  • 1. Data: 2021-03-02 13:35:27
    Temat: A policja ma gdzieś nowe obostrzenia antywirusowe...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gdzie je ma? Na pewno tam, gdzie pan majster ma pana w dupie.

    Olin napisał(a) :
> [...]

    Jak widać na filmie, wszyscy policjanci mają tzw. kominy, a nie
    maseczki.
    Zgodnie z wprowadzonymi zmianami, od soboty niedozwolone jest
    zasłanianie twarzy kominami, częściami odzieży, czy przyłbicami.
    Ktoś już złożył na nich doniesienie do prokuratury? Bo to mi wygląda
    na zorganizowane sabotowanie zmian.

    Bodajże wczoraj media donosiły o nałożeniu przez policję 1500
    mandatów za niewłaściwe zasłanianie twarzy.
    Stare przysłowie sprawdza się jak najbardziej:
    co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.
    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-03-02 15:03:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pod kominami mają maseczki, dokładnie jak ja;-)
    Oczywiście nocne Osły IV RP nie przewidziały zasłaniania na cebulkę.

    -----

  • 3. Data: 2021-03-02 15:10:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pod kominami mają maseczki, dokładnie jak ja;-)

    Z ciekawości - po co ci komin jak masz maskę - przecież to oddychać się
    nie da.

    Bo po co policji to wiemy.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-03-02 15:16:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pęd powietrza...
    I może trochę przyzwyczajenia od roku.

    -----

  • 5. Data: 2021-03-02 15:31:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pęd powietrza...

    Cug masz w tym kominie? ;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-03-02 15:56:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No jak się nauciska pedałów to jest cug ;-)

    -----

  • 7. Data: 2021-03-02 17:16:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > No jak się nauciska pedałów to jest cug ;-)

    Mnie tam nie interesują twoje pedały:P

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-03-02 21:55:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 13:35, Zbynek Ltd. pisze:
    > Jak widać na filmie, wszyscy policjanci mają tzw. kominy, a nie
    > maseczki.

    Czy możesz mi wskazać ustawową definicje "maseczki", albo wykazać, ze
    "komin" nie jest "maseczką". No bo jeśli skuteczność zabezpieczenia
    przed wirusem zależy od sznurków założonych na uszy, to chyba w złym
    kierunku poszła ewolucja :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-03-02 22:07:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy możesz mi wskazać ustawową definicje "maseczki", albo wykazać, ze
    > "komin" nie jest "maseczką".

    No z tłitów wynika że nie.

    > No bo jeśli skuteczność zabezpieczenia
    > przed wirusem zależy od sznurków założonych na uszy, to chyba w złym
    > kierunku poszła ewolucja :-)

    Zdecydowanie;)

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-03-02 23:03:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

> [...]
    > "komin" nie jest "maseczką". No bo jeśli skuteczność zabezpieczenia
    > przed wirusem zależy od sznurków założonych na uszy, to chyba w złym

    Że dała nam uszy? ;-)

    Obecnie jest w ustawie napisane "maseczki".
    Domyślnie maseczka to coś zaczepiane o uszy :-)

    Kiedyś było że może być także część odzieży lub przyłbica. Komin
    jest częścią odzieży. O maseczce trudno to powiedzieć.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65