  • 1. Data: 2021-03-02 12:54:33
    Temat: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    https://twitter.com/PolskaNormalna/status/1366482531
    974053892
    https://twitter.com/PolskaNormalna/status/1366472597
    400154112

    Siedmiu (sic!) funkcjonariuszy towarzyszyło Babci Kasi na wczorajszym
    spacerze i zakupach.

    "Czekali aż zrobi zakupy, a potem chodzili za nią krok w krok. Aż siedmiu
    policjantów pilnowało wczoraj aktywistki znanej jako "Babcia Kasia", która
    pojawiła się w okolicy Marszu Żołnierzy Wyklętych w Warszawie. Filmik z tą
    dość groteskową sytuacją trafił do sieci. Policja zapewnia, że takie
    patrole były na całej trasie marszu i w miejscach zgromadzeń. - Tradycją
    już jest to, że znajdują się osoby o odmiennych poglądach, które od lat je
    blokują. Stąd obecność policjantów - komentują mundurowi."

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/warsza
    wa-babcia-kasia-z-obstawa-siedmiu-policjantow-ksp-ko
    mentuje/nkcjdj6,79cfc278

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-03-02 13:13:04
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W pobliskiej parafii ktoś rozmyślnie niszczy oświetlenie terenu, od roku (bo wtedy
    wkopano instalację el. i postawiono pierwsze
    lampy oświetlające chodnik).
    Ostatnie przeniesienie lamp na jakieś 3 metry wysokości nic nie dało, znów zniknęły.
    Chodzą tamtędy dziesiątki dzieci do przedszkola i szkoły, jesień zima wiosna...
    Ja tam do swojej babci nic nie mam, ale gdybym spotkał takiego aktywistę od lamp, to
    wpie.... gwarantowany, jego albo mój, do krwi -
    w końcu wyprawy krzyżowe były.

    -----

  • 3. Data: 2021-03-02 13:27:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 12:54, Olin pisze:

    > Policja zapewnia, że takie
    > patrole były na całej trasie marszu i w miejscach zgromadzeń.

    Najlepsze podsumowanie tego komentarza jest na filmiku w wykonaniu
    samych kulsonów:

    "- nie czujecie jak z was robią idiotów?
    - kto?
    - Dowódcy wasi.
    - nie!"

    BTW - kulsony bez maseczek tylko zakazanych kominach. W sumie im wolno,
    bo jak strolował ich sąd, nawet władzy nie wolno ukarać za łamanie
    przepisów jak nie ma podstawy prawnej tych przepisów. Ale jednak trochę
    głupio - pewnie też nie widzą że dowódcy robią z nich idiotów;) W sumie
    idiocie łatwiej -"debil nie wie że jest debil, a mądry to wie - pozorne,
    pozorne zaprzeczenie to jest"

    W sumie, to znana terrorystka jest - więc może szóstka ze sternikiem
    jest tu na miejscu. Poprzednio zaatatakowała tęczową torebką policjanta
    i teraz biedak boi się że go lgbt zaraziła. Ciekawe ilu by wysłali jakby
    włodzek czarzasty przyszedł - ten niechcąty kulsona zmasakrował idąc do
    pracy - kulson się ponoć na hak od suki nadział - znów lgbt sie
    kulsonowi wdało;)
    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-03-02 13:30:48
    Temat: A policja ma gdzieś nowe obostrzenia antywirusowe...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gdzie je ma? Na pewno tam, gdzie pan majster ma pana w dupie.

    Olin napisał(a) :
> [...]
    400154112

    > Siedmiu (sic!) funkcjonariuszy towarzyszyło Babci Kasi na wczorajszym

    Jak widać na filmie, wszyscy policjanci mają tzw. kominy, a nie
    maseczki.
    Zgodnie z wprowadzonymi zmianami, od soboty niedozwolone jest
    zasłanianie twarzy kominami, częściami odzieży, czy przyłbicami.
    Ktoś już złożył na nich doniesienie do prokuratury? Bo to mi wygląda
    na zorganizowane sabotowanie zmian.

    Bodajże wczoraj media donosiły o nałożeniu przez policję 1500
    mandatów za niewłaściwe zasłanianie twarzy.
    Stare przysłowie sprawdza się jak najbardziej:
    co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2021-03-02 13:38:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 02 Mar 2021 13:30:48 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Jak widać na filmie, wszyscy policjanci mają tzw. kominy, a nie
    > maseczki.

    To mogą być kominy kupione na stacji Orlenu, zintegrowane z maseczką, tylko
    tego na kiepskiej jakości filmie nie widać. Daniel Niemyta Pała Obajtek
    zrobił przewał na 1.4 mln z granulatem, więc nasz Narodowy Koncern
    paliwowo-parówkowo-prasowy mógł go wykorzystać w zbożnym celu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-03-02 13:39:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-03-2021 o 13:27, Shrek pisze:

> [...]
    > włodzek czarzasty przyszedł - ten niechcąty kulsona zmasakrował idąc do
    > pracy - kulson się ponoć na hak od suki nadział - znów lgbt sie

    Z większością się zgadzam, ale taka uwaga, kominy nie sa zakazane. A
    obecnie krem na twarz i spełniasz wymogi rozporządzenia :)

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 7. Data: 2021-03-02 13:50:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    Olin napisał(a) :
> [...]

    >zasłanianie twarzy kominami, częściami odzieży, czy przyłbicami.
    >Ktoś już złożył na nich doniesienie do prokuratury? Bo to mi wygląda

    Ojtam ojtam - wystarczy informacja od komendanta, ze komin to nie jest
    czesc odziezy, tylko maseczka ochronna :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-03-02 14:00:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z większością się zgadzam, ale taka uwaga, kominy nie sa zakazane. A
    > obecnie krem na twarz i spełniasz wymogi rozporządzenia :)

    Jak już kombinować, to lepiej założyć maseczkę włodka. Rozbiegną się w
    wszystkie strony, bo niby w kupie siła ale wiadomo kogo czarzasty na l4
    wyślę? Poprzednio zmasakrował kulsona niechcący, jak do pracy szedł i go
    potrącił bo mu pod nogi wyskoczył ale jak któremuś specjalnie przywali,
    to nie ma szans - nie wyżyje. Podobno na śląsku tąpnięcie było, żadna
    kopalnie się nie przyznawała a okazało się, że to włodek się o krawężnik
    potknął.

    Miller mądrze napisał, że wiele razy scierał się z włodkiem ale dopiero
    teraz uświadomił sobie jak dużo miał szczęscia, że żyje;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-03-02 14:01:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 13:30, Zbynek Ltd. pisze:

    > Bodajże wczoraj media donosiły o nałożeniu przez policję 1500 mandatów
    > za niewłaściwe zasłanianie twarzy.
    > Stare przysłowie sprawdza się jak najbardziej:
    > co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

    Póki co wolno każdemu. Tylko mandatu nie przyjmować. Sądy są tu
    zaskakujaco zgodnie.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-03-02 14:03:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 13:50, J.F. pisze:

    > Ojtam ojtam - wystarczy informacja od komendanta, ze komin to nie jest
    > czesc odziezy, tylko maseczka ochronna :-)

    Rozdrabniasz się. Trzeba wydać rozporządzenie, że komin z napisem
    policja jest maseczką. Jak z rybami lądowymi i marchewką;)

    --
    Shrek