    > Prawa są równe.

    W tej prawdziwej rzeczywistości nie są.

    > Demokratyczne państwo może dawać przywileje. To państwo
    > daje przywileje związkom kobiety i mężczyzny bo taki związek przyczynia
    > się do rozwoju społeczeństwo.

    Pewnie masz na myśli posiadanie dzieci (czyli bzdurny "argument", który
    wielokrotnie był już wałkowany). A to nie to samo, co rozwój społeczeństwa.
    Bladego pojęcia nie masz ile jako członek tego społeczeństwa
    zawdzięczasz gejom.

    > Tak uznała większość tego społeczeństwa.
    > Jak większość zmieni zdanie

    https://oko.press/polki-i-polacy-gotowi-na-zwiazki-p
    artnerskie-i-rownosc-malzenska-sondaze-i-eurobaromet
    r/

    > to pogadamy o rozszerzeniu przywilejów na
    > inne grupy.

    Cały czas używasz słów, których nie rozumiesz.
    Geje nie domagają się przywilejów.

    > I tak na forum parlamentu europejskiego wypowiadają się lewaccy
    > europosłowie. DOKŁADNIE TAK ;-)

    Dają wam szansę zrozumienia. Skorzystasz, albo nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2021-03-16 14:34:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 13:39, Kviat pisze:

> [...]
    > rzeczywistością, czy nawet z elementarną przyzwoitością.
    > Są przyczyną opluwania i kopania gejów, jak również zakazywanie im

    Związków zakazuje im polska KONSTYTUCJA.
    Uprzedzeniami sobie gęby nie wycieraj bo geje nie są jedyni ani nie
    najliczniejsi w kwestii "bezsensownych uprzedzeń"
    Młodzież trzeba wychowywać tak aby uprzedzeń nie miała i szanowała
    innego człowieka.
    "ZAKAZYWANIE" im związków nie matu nic do rzeczy. To aspekt czysto
    prawny który może rozwiązać większość parlamentarna.
    Nie ma takiej większości? Oj jak przykro ;-)

    > Stwierdzenie faktu.

    Wolno Ci tak myśleć.
    Zabawny człowieczku o inteligencji europosła ;-)

    > Prawaki sami się wykluczają z dyskusji.

    Wijesz się. j.w.

    > Stwierdzenie faktu.

    Wijesz się. j.w.

    > Znowu błądzisz. To ty wyskoczyłeś z kobietami tłumaczkami, a nie ja.

    A Ty jesteś na tyle głupi że środek stylistyczny potraktowałeś dosłownie?
    Tobą nawet nie trzeba manipulować. Sam się wpuszczasz w MALINY

    > Znowu coś ci się pomyliło. To nie ja dyskryminuję gejów.

    Nie ma DYSKRYMINACJI. Jest BRAK PRZYWILEJÓW. UŚWIADOM TO SOBIE

    > Chodzą po szkołach i namawiają do zostania gejem? Dobrze się czujesz?
    > I pewnie dzieciom rozdają tabletki na zmianę płci? :):)

    Ty na prawdę jesteś PROSTY człowiek. Wiersze w podstawówce też
    "rozbierałeś" (uwaga to nie jest o nagości żebyś się nie podniecił) w
    taki łatwy "drwalski" (uwaga to nie o gejowskiej fascynacji żebyś się
    nie podniecił) SPOSÓB?

    którzy prześladują gejów.

    Pokaż mi przykład prześladowania gejów i najlepiej poparty statystykami
    takich zachować np. w państwach unijnych

    Udźwigniesz?

    > Tak. Obczajam. Trzeba walczyć z tą turbo patologią.

    _WALKA_ Lewak bez WALKI nie widzi sensu życia ;-)

    > Wcale. Ale tylko w twojej rzeczywistości.
    > W tej prawdziwej jest inaczej.

    j.w. Dawaj przykłady. Tylko się nie wywijaj.

    > Ostatnio ktoś gejowi nóż wbił pod żebra, bo nie spodobało mu się, że
    > szli trzymając się za ręce.
    > Faktycznie, mogą normalnie żyć.

    j.w. Tu się właśnie przyda STATYSTYKA.

    Dla wyjaśnienia: To jest takie coś na podstawie czego można powiedzieć
    że w którymś kraju jest czegoś więcej lub mniej.

    > Ale tylko w twojej rzeczywistości.

    To mogę tylko współczuć. Napiszesz coś więcej.

    > Odjechałeś. Nawet nie rozumiesz co sam piszesz.
    > "Użycie skrótu LGBT nie znaczy z automatu że jest to uosobienie
    > konkretnego człowieka "

    Ciągniesz dalej porównanie? Witki opadają

    > Ci ludzie chcą normalnie żyć.

    To konkretnie: W jakiej kwestii i w ilu procentach normalnego życia
    pomogłoby "tym ludziom" zawarcie związku małżeńskiego/partnerskiego?
    Czego nie da ABSOLUTNIE załatwić obecnymi metodami prawnymi.

    > Nie, to ty twierdzisz, że im się nie należy to, co każdemu człowiekowi.

    Ja to pikuś. Ważniejsza jest KONSTYTUCJA.

    > Właściciele niewolników też się tak pomylili jak ty.

    Gejów nie sprzedaje się na targach. Ćpasz coś? Twoja rzeczywistość jest
    ABSURDALNA.

    > Niektóre tak, niektóre nie.

    Pięknie ;-) Lewacka wybiórczość

    > To nadal nie przeczy prawom fizyki.
    > Czyli mogą, tyle, że w Polsce są dyskryminowani i dlatego nie mogą.
    > A nie, że nie mogą, bo nie mogą.

    Nie mogą bo nie pozwala KONSTYTUCJA

    Nie mogą urodzić dziecka bo nie pozwala im BIOLOGIA poparta milionami
    lat ewolucji ;-)

    > To bardzo ciekawe. A o tym, co powinno być, a co nie, będą mogły
    > decydować tylko prawaki i religianci?

    Nie czytasz. Pisz WOLNIEJ.
    Nie prawaki tylko tfuuu demokratyczna większość.

    To też Ci trzeba tłumaczyć?

    > No i zdecyduje.

    Jest również cas teraźniejszy i przeszły z którymi umysł lewaka nie może
    się pogodzić. On musi WALCZYĆ ;-)

> [...]
    > na śmierć geja Alana Turinga (tak, to dzięki gejowi możesz pisać swoje
    > głupoty w internecie) też nie mieli racji.

    Zgadzam się z Tobą w kwestii że większość jest GŁUPIA i na tej głupocie
    opiera się tfuuuu demokracja.

    Ale kto ma rację tu nie ma nic do rzeczy. Urodziliśmy się / żyjemy w
    państwie nazywającym się demokratycznym i musimy grać w narzuconą nam
    grę. Poparcie dla "naszych" RACJI musimy zdobywać wśród GŁUPCÓW.

    Też chciałbym MONARCHII gdzie oświecony władca (np. gej) ;-) stanowiłby
    prawo i decydował dobrobycie swoich poddanych ;-)

    Ale tak NIE JEST.

    > W tej prawdziwej rzeczywistości nie są.

    Prawa są równe. Nie ma sprawiedliwości. Nie było i nie będzie.

> [...]
    > wielokrotnie był już wałkowany). A to nie to samo, co rozwój społeczeństwa.
    > Bladego pojęcia nie masz ile jako członek tego społeczeństwa

    Ich jest 3% (no chyba uważasz że ciągle ten procent rośnie bo więcej ich
    mediach ;-) )

    Dlatego stopień wdzięczności mam adekwatny do procentu nie zapominając
    ciągle o szacunku tak jak do każdego człowieka.

    > https://oko.press/polki-i-polacy-gotowi-na-zwiazki-p
    artnerskie-i-rownosc-malzenska-sondaze-i-eurobaromet
    r/

    Musimy poczekać aż przełoży się to na wybory.

    PS.
    https://www.rp.pl/Sadownictwo/171019352-Sondaz-Kto-c
    hce-przywrocenia-kary-smierci.html

    A może chcesz się kierować jednak sądarzami? ;-)

    > Geje nie domagają się przywilejów.

    KONSTYTUCJA ma na ten temat inne zdanie

    > Dają wam szansę zrozumienia. Skorzystasz, albo nie.

    Taki parlament sam się wcześniej ZAORZE bo gawiedź jest głupia ale nie
    aż TAK.

  • 17. Data: 2021-03-16 16:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >rzeczywistością, czy nawet z elementarną przyzwoitością.
    >Są przyczyną opluwania i kopania gejów, jak również zakazywanie im

    Formalnych zwiazkow, bo przeciez mamy juz pewna otwartosc i jak sobie
    chca "byc w zwiazku", to nikt im nie zakazuje.

    >Stwierdzenie faktu.

    Ale w obie strony czy w jedna ? :-)

> [...]
    >W tej prawdziwej jest inaczej.

    >Ostatnio ktoś gejowi nóż wbił pod żebra, bo nie spodobało mu się, że

    Sie zdarza, nie pochwalamy tego.
    I tu mialbys racje w zarzutach ... ale do pojedynczych osob, nie do
    spoleczenstwa.
    Ale ... a ilu osobom wbito noz, np w ubieglym roku ?

    >Ale tylko w twojej rzeczywistości.

    Zaraz zaraz Kviatku - gdzie mieszkasz?
    W wioskach tradycyjnie wszyscy wszystko o wszytkich wiedza, w duzych
    miastach to mniej interesuje ... ale nawet jak ktos tam stwierdzi "te
    ped* mieszkaja razem", to nie od razu znaczy, ze im noz pod zebro
    wsadza...

    >W normalnej rzeczywistości nie domagają się przywilejów.

    Ale z nieco innej beczki - jedzie sobie "antyaborcyjna" furgonetka,
    glosi "dobra nowine" i jakos strasznie niektorym przeszkadza.
    Blokowanie sie zaczyna, zamazywanie itp.

    A z kolei jak oni (pro-aborcyjni) glosza swoja "dobra nowine" i komus
    to przeszkadza ... o, to oni przesladowani sa :-)

    >W tej prawdziwej rzeczywistości nie są.

    Ale to tych oficjalnych prawach piszesz czy nieoficjalnych?

    Gej moze zawrzec zwiazek malzenski z kobieta, nawet lesbijka,
    a chop hetero nie moze zawrzec zwiazku malzenskiego z drugim chlopem
    hetero - rowne mamy prawa :-)

> [...]
    >społeczeństwa.
    >Bladego pojęcia nie masz ile jako członek tego społeczeństwa

    Bo sie ukrywaja :-)

    Tak samo nie wiem ile zawdzieczam rudym ... i nie interesuje mnie to
    :-)

    >https://oko.press/polki-i-polacy-gotowi-na-zwiazki-
    partnerskie-i-rownosc-malzenska-sondaze-i-eurobarome
    tr/

    No, to teraz musisz poczekac az sie sondaze zamienia na wynik wyborczy
    :-)

    J.

  • 18. Data: 2021-03-16 17:41:52
    Od: Kviat

    W dniu 16.03.2021 o 14:34, _Master_ pisze:

    > Związków zakazuje im polska KONSTYTUCJA.

    Dziecko drogie. Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
    https://bezprawnik.pl/malzenstwa-homoseksualne-konst
    ytucja/

    > Uprzedzeniami sobie gęby nie wycieraj bo geje nie są jedyni ani nie
    > najliczniejsi w kwestii "bezsensownych uprzedzeń"

    No i?
    Istnienie innych nie znika gejów.
    Co to w ogóle za idiotyczny argument? Ktoś ma źle, to inny też ma mieć źle?
    Chcesz podyskutować o innych pokrzywdzonych, to sobie załóż inny wątek.

    Ale widzę, że jest postęp.

    > A Ty jesteś na tyle głupi że środek stylistyczny potraktowałeś dosłownie?

    Nie wij się.

    > Nie ma DYSKRYMINACJI. Jest BRAK PRZYWILEJÓW. UŚWIADOM TO SOBIE

    Nie. Jest dyskryminacja. Uświadom to sobie.

    > Ty na prawdę jesteś PROSTY człowiek. Wiersze w podstawówce też
    > "rozbierałeś"

    Znowu się wijesz.
    "O widzisz. Gdyby leworęczni i rudzi chodzili po szkołach i namawiali
    dzieci do używania na siłę innej ręki albo do farbowania przedszkolakom
    włosów na RUDO..."

    Przepiękny wiersz. Poeto.

    > którzy prześladują gejów.
    >
    > Pokaż mi przykład prześladowania gejów i najlepiej poparty statystykami
    > takich zachować np. w państwach unijnych
    >
    > Udźwigniesz?

    Tak.
    Przykłady są powszechnie dostępne. To nie jest wiedza tajemna.
    Wpisz w google "dyskryminacja gejów w Polsce" i napisz, który przykład
    mam ci podać, bo nie wiem który cię przekona, że są dyskryminowani.

    I nigdy nie twierdziłem, że we wszystkich państwach unijnych taka
    dyskryminacja występuje, co nie znaczy, że nie występuje w ogóle. Więc
    bladego pojęcia nie mam dlaczego trzeba to popierać jakimiś statystykami
    z innych państwach unijnych. Niewielka dyskryminacja przestaje być
    dyskryminacją, czy o co ci chodzi?

    > _WALKA_ Lewak bez WALKI nie widzi sensu życia ;-)

    To tak jak z prawakiem.
    Problem w tym, że lewaki walczą z turbo patologią, a prawaki z
    normalnymi ludźmi. A to spora różnica.

    > j.w. Tu się właśnie przyda STATYSTYKA.

    Czyli bez problemu podasz przykład, gdy jakiś gej wbił jakiemuś hetero
    nóż pod żebra z powodu tego, że szedł trzymając za rękę kobietę?

    Teraz statystycznie jest 1:0 dla oszołoma prawaka. Podoba ci się ta
    statystyka, czy spróbujesz zmienić wynik?

    > Dla wyjaśnienia: To jest takie coś na podstawie czego można powiedzieć
    > że w którymś kraju jest czegoś więcej lub mniej.

    No.
    Właśnie jest o 1 więcej. Można tak powiedzieć.

    > To mogę tylko współczuć. Napiszesz coś więcej.

    Nie znam się. Adresy ekspertów znajdziesz na najbliższej parafii. Oni na
    pewno napiszą ci coś więcej. Mówią o tym praktycznie codziennie, więc
    się chyba na tym znają.

    > Ciągniesz dalej porównanie? Witki opadają

    Nie podoba ci się twoje własne porównanie?
    Jak mi przykro.

    > To konkretnie: W jakiej kwestii i w ilu procentach normalnego życia
    > pomogłoby "tym ludziom" zawarcie związku małżeńskiego/partnerskiego?
    > Czego nie da ABSOLUTNIE załatwić obecnymi metodami prawnymi.

    W jakiej kwestii zawarcie związku małżeńskiego pomaga ludziom hetero,
    czego nie da ABSOLUTNIE załatwić obecnymi metodami prawnymi?
    Może ta sama kwestia?

    Jeżeli tak, to dlaczego im tego zabraniać?
    Jeżeli nie, to na pewno wskażesz czym się różnią.

    > Ja to pikuś. Ważniejsza jest KONSTYTUCJA.

    Która niczego takiego nie zabrania.

    > Gejów nie sprzedaje się na targach. Ćpasz coś? Twoja rzeczywistość jest
    > ABSURDALNA.

    Wycinasz za dużo, potem gubisz wątek. Ćpasz coś?
    "Jestem dyskryminowany bo nie mogę dostać tego czego chcę ;)"

    Znowu ci się nie spodobało co sam napisałeś i dlatego wycinasz? Tak mi
    przykro.

    Łopatologicznie: właściciele niewolników też tak żartowali, gdy
    niewolnicy chcieli dostać tego czego chcą.

    > Pięknie ;-) Lewacka wybiórczość

    W przeciwieństwie do prawaków?
    https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/radny-pis-lub
    lina-nie-ma-zamiaru-wykonac-wyroku-sadu,n,1000277937
    .html
    https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/kaczynski-nie-prz
    eprosil-agory-mimo-wyroku,39866.html

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > Nie mogą bo nie pozwala KONSTYTUCJA

    Tę kwestię ci już wyjaśniłem, więc nie będę się powtarzał.

    > Nie mogą urodzić dziecka bo nie pozwala im BIOLOGIA poparta milionami
    > lat ewolucji ;-)

    Tak jak i wielu parom hetero.

    > Nie czytasz. Pisz WOLNIEJ.
    > Nie prawaki tylko tfuuu demokratyczna większość.

    Przecież nie twierdzę, że rządy pislamu będą trwały wiecznie.

    Ale wnioskuję z tego, że nie będziesz miał nic przeciwko związkom gejów
    i adopcji przez nich dzieci, gdy tak zdecyduje większość?
    > Ale kto ma rację tu nie ma nic do rzeczy. Urodziliśmy się / żyjemy w
    > państwie nazywającym się demokratycznym i musimy grać w narzuconą nam
    > grę. Poparcie dla "naszych" RACJI musimy zdobywać wśród GŁUPCÓW.

    Demokracja jest dość młodym wynalazkiem i ciągle się jej uczymy.
    Jak widać brakuje bezpieczników, które uniemożliwiałyby dochodzenie do
    władzy takim ludziom jak obecnie, pomimo poparcia ze strony głupców.
    Nikt przecież nie twierdzi, że demokracja jest idealna i że nie wymaga
    korekt. Ciągle się uczymy. Jak prezydent.

    > Też chciałbym MONARCHII gdzie oświecony władca (np. gej) ;-) stanowiłby
    > prawo i decydował dobrobycie swoich poddanych ;-)

    Też? A kto jeszcze chce?

    > Ale tak NIE JEST.

    Na szczęście.

    > Ich jest 3% (no chyba uważasz że ciągle ten procent rośnie bo więcej ich
    > mediach ;-) )

    Ilość nie zawsze idzie w parze z jakością.
    Wyobraź sobie czego jeszcze mógłby dokonać Alan Turing, gdyby go
    homofobiczne oszołomstwo nie zaszczuło na śmierć.

    > Dlatego stopień wdzięczności mam adekwatny do procentu nie zapominając
    > ciągle o szacunku tak jak do każdego człowieka.

    Czyli uważasz, że 97 homofobicznych prawaków zasługuje na większy
    szacunek, niż 3 Alanów Turingów gejów, bo jest ich więcej?
    Ciekawe...

    > PS.
    > https://www.rp.pl/Sadownictwo/171019352-Sondaz-Kto-c
    hce-przywrocenia-kary-smierci.html

    A to w kontekście czego?
    Jeżeli interesuje cię moje zdanie na temat kary śmierci, to mogłeś
    zwyczajnie zapytać.

    > A może chcesz się kierować jednak sądarzami? ;-)

    Czasem warto się kierować sondażami, a czasem nie.
    Jeżeli wśród płaskoziemców zrobisz sondaż, czy Ziemia jest płaska - to
    wtedy nie warto.

    > KONSTYTUCJA ma na ten temat inne zdanie

    Nie ma. Ale tę kwestię już ci wyjaśniłem, więc nie będę się powtarzał.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2021-03-16 17:54:58
    Od: Kviat

    W dniu 16.03.2021 o 16:20, J.F. pisze:

    > Sie zdarza, nie pochwalamy tego.

    Nie pochwalacie, ale rozumiecie?

    Często się zdarza gejom wbicie noża facetowi hetero za to, że trzymał za
    rękę kobietę?

    > I tu mialbys racje w zarzutach ... ale do pojedynczych osob, nie do
    > spoleczenstwa.

    A kto temu gościowi wmówił, że geje to zło, które trzeba tępić?

    > Ale ... a ilu osobom wbito noz, np w ubieglym roku ?

    Za trzymanie kobiety za rękę?
    Nie mam pojęcia. Ty mi powiedz.

> [...]
    > ped* mieszkaja razem", to nie od razu znaczy, ze im noz pod zebro wsadza...

    Zapytaj Jędraszewskiego i jego ferajny gdzie mieszkają.
    I jego wyznawców.

    Czyli dopóki ktoś gejowi noża pod żebra nie włoży, to dyskryminacji i
    zaglądania pod kołdrę nie ma? To chciałeś powiedzieć?

    > Ale z nieco innej beczki - jedzie sobie "antyaborcyjna" furgonetka,
    > glosi "dobra nowine" i jakos strasznie niektorym przeszkadza.
    > Blokowanie sie zaczyna, zamazywanie itp.

    Za głoszenie dobrej nowiny, czy za bezczelne kłamstwa i szczucie ludzi
    na innych ludzi?
    Znowu udajesz idiotę, który nie wie dlaczego te krzykaczkowe szczujnie
    są blokowane, czy naprawdę nie wiesz dlaczego?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2021-03-16 23:17:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-16 o 16:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Dawniej żyli normalnie, nie robili jakichś popieprzonych parad na
    ulicach i nik się ich nie czepiał.
    Nie mieli takich bezczelnych żądań jakie dzisiaj prezentują.
    Był sobie taki cudowny, najcudowniejszy tancerz baletowy Stanisław
    Szymański. Występował w teatrze Wielkim. Zawsze miał główne roleTak
    pięknie tańczył, że aż dech zapierało.
    Jak po latach się napchało baletnic i baletmistrzów z wioch to on robił
    im rzekomo konkurencje.
    Po jakimś czasie go zwolnili, a on jednak i tak przychodził ćwiczyć
    swoje tańce, piruety. Wygryźli go nawet z sali ćwiczeń. Nie można
    zabierać komuś tego co kocha najbardziej i wykonuje to przez całe życie.
    Potem umarł. Poczytaj o nim na Wikipedii.
    Pamiętam,że szedł nieraz z gracją ul. Marszałkowską. W sukieneczce, w
    szpileczkach, z torebeczką. Ludzie gapili sie na niego, uśmiechali się,
    ale szli dalej.
    Jak on tańczył rolę diabła w Panu Twardowskim! Aż iskry leciały.
    Cześć Jego pamięci.

    Skąd to wiesz?

    Normalni, nie wariaci żyją i nie robią burd ani kurewskich parad.

    Nie tylko wy istniejecie. Wielu młodym dziewczynom zrobiono najwięcej
    krzywd, ale Ciebie to nie interesuje.

> [...]
    > ped* mieszkaja razem", to nie od razu znaczy, ze im noz pod zebro wsadza...

    Teraz w blokach wiele par pedalskich mieszka, robia razem zakupy, no i
    bez maseczek łażą.

    --
    animka