  • 1. Data: 2021-03-01 15:15:23
    Temat: Tracimy szanse czekac cicho w przedpokoju
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Były francuski prezydent skazany. Nicolas Sarkozy winny korupcji":
    www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/byly-prezydent
    -francji-nicolas-sarkozy-skazany-na-trzy-lata-wiezie
    nia/hc3kv08,79cfc278

  • 2. Data: 2021-03-01 15:52:44
    Temat: Re: Tracimy szanse czekac cicho w przedpokoju
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Mar 2021 15:15:23 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > "Były francuski prezydent skazany. Nicolas Sarkozy winny korupcji":

    Na tym właśnie polega wyższość dobrej zmiany, że Daniel Ciemna Pała Obajtek
    może o takich sprawach tylko poczytać w gazecie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-03-01 17:21:02
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Na tym właśnie polega wyższość dobrej zmiany, że Daniel Ciemna Pała Obajtek
    > może o takich sprawach tylko poczytać w gazecie.

    Być może, ale pełowianie 2x nie przyszli na głosowanie jak mieli szarpać jakiego
    pisiora, tj. odebrać
    immunitet. Natomiast liczba powsadzanych pełowców za czasów Ziobera w szczycie
    wynosiła
    0,2 osadzonego pełowca narok rządów pisoskich, dziś ta liczba wynosi 0.
    Tak więc jest podejrzenie ustawki "wy nie ruszacie naszych, my nie ruszamy waszych",
    ew. "kopiemy się po kostkach, ale nie wyżej".

    Tyle w temacie dla ślepego na jedno oko Olinka z pamięcią 5 minutową.

  • 4. Data: 2021-03-01 17:54:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2021 o 15:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Były francuski prezydent skazany. Nicolas Sarkozy winny korupcji":
    > www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/byly-prezydent
    -francji-nicolas-sarkozy-skazany-na-trzy-lata-wiezie
    nia/hc3kv08,79cfc278

    Dlatego naszym prawym i sprawiedliwym tak zależy na przejęciu sądów
    powszechnych.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-03-02 10:30:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Mar 2021 08:21:02 -0800 (PST), Astralny Rębajło napisał(a):

    > Tak więc jest podejrzenie ustawki "wy nie ruszacie naszych, my nie ruszamy
    waszych",
    > ew. "kopiemy się po kostkach, ale nie wyżej".

    Brak dowodów jest najlepszym dowodem, że dowody zostały zniszczone.

    Ta ustawka sięga również sądów, bo ziobrotura kilka razy wnioskowała o
    areszt dla byłego zarządu Zakładów Chemicznych w Policach, a tu kicha.
    Mniej niż Zero nawet widowiskowo się pienił z tej okazji, ale to
    bezsprzecznie tylko taka ściema dla ciemnego ludu.

    Przy okazji: w którym więzieniu siedzą mafie vatowskie?

  • 6. Data: 2021-03-02 10:53:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2021 o 17:21, Astralny Rębajło pisze:

    > Tak więc jest podejrzenie ustawki "wy nie ruszacie naszych, my nie ruszamy
    waszych",
    > ew. "kopiemy się po kostkach, ale nie wyżej".

    Nie da się ukryć, że masz sporo racji. Niestety dla pisu lubi on
    naruszać różne, ustalone mniej lub bardziej oficjalne, kompromisy. Więc
    obstawiam, że tym razem amnestii nie będzie. Choćby dlatego, że
    ustalenia były, że kopiemy się po kostkach, ale kradniemy łyżką, jak
    ktoś bardzo bezczelny to wazową. A ci podłaczyli się pompą strażacką do
    głównego zbiornika i jeszcze jak zrobili wał to zamówili najwiekszy
    samolot na świecie i transmisję do piswizji;) Dlatego pisim tak zależy
    na trzymaniu sądów na smyczy, bo wiedzą, że kiedyś władzę w taki bądź
    inny sposób oddadzą. A następcy będą solidnie wkurwieni. NIestety nie
    oznacza to, że jaki kilku pójdzie siedzieć albo im się odbierze
    nakradzone, to wiele się zmieni. Posprzątać po dobroci tego burdelu nie
    da, wśród nowych też znajdzie się sporo, co postanowią swoje urwać.
    Sądzę, że niestety pis wprowadził nowe standardy, które będą obowiązywać
    długi czas po tym jak po naczelniku będzie wypadało mówić tylko dobrze:P
    Więc nie sądzę, żeby po pisie skończyło się po prostu na ośmiorczkach
    czy głupim zegarku. Tym bardziej że ryzyko będzie większe...

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-03-02 12:29:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przy okazji:

    Historycy odkryli że Francuzi kolaborowali również z ZSRR aby wyzwalanie
    przez aliantów wlekło się tak aby Rosjanie zajęli jak najwięcej ziem na
    zachodzie.

    Takie żabojady są ;-)

  • 8. Data: 2021-03-02 12:42:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 12:29:17 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Historycy odkryli że Francuzi kolaborowali również z ZSRR aby wyzwalanie
    > przez aliantów wlekło się tak aby Rosjanie zajęli jak najwięcej ziem na
    > zachodzie.

    Pisał o tym już Kpinomir, a prace naukowców z IPN pod kierownictwem
    Greniucha potwierdziły te odkrycia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2021-03-03 00:10:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 12:29, _Master_ pisze:
    > Przy okazji: Historycy odkryli że Francuzi kolaborowali również z
    > ZSRR aby wyzwalanie przez aliantów wlekło się tak aby Rosjanie zajęli
    > jak najwięcej ziem na zachodzie. Takie żabojady są ;-)

    Kiedy kolaborowali? Bo w 1944 roku, to chyba niespecjalnie mieli wpływ
    na prędkość działań aliantów.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2021-03-03 10:03:50
    Temat: ,,De Gaulle i komuniści"
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W tok fm powoływali się na tezę książki francuskiego historyka i byłego
    szefa ,,Le Figaro Magazine" Henriego-Christiana Girauda ,,De Gaulle i
    komuniści".

    https://www.rp.pl/Historia/302249923-Pakt-de-Gaulle-
    Stalin-Polske-mogli-wyzwolic-alianci.html

    Są na niebie i ziemi rzeczy o których nie śnili peowscy internetowi
    propagandziści ;-)