    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Date: Tue, 16 Mar 2021 23:17:46 +0100
    <603fa1e6$0$507$65785112@news.neostrada.pl> <s2g7sn$4n8$1@gioia.aioe.org>
    <604cb2eb$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <604cc94c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <604e014a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <604e2bf7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <604fc35e$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <60508551$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <605093c4$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <6050a6f7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <6050ccc2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2021-03-16 o 16:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Dawniej żyli normalnie, nie robili jakichś popieprzonych parad na
    ulicach i nik się ich nie czepiał.
    Nie mieli takich bezczelnych żądań jakie dzisiaj prezentują.
    Był sobie taki cudowny, najcudowniejszy tancerz baletowy Stanisław
    Szymański. Występował w teatrze Wielkim. Zawsze miał główne roleTak
    pięknie tańczył, że aż dech zapierało.
    Jak po latach się napchało baletnic i baletmistrzów z wioch to on robił
    im rzekomo konkurencje.
    Po jakimś czasie go zwolnili, a on jednak i tak przychodził ćwiczyć
    swoje tańce, piruety. Wygryźli go nawet z sali ćwiczeń. Nie można
    zabierać komuś tego co kocha najbardziej i wykonuje to przez całe życie.
    Potem umarł. Poczytaj o nim na Wikipedii.
    Pamiętam,że szedł nieraz z gracją ul. Marszałkowską. W sukieneczce, w
    szpileczkach, z torebeczką. Ludzie gapili sie na niego, uśmiechali się,
    ale szli dalej.
    Jak on tańczył rolę diabła w Panu Twardowskim! Aż iskry leciały.
    Cześć Jego pamięci.

    Skąd to wiesz?

    Normalni, nie wariaci żyją i nie robią burd ani kurewskich parad.

    Nie tylko wy istniejecie. Wielu młodym dziewczynom zrobiono najwięcej
    krzywd, ale Ciebie to nie interesuje.

    > Zaraz zaraz Kviatku - gdzie mieszkasz?
    > W wioskach tradycyjnie wszyscy wszystko o wszytkich wiedza, w duzych
    > miastach to mniej interesuje ... ale  nawet jak ktos tam stwierdzi "te
    > ped* mieszkaja razem", to nie od razu znaczy, ze im noz pod zebro wsadza...

    Teraz w blokach wiele par pedalskich mieszka, robia razem zakupy, no i
    bez maseczek łażą.

    > Tak samo nie wiem ile zawdzieczam rudym ... i nie interesuje mnie to :-)

    :-)

    --
    animka