    Subject: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 16 Mar 2021 13:39:18 +0100

    W dniu 16.03.2021 o 12:17, _Master_ pisze:

    > Czy brak związków partnerskich jest przyczyną opluwania i kopania gejów
    > na ulicach polskich miast w masowej skali?

    Nie. Przyczyną są bezsensowne uprzedzenia niemające nic wspólnego z
    rzeczywistością, czy nawet z elementarną przyzwoitością.
    Są przyczyną opluwania i kopania gejów, jak również zakazywanie im związków.

    > Jeśli byli gejami od chwili poczęcia to też ;-)

    > Nie pokręciły się. W Polsce nie łamie się traktatów.
    > A Niemcy złamały dyrektywę energetyczną

    Zdecydowanie ci się wątki pokręciły.

    > O widzisz. Wyłazi brak argumentów.

    Stwierdzenie faktu.

    > Po takim tekście chcesz zrozumienia i szacunku?

    LOL
    Człowiek, który nie ma szacunku i zrozumienia dla innych ludzi chce mnie
    uczyć szacunku i zrozumienia...
    Zabawny jesteś.

    > Wykluczasz się w ten sposób z dyskusji. Ale to jest bardzo przewidywalne
    > w lewackich kręgach.

    Prawaki sami się wykluczają z dyskusji.
    Tak samo jak właściciele niewolników wykluczyli się z dyskusji i też
    byli bardzo zdziwieni, że nikt normalny nie chce z nimi dyskutować.

    > Jak ulał ten tekst pasuje do ideologii/religii LPGTQ+ ;-)

    Stwierdzenie faktu.

    > statystycznie kobiety są lepiej
    >
    > Zmieniasz temat.

    Znowu błądzisz. To ty wyskoczyłeś z kobietami tłumaczkami, a nie ja.

    > Zamiast szukać winnego i na siłę naprawiać świat pozwól ludziom ŻYĆ.

    Znowu coś ci się pomyliło. To nie ja dyskryminuję gejów.

    > O widzisz. Gdyby leworęczni i rudzi chodzili po szkołach i namawiali
    > dzieci do używania na siłę innej ręki albo do farbowania przedszkolakom
    > włosów na RUDO...

    Chodzą po szkołach i namawiają do zostania gejem? Dobrze się czujesz?
    I pewnie dzieciom rozdają tabletki na zmianę płci? :):)

    Dziecko drogie, tak jak kiedyś walczono z debilami, którzy torturami
    wymuszali na dzieciach leworęcznych pisanie prawą ręką, tak teraz trzeba
    walczyć z debilami, którzy prześladują gejów. Dlatego edukacja, że gej
    to też normalny człowiek jest konieczna od najwcześniejszego etapu. Tak
    samo jak nauka pisani i czytania.
    Nikt nie namawia dzieci do zostania gejem. To są tylko chore fantazje
    prawackich kryptogejów, którzy mają problem ze swoją seksualnością.

    > Obczajasz TURBO PATOLOGIĘ? ;)

    Tak. Obczajam. Trzeba walczyć z tą turbo patologią.

    > Ich nikt nie piętnuje ani nie potępia.

    Wcale. Ale tylko w twojej rzeczywistości.
    W tej prawdziwej jest inaczej.

    > Mogą normalnie żyć

    Ostatnio ktoś gejowi nóż wbił pod żebra, bo nie spodobało mu się, że
    szli trzymając się za ręce.
    Faktycznie, mogą normalnie żyć.

    > i pod kołdrę
    > im nikt nie zagląda.

    Ale tylko w twojej rzeczywistości.

    > Co innego jak domagają się przywilejów których NIE
    > MOGĄ DOSTAĆ i wszczynają awantury uliczne czy medialne.

    W normalnej rzeczywistości nie domagają się przywilejów.

    > Odjechałeś. Ty mieszkasz w Polsce? Zdałeś chociaż maturę?
    >
    > Chcesz mordowanie Żydów przez Niemców porównywać z Polską tu i teraz?

    Odjechałeś. Nawet nie rozumiesz co sam piszesz.
    "Użycie skrótu LGBT nie znaczy z automatu że jest to uosobienie
    konkretnego człowieka "

    > Wybór polega na tym czy się chce normalnie żyć czy WALCZYĆ z wiatrakami.

    To przestań walczyć z wiatrakami.
    Ci ludzie chcą normalnie żyć.

    > "Jestem dyskryminowany bo nie mogę dostać tego czego chcę" ;-)

    Nie, to ty twierdzisz, że im się nie należy to, co każdemu człowiekowi.
    Właściciele niewolników też się tak pomylili jak ty.

    > tylko przez
    >
    > Są tacy co tak myślą/rozumieją.
    > Mogę ich szanować ale nie pozwolę aby ich pogląd był mi narzucany. ;-)

    Znowu ci się coś pokręciło. Kto komu narzuca.

    > I powołał się na sąd ;-) Na prawdę szanujesz wyroki sądów?

    Niektóre tak, niektóre nie.

    > Ty nawet nie potrafisz sensownie
    >
    > Wolno Ci tak myśleć ;-)

    Stwierdziłem fakt. Nie jestem jasnowidzem.
    Więc o jakie moje usprawiedliwienie ci chodziło?

    > W Polsce nie mogą. Trzeba zmienić konstytucję.

    To nadal nie przeczy prawom fizyki.
    Czyli mogą, tyle, że w Polsce są dyskryminowani i dlatego nie mogą.
    A nie, że nie mogą, bo nie mogą.

    > A to że coś się dzieje w innych państwach nie znaczy że ma być z
    > autoamtu kalkowane na nasz ustrój prawny.

    To bardzo ciekawe. A o tym, co powinno być, a co nie, będą mogły
    decydować tylko prawaki i religianci?

    > Większość Polaków o tym zdecyduje.
    > Na tym polega TFUUU demokracja.

    No i zdecyduje.

    Po drugie, są takie rzeczy, że nawet gdy większość czegoś chce nie
    oznacza, że mają rację. Np. właściciele niewolników nie mieli racji.
    Przeciwnicy praw wyborczych dla kobiet nie mieli racji. Ci co zaszczuli
    na śmierć geja Alana Turinga (tak, to dzięki gejowi możesz pisać swoje
    głupoty w internecie) też nie mieli racji.

    > Prawa są równe.

    W tej prawdziwej rzeczywistości nie są.

    > Demokratyczne państwo może dawać przywileje. To państwo
    > daje przywileje związkom kobiety i mężczyzny bo taki związek przyczynia
    > się do rozwoju społeczeństwo.

    Pewnie masz na myśli posiadanie dzieci (czyli bzdurny "argument", który
    wielokrotnie był już wałkowany). A to nie to samo, co rozwój społeczeństwa.
    Bladego pojęcia nie masz ile jako członek tego społeczeństwa
    zawdzięczasz gejom.

    > Tak uznała większość tego społeczeństwa.
    > Jak większość zmieni zdanie

    https://oko.press/polki-i-polacy-gotowi-na-zwiazki-p
    artnerskie-i-rownosc-malzenska-sondaze-i-eurobaromet
    r/

    > to pogadamy o rozszerzeniu przywilejów na
    > inne grupy.

    Cały czas używasz słów, których nie rozumiesz.
    Geje nie domagają się przywilejów.

    > I tak na forum parlamentu europejskiego wypowiadają się lewaccy
    > europosłowie. DOKŁADNIE TAK ;-)

    Dają wam szansę zrozumienia. Skorzystasz, albo nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr