  • 21. Data: 2021-03-17 06:49:16
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co sądzisz o związkach ojca (i ojczyma) z córkami, względnie matki z synem?

    Powrotu do hetero życzę.

    -----
    > Przyczyną są bezsensowne uprzedzenia niemające nic wspólnego z rzeczywistością, czy
    nawet z elementarną przyzwoitością.

  • 22. Data: 2021-03-17 07:15:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.03.2021 o 16:20, J.F. pisze:

    >Nie pochwalacie, ale rozumiecie?

    Rozumiemy, sa ludzie sfrustrowani ... ale mimo frustracji nalezy sie
    takiemu solidny wyrok, i to tez rozumiemy ...

    >Często się zdarza gejom wbicie noża facetowi hetero za to, że trzymał
    >za rękę kobietę?

    Czy to dobry przyklad ... no chyba dobry, ale gejow malo, a par
    mieszanych duzo, to i przypadkow malo, bo musialby taki gej co chwila
    kogos dzgac :-)

    Pomysl raczej, ze np potrafia noz wbic za szalik "zlej" druzyny.

    Ale zobacz to
    https://www.o2.pl/informacje/zatrzymanie-margot-nagr
    anie-z-szarpaniny-za-to-aktywistka-zostala-zatrzyman
    a-6541113762905056a

    Sa agresywni geje? Sa :-)

    Chociaz ... ktory to gej i o co w szczegolach poszlo ? Bo jakies
    podejrzane rzeczy na filmie widze :-)

    >A kto temu gościowi wmówił, że geje to zło, które trzeba tępić?

    Dobre pytanie. Zapytaj.
    Ksiadz na religii ... chyba nie, bo by wiecej takich przypadkow bylo.
    Koledzy z "grupy znajomosci" ... bo chyba nie "z podworka" ?

    A ten z Gdanska ... kto go namowl do zamordowania Adamowicza?
    Kapelan wiezienny ?

    >Za trzymanie kobiety za rękę?
    >Nie mam pojęcia. Ty mi powiedz.

    Moze sie zdarzyc jak byly chlopak zazdrosny.

    >Zapytaj Jędraszewskiego i jego ferajny gdzie mieszkają.

    Nie znam. Arcybiskup Krakowa?

    >I jego wyznawców.

    >Czyli dopóki ktoś gejowi noża pod żebra nie włoży, to dyskryminacji i
    >zaglądania pod kołdrę nie ma? To chciałeś powiedzieć?

    Ale napisz moze, co ten Jedraszewski zrobil.
    Namawial do pilnowania sasiadow i donoszenia ksiezom w parafii gdzie
    tam sa geje ?

    Czy do wypalania tez zarazy garacym zelazem ?

    Na razie to google twierdzi, ze biskup ma inny problem
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,268
    80910,w-archidiecezji-krakowskiej-przybywa-apostatow
    -abp-marek-jedraszewski.html

    ale chyba mu apelu o modlitwe nie zabronisz?
    A tak w ogole to ladnie sie wypowiedzial ...

    >Za głoszenie dobrej nowiny, czy za bezczelne kłamstwa i szczucie
    >ludzi na innych ludzi?
    >Znowu udajesz idiotę, który nie wie dlaczego te krzykaczkowe
    >szczujnie są blokowane, czy naprawdę nie wiesz dlaczego?

    Nie wiem, bo jeszcze takiej nie spotkalem, wiec nie wiem co oni tam
    szczekaja.

    Ale ... chcecie wolnosci gloszenia pogladow, to pozwolcie i innym
    glosic.

    J.

  • 23. Data: 2021-03-17 11:26:44
    Od: Kviat

    W dniu 17.03.2021 o 07:15, J.F. pisze:

    > Rozumiemy, sa ludzie sfrustrowani ... ale mimo frustracji nalezy sie
    > takiemu solidny wyrok, i to tez rozumiemy ...

    Wytłumacz, jak bardzo trzeba mieć zrytą banię żeby się frustrować tym,
    że ktoś się trzyma za ręce?

    > Czy to dobry przyklad ... no chyba dobry, ale gejow malo, a par
    > mieszanych duzo, to i przypadkow malo, bo musialby taki gej co chwila
    > kogos dzgac :-)

    Śmieszy cię to?
    Weź niepierdol i podaj ten przykład.

    > Pomysl raczej, ze np potrafia noz wbic za szalik "zlej" druzyny.

    Geje? Serio? (I co to ma do rzeczy? Mowa jest o wbijaniu noża za
    trzymanie się za ręce...)

    No może i geje... zwykle im bardziej prawacki kryptogej kibol, tym
    głośniej przy kuplach krzyczy "jebać pedałów" i chodzi z nimi na mecze.
    To może faktycznie się zdarza, że kibol gej wsadzi nóż innemu kibolowi
    za szalik...

    Ale jak już wspomniałem - co to, kurwa, ma wspólnego z tą sytuacją, z
    wbijaniem noża za trzymanie się za ręce?

    > Ale zobacz to
    > https://www.o2.pl/informacje/zatrzymanie-margot-nagr
    anie-z-szarpaniny-za-to-aktywistka-zostala-zatrzyman
    a-6541113762905056a

    > Sa agresywni geje? Sa :-)

    Po co wypowiadasz się o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia?
    https://oko.press/mala-encyklopedia-tozsamosci-plcio
    wej-jak-mowic-do-osob-niebinarnych/

    > Dobre pytanie. Zapytaj.
    > Ksiadz na religii ... chyba nie, bo by wiecej takich przypadkow bylo.

    Chyba jednak tak, bo by nie było takich przypadków.

    > Moze sie zdarzyc jak byly chlopak zazdrosny.

    Masz poważne problemy z myśleniem.
    Skup się: za trzymanie się za ręce OBCYCH osób, a nie z zazdrości.

    > Ale napisz moze, co ten Jedraszewski zrobil.
    > Namawial do pilnowania sasiadow i donoszenia ksiezom w parafii gdzie tam
    > sa geje ?

    Znowu okazuje się, że JF żyje na innej planecie... Jak z kimś takim
    można normalnie dyskutować?
    https://krytykapolityczna.pl/kraj/uam-jedraszewski-j
    ezyk-nienawisci/
    https://oko.press/prokurator-jak-obronca-jedraszewsk
    iego/

    > Nie wiem, bo jeszcze takiej nie spotkalem, wiec nie wiem co oni tam
    > szczekaja.

    To się kurwa dowiedz, jeśli chcesz dyskutować.

    > Ale ... chcecie wolnosci gloszenia pogladow, to pozwolcie i innym glosic.

    Zdecyduj się. Piszesz o wolności do głoszenia poglądów, czy do wolności
    kłamania i szczucia ludzi na innych ludzi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2021-03-17 11:31:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-03-16 o 13:39, Kviat pisze:
    > Ostatnio ktoś gejowi nóż wbił pod żebra, bo nie spodobało mu się, że
    > szli trzymając się za ręce.
    > Faktycznie, mogą normalnie żyć.

    To chyba taki sam fejk nius jak ten z wepchnięciem pod tramwaj. Hałasu
    dużo, a konkretów zero. Ktoś przytoczył historyjkę sprzed paru tygodni,
    wygląda na zmyśloną. Typowe u tęczowych.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2021-03-17 12:19:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wytłumacz, jak bardzo trzeba mieć zrytą banię żeby się frustrować
    >tym, że ktoś się trzyma za ręce?

    Ale czy musze tlumaczyc?
    Nie powinno go to tak frustrowac, ale widac frustruje, jest na to
    stosowny artykul w KK, mozna zastosowac.

    Moze obraza jego uczucia estetyczne, moze sie tylko za rece trzymali,
    ale jeszcze calowali, a moze to po prostu gej byl, i byl zazdrosny o
    chlopaka :-)

    >Śmieszy cię to?
    >Weź niepierdol i podaj ten przykład.

    No przeciez pisze, ze po namysle ... tak, przyklad chyba dobrze oddaje
    postawe sprawcy, o ile byl hetero.

    >Geje? Serio? (I co to ma do rzeczy? Mowa jest o wbijaniu noża za

    Nie, ludzie.

    >trzymanie się za ręce...)

    Za noszenie szalika.

> [...]
    >głośniej przy kuplach krzyczy "jebać pedałów" i chodzi z nimi na
    >mecze. To może faktycznie się zdarza, że kibol gej wsadzi nóż innemu

    No widzisz ... i co nim powoduje ?

    Kiedys byly publikowane wyniki z ciekawego badania - spory odsetek
    kibicow na meczu mial zainstalowane na smartfonie apki randkowe dla
    homo ...

    >Ale jak już wspomniałem - co to, kurwa, ma wspólnego z tą sytuacją, z
    >wbijaniem noża za trzymanie się za ręce?

    Pytaj sprawce, nie mnie.
    Moze i uwaza, ze geje nie powinny oddychac tym samym powietrzem, ale
    ... dopytaj kto mu o tym powiedzial.

> [...]
    a-6541113762905056a

    >Po co wypowiadasz się o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia?

    A to tylko o zwracanie sie chodzi? Az tak mnie nie interesuje, mnie
    interesuje, co popchnelo te ... osobe do takich czynow :-)

    >Chyba jednak tak, bo by nie było takich przypadków.

    Duzo osob chodzi na religie, a jakos niewielu dzga gejow nozem.
    Poza tym mlodym dzieciom ... ksiadz cos o gejach mowi? I coz on tam
    mowi ... ze nie wolno sie dwom chlopakom trzymac za rece ?

    Wiec jesli mowi, to chyba w starszym wieku.
    Co on tam mowi ... nie wiem, nie chodzilem, to sie nie znam, ale rozni
    ksieza rozne rzeczy mowia, wiec znow bierz poprawke.

    Ale warto by sprawdzic, ile lat mial sprawca tego czynu i ile lat
    wczesniej przestal chodzic na religie ...

    >Masz poważne problemy z myśleniem.
    >Skup się: za trzymanie się za ręce OBCYCH osób, a nie z zazdrości.

    A skad wiesz?
    A moze w sklepie pracowal, dziewczyne codziennie obslugiwal, zakochal
    sie platonicznie i nagle widzi z innym ...

    >Znowu okazuje się, że JF żyje na innej planecie... Jak z kimś takim
    >można normalnie dyskutować?
    >https://krytykapolityczna.pl/kraj/uam-jedraszewski-
    jezyk-nienawisci/

    Dzieki Bogu, czy moze - dzieki narodowi, albo dzieki Partii i
    Stalinowi - sluchanie ksiezy nie jest jeszcze u nas obowiazkowe.
    Wiec skad mam wiedziec co mowil jakis biskup 500 km dalej.

    Ale ... ty nie lubisz ich, to dlaczego im nie wolno nie lubic Ciebie?
    Wolnosc pogladow.

    I o co chodzi - ze was nazwal "neomarksistami" czy że "zaraza" ?

    >https://oko.press/prokurator-jak-obronca-jedraszews
    kiego/

    A to juz ciekawsze, bo analiza prawna.

    -propagowac faszyzm ... hm,
    -pochwalac faszystowski ustroj panstwa ... hm
    -nawolywac do nienawisci ... a widzisz - taki mamy KK, ze za
    orientacje seksulna mozna :-)

    -zniewazac ... jakby blizej, ale patrz analize.

    Przy czym ... czy mi sie wydaje, czy stosujesz mowe nienawisci przeciw
    faszystom, oraz przeciw klerowi?
    A moze nawet w stosunku do wyznawcow religii katolickiej ?
    A to juz karalne :-)

    >To się kurwa dowiedz, jeśli chcesz dyskutować.

    Widzisz, i tu jest ta roznica miedzy nami - niech sobie szczeka co
    chce, a ludzie niech ignoruja.
    Albo zgodnie z KK - utrwalic, zlozyc doniesienie prokuratorowi - o
    ile spelnia wymogi przestepstwa.

    A nie jakies tam blokowanie, moze przecinanie opon, oblewanie farba

    >Zdecyduj się. Piszesz o wolności do głoszenia poglądów, czy do
    >wolności kłamania i szczucia ludzi na innych ludzi?

    A odroznisz?
    Oni geja uwazaja za obraze porzadku swiata i co - zabronisz im tak
    uwazac?

    A abp ... zauwaz - nie wzywal do dalszych czynow.

    J.

  • 26. Data: 2021-03-17 12:20:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Mar 2021 11:31:55 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To chyba taki sam fejk nius jak ten z wepchnięciem pod tramwaj. Hałasu
    > dużo, a konkretów zero. Ktoś przytoczył historyjkę sprzed paru tygodni,
    > wygląda na zmyśloną. Typowe u tęczowych.

    Przejdź się za rękę z jakimś kolegą, to zaznasz polskiej tolerancji.
    Nie musi to być nawet jakiś narodowo-kibolski sabat; wystarczy ulica w
    dużym mieście.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2021-03-17 12:30:33
    Od: Kviat

    W dniu 17.03.2021 o 11:31, Liwiusz pisze:

    > To chyba taki sam fejk nius jak ten z wepchnięciem pod tramwaj. Hałasu
    > dużo, a konkretów zero. Ktoś przytoczył historyjkę sprzed paru tygodni,
    > wygląda na zmyśloną. Typowe u tęczowych.

    Kolejny... nie napiszę co.

    To jakaś moda na pisanie kretynizmów przed sprawdzeniem co się chce
    napisać? Skąd się tyle takich nie napiszę co namnożyło?

    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/warszawa-trzymal
    -partnera-za-reke-dostal-nozem-w-plecy-portret-pamie
    ciowy/8le56cc

    ""Nie trzymajcie się za ręce, nie przy dzieciach!" - zaczął krzyczeć do
    nich. Na słowach nie poprzestał. W pewnym momencie, gdy znajdowali się w
    okolicy stacji metra Wierzbno, uderzył jednego z mężczyzn w plecy i
    uciekł. Dopiero po chwili Vitaliy zorientował się, że został pchnięty
    nożem. Trafił do szpitala. Okazało się, że ma ranę o szerokości 4 cm i
    głębokości 3 cm. Na szczęście nożownik nie uszkodził żadnego ważnego
    organu."

    "Przebieg zdarzenia potwierdza policja."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2021-03-17 12:34:02
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.03.2021 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > To chyba taki sam fejk nius jak ten z wepchnięciem pod tramwaj. Hałasu
    > dużo, a konkretów zero. Ktoś przytoczył historyjkę sprzed paru tygodni,
    > wygląda na zmyśloną. Typowe u tęczowych.

    Czyli to zawiadomienie to podróbka?
    https://www.wykop.pl/artykul/6002723/750-osob-wykopa
    lo-fejka-ze-ataku-nozownika-na-tle-homofobicznym-nie
    -bylo/

    Tudzież te wypowiedzi podkom. Koniuszego razem z portretem
    pamięciowym to różne portale sobie z palca wyssały?

    Pierwsze z brzegu:
    https://radiokolor.pl/wiadomosci/n/8235/zaatakowal-n
    ozem-mezczyzn-trzymajacych-sie-za-rece-policja-publi
    kuje-portret-napastnika

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 29. Data: 2021-03-17 12:39:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >Przejdź się za rękę z jakimś kolegą, to zaznasz polskiej tolerancji.
    >Nie musi to być nawet jakiś narodowo-kibolski sabat; wystarczy ulica
    >dużym mieście.

    Mowisz?
    A moze posluzysz reka - poswiece sie dla celow naukowych :-)

    Bo tak z drugiej strony - we Wroclawiu jest prezne koło "narodowcow".
    Prężne, bo jakies demonstracje organizuja, typu "spalenie kukły Zyda",
    ale chyba nieliczne. Choc na filmach ... na marszu uczestnikow jakby
    wiecej niz w Strajku Kobiet :)

    A jednoczesnie w radiu slysze reklamy dwoch szkol żydowskich.
    I jakos nikt ich nie spalil.

    J.

    P.S. nawiasem mowiac - za to spalenie sprawca cos tam odsiedzial.

  • 30. Data: 2021-03-17 12:43:19
    Od: Kviat

    W dniu 17.03.2021 o 12:19, J.F. pisze:

    > A skad wiesz?
    > A moze w sklepie pracowal, dziewczyne codziennie obslugiwal, zakochal
    > sie platonicznie i nagle widzi z innym ...

    Ja pierdolę... jaką znowu dziewczynę?
    Dwóch facetów trzymało się za ręce. Trzeci dźgnął nożem jednego z nich.
    Skąd ci się tam jakaś dziewczyna uroiła?
    Ja pierdolę...

    ezyk-nienawisci/

    > I o co chodzi - ze was nazwal "neomarksistami" czy że "zaraza" ?

    Jesteś bez wątpienia kretynem.
    Jakich, kurwa, was?

    Nazywa innych ludzi zarazą, a ty pytasz "o co chodzi"?

    Ciach reszta kretynizmów. Aż tyle cierpliwości dla idiotów to nie mam.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr