    Subject: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <603fa1e6$0$507$65785112@news.neostrada.pl> <s2g7sn$4n8$1@gioia.aioe.org>
    <604cb2eb$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <604cc94c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <604e014a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <604e2bf7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <604fc35e$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <60508551$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <605093c4$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <6050a6f7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Tue, 16 Mar 2021 14:34:31 +0100

    W dniu wtorek-16-marca-2021 o 13:39, Kviat pisze:

    > Nie. Przyczyną są bezsensowne uprzedzenia niemające nic wspólnego z
    > rzeczywistością, czy nawet z elementarną przyzwoitością.
    > Są przyczyną opluwania i kopania gejów, jak również zakazywanie im
    > związków.

    Związków zakazuje im polska KONSTYTUCJA.
    Uprzedzeniami sobie gęby nie wycieraj bo geje nie są jedyni ani nie
    najliczniejsi w kwestii "bezsensownych uprzedzeń"
    Młodzież trzeba wychowywać tak aby uprzedzeń nie miała i szanowała
    innego człowieka.
    "ZAKAZYWANIE" im związków nie matu nic do rzeczy. To aspekt czysto
    prawny który może rozwiązać większość parlamentarna.
    Nie ma takiej większości? Oj jak przykro ;-)

    > Stwierdzenie faktu.

    Wolno Ci tak myśleć.
    Zabawny człowieczku o inteligencji europosła ;-)

    > Prawaki sami się wykluczają z dyskusji.

    Wijesz się. j.w.

    > Stwierdzenie faktu.

    Wijesz się. j.w.

    > Znowu błądzisz. To ty wyskoczyłeś z kobietami tłumaczkami, a nie ja.

    A Ty jesteś na tyle głupi że środek stylistyczny potraktowałeś dosłownie?
    Tobą nawet nie trzeba manipulować. Sam się wpuszczasz w MALINY

    > Znowu coś ci się pomyliło. To nie ja dyskryminuję gejów.

    Nie ma DYSKRYMINACJI. Jest BRAK PRZYWILEJÓW. UŚWIADOM TO SOBIE

    > Chodzą po szkołach i namawiają do zostania gejem? Dobrze się czujesz?
    > I pewnie dzieciom rozdają tabletki na zmianę płci? :):)

    Ty na prawdę jesteś PROSTY człowiek. Wiersze w podstawówce też
    "rozbierałeś" (uwaga to nie jest o nagości żebyś się nie podniecił) w
    taki łatwy "drwalski" (uwaga to nie o gejowskiej fascynacji żebyś się
    nie podniecił) SPOSÓB?

    którzy prześladują gejów.

    Pokaż mi przykład prześladowania gejów i najlepiej poparty statystykami
    takich zachować np. w państwach unijnych

    Udźwigniesz?

    > Tak. Obczajam. Trzeba walczyć z tą turbo patologią.

    _WALKA_ Lewak bez WALKI nie widzi sensu życia ;-)

    > Wcale. Ale tylko w twojej rzeczywistości.
    > W tej prawdziwej jest inaczej.

    j.w. Dawaj przykłady. Tylko się nie wywijaj.

    > Ostatnio ktoś gejowi nóż wbił pod żebra, bo nie spodobało mu się, że
    > szli trzymając się za ręce.
    > Faktycznie, mogą normalnie żyć.

    j.w. Tu się właśnie przyda STATYSTYKA.

    Dla wyjaśnienia: To jest takie coś na podstawie czego można powiedzieć
    że w którymś kraju jest czegoś więcej lub mniej.

    > Ale tylko w twojej rzeczywistości.

    To mogę tylko współczuć. Napiszesz coś więcej.

    > Odjechałeś. Nawet nie rozumiesz co sam piszesz.
    > "Użycie skrótu LGBT nie znaczy z automatu że jest to uosobienie
    > konkretnego człowieka "

    Ciągniesz dalej porównanie? Witki opadają

    > Ci ludzie chcą normalnie żyć.

    To konkretnie: W jakiej kwestii i w ilu procentach normalnego życia
    pomogłoby "tym ludziom" zawarcie związku małżeńskiego/partnerskiego?
    Czego nie da ABSOLUTNIE załatwić obecnymi metodami prawnymi.

    > Nie, to ty twierdzisz, że im się nie należy to, co każdemu człowiekowi.

    Ja to pikuś. Ważniejsza jest KONSTYTUCJA.

    > Właściciele niewolników też się tak pomylili jak ty.

    Gejów nie sprzedaje się na targach. Ćpasz coś? Twoja rzeczywistość jest
    ABSURDALNA.

    > Niektóre tak, niektóre nie.

    Pięknie ;-) Lewacka wybiórczość

    > To nadal nie przeczy prawom fizyki.
    > Czyli mogą, tyle, że w Polsce są dyskryminowani i dlatego nie mogą.
    > A nie, że nie mogą, bo nie mogą.

    Nie mogą bo nie pozwala KONSTYTUCJA

    Nie mogą urodzić dziecka bo nie pozwala im BIOLOGIA poparta milionami
    lat ewolucji ;-)

    > To bardzo ciekawe. A o tym, co powinno być, a co nie, będą mogły
    > decydować tylko prawaki i religianci?

    Nie czytasz. Pisz WOLNIEJ.
    Nie prawaki tylko tfuuu demokratyczna większość.

    To też Ci trzeba tłumaczyć?

    > No i zdecyduje.

    Jest również cas teraźniejszy i przeszły z którymi umysł lewaka nie może
    się pogodzić. On musi WALCZYĆ ;-)

    > Po drugie, są takie rzeczy, że nawet gdy większość czegoś chce nie
    > oznacza, że mają rację. Np. właściciele niewolników nie mieli racji.
    > Przeciwnicy praw wyborczych dla kobiet nie mieli racji. Ci co zaszczuli
    > na śmierć geja Alana Turinga (tak, to dzięki gejowi możesz pisać swoje
    > głupoty w internecie) też nie mieli racji.

    Zgadzam się z Tobą w kwestii że większość jest GŁUPIA i na tej głupocie
    opiera się tfuuuu demokracja.

    Ale kto ma rację tu nie ma nic do rzeczy. Urodziliśmy się / żyjemy w
    państwie nazywającym się demokratycznym i musimy grać w narzuconą nam
    grę. Poparcie dla "naszych" RACJI musimy zdobywać wśród GŁUPCÓW.

    Też chciałbym MONARCHII gdzie oświecony władca (np. gej) ;-) stanowiłby
    prawo i decydował dobrobycie swoich poddanych ;-)

    Ale tak NIE JEST.

    > W tej prawdziwej rzeczywistości nie są.

    Prawa są równe. Nie ma sprawiedliwości. Nie było i nie będzie.

    > Pewnie masz na myśli posiadanie dzieci (czyli bzdurny "argument", który
    > wielokrotnie był już wałkowany). A to nie to samo, co rozwój społeczeństwa.
    > Bladego pojęcia nie masz ile jako członek tego społeczeństwa
    > zawdzięczasz gejom.

    Ich jest 3% (no chyba uważasz że ciągle ten procent rośnie bo więcej ich
    mediach ;-) )

    Dlatego stopień wdzięczności mam adekwatny do procentu nie zapominając
    ciągle o szacunku tak jak do każdego człowieka.

    > https://oko.press/polki-i-polacy-gotowi-na-zwiazki-p
    artnerskie-i-rownosc-malzenska-sondaze-i-eurobaromet
    r/

    Musimy poczekać aż przełoży się to na wybory.

    PS.
    https://www.rp.pl/Sadownictwo/171019352-Sondaz-Kto-c
    hce-przywrocenia-kary-smierci.html

    A może chcesz się kierować jednak sądarzami? ;-)

    > Geje nie domagają się przywilejów.

    KONSTYTUCJA ma na ten temat inne zdanie

    > Dają wam szansę zrozumienia. Skorzystasz, albo nie.

    Taki parlament sam się wcześniej ZAORZE bo gawiedź jest głupia ale nie
    aż TAK.