    Subject: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 16 Mar 2021 11:15:44 +0100

    W dniu 15.03.2021 o 21:28, _Master_ pisze:

    > I efekty widać. ;-) Słuchałeś chociaż tych "wystąpień"

    > Nie ma na tym świecie i nigdy nie było i nie będzie RÓWNOŚCI,
    > SOLIDARNOŚCI, ciciciciic...

    I to ma oznaczać, że można geja traktować nie jak człowieka, opluć i skopać?

    > Zawsze można sobie wybrać jakiś fragment o oskarżyć np. Niemców za
    > złamanie solidarności energetycznej.

    Ale tylko tych hetero, czy gejów też?
    Chyba ci się wątki pokręciły.

    > Takie zagrywki komisarzy budzą tylko POLITOWANIE. Jak maja JAJA to niech
    > zmienią traktaty

    To was wpuszczono na salony i teraz sracie na dywan.

    > Trzeba jeszcze mieć jakieś szczątki inteligencji aby zrozumieć dlaczego
    > te uchwały i jaka jest ich faktyczna treść

    Przecież to bardzo proste. Religia niektórym tak ryje banię, że obiera
    to karykaturalne formy. Wszyscy doskonale wiedzą skąd się biorą te uchwały.

    > A może te wredne kobiety tłumacze dają ciągle ciała ;-)

    Pewne jest, że znają lepiej języki obce niż politycy pis. Z p.o.
    prezydenta i byle jakim na czele.
    Prawakom w pale się nie mieści, że statystycznie kobiety są lepiej
    wykształcone od facetów.

    > Bo ten DEBIL na tablicach wypisywał strefa wolna od lgbt a uchwała była
    > sprzeciwem przeciwko propagowaniu ideologii lgbt.

    Tak tak, a leworęczni i rudzi, to też tylko ideologia.

    > Tak to jest ideologia czy tam wiara czy jak kto sobie nazwie.

    Ci ludzie istnieją, czy tego chcesz, czy nie. Podobno nawet to twój bóg
    ich stworzył.

    > Użycie skrótu LGBT nie znaczy z automatu że jest to uosobienie
    > konkretnego człowieka

    No pewnie. A przedziały w tramwajach tylko dla białych, to nie były
    zakazy dla konkretnych kolorowych. Zakazy dla Żydów, to też przecież nie
    uosabiały konkretnego Żyda.

    Masz śmietnik w głowie i tyle.

    > Jest KOMUNIZM i komuniści. Propagowanie komunizmu jest PENALIZOWANE.
    > Wyznawanie poglądów komunistycznych NIE.
    >
    > Potrafisz to ZROZUMIEĆ ROŻNICĘ?

    Poglądy komunistyczne to kwestia wyboru.
    Potrafisz ZROZUMIEĆ RÓŻNICĘ?

    > Ten DEBIL SKŁAMAŁ i działał na szkodę ludzi, samorządu, wspólnoty lokalnej

    Nie. To nie przez niego samorządom zabrano dotacje, tylko przez
    dyskryminujące uchwały radnych. Są na to nawet wyroki sądów.

    > Na to są PARAGRAFY

    I właśnie dlatego sądy stwierdzają, że to wina tych radnych.

    > Potrafisz to ZROZUMIEĆ ROŻNICĘ?

    Potrafię. I na szczęście sądy jeszcze też.

    > W tej kwestii wszystko już zostało powiedziane. Twoje PROSTACKIE
    > usprawiedliwianie budzi tylko POLITOWANIE.

    Czyli nic ci nie narzucają. To tylko twoja wyobraźnia robi ci figle.
    I jakie znowu moje usprawiedliwienie? Ty nawet nie potrafisz sensownie
    sklecić zdania żeby można było się domyślić o co ci chodzi.

    > Nie ciągnij tego. Chcą małżeństwa a nie mogą go mieć.

    Nie mogą bo ponieważ?
    Bo wiesz, że to nie jest wbrew prawom fizyki? W innych państwach mogą.

    > A skoro ludzie odchodzą od takich stałych związków

    Czy od stałych, to nie wiem, pewnie jest różnie. Chodziło ci o
    sformalizowane, te w kościele? To akurat dobrze.

    > to to domaganie się
    > przywilejów małżeńskich ;-) Można uznać jako TAKTYCZNE.

    Że co?

    > Ludzie mają większe problemy i opiekuńcze państwo nie potrafi im pomóc.
    >
    > Dlaczego LPGTQ+ mają być wyróżnieni?

    Równe prawa to wyróżnienie?
    Coś ci się znowu pomyliło.

    > DLACZEGO?

    Pytanie brzmi dlaczego mają być dyskryminowani?

    Wychodzi na to, że prawa dla kobiet to było wyróżnienie.
    A dla czarnych wyróżnieniem było możliwość wsiadania do przedziału
    białych...

    Jakie to żałosne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr