  • 281. Data: 2017-09-04 15:59:56
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.09.2017 o 15:40, Kris pisze:

    > Bzdurzysz podobnie jak Radosław.
    > A jeśli dłużnik pojazd kupił i nie poszedł do wydziału komunikacji przerejestrować
    a sprzedający również jeszcze w wydziale komunikacji umowy sprzedażny nie
    przedstawił.
    > Albo jak dłużnik pojazd sprzedał a kupujący nie przerejestrował?
    > wtedy w CEPiK wpisany będzie dłużnik pomimo że pojazd już do niego nie należny.

    Sorry - jeśli dłużnik jest cwaniak (a o takim mówimy, bo inaczej to nie
    ma powodu, żeby dane w DR i na umowie kupna-sprzedaży się nie zgadzały),
    to samochód będzie "sprzedany" i wszystko w papierach będzie sie zgadzać
    - dłużnik nie będzie jego włascicielem. Przecież jak ktoś ukrywa majątek
    przed komornikiem, to nie popełni takiego podstawowego błędu.

    Shrek

  • 282. Data: 2017-09-04 16:08:21
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A słyszałeś, żeby ludzie masowo posiadali cudze nieruchomości?

    -----

  • 283. Data: 2017-09-04 16:26:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 16:08:09 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > A słyszałeś, żeby ludzie masowo posiadali cudze nieruchomości?

    Doprecyzuj jaki związek ma Twoja odpowiedź z moim pytaniem to postaram się
    odpowiedzieć?

  • 284. Data: 2017-09-04 16:33:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Żarty sobie robisz.
    Kiedyś (jako wierzyciel) zleciłem egzekucję z całego majątku w tym m.in. z
    nieruchomości dłużniczki pod adresem pl. Defilad 1A m.1 tamże zamieszkałej (to zdaje
    się Twoja sąsiadka do doręczeń ZPO?)
    Komornik wszystkie pisma adresowane "do dłużniczki" słał na adres a jakże pl. Defilad
    1 m. 1, a powracające z adnotacją listonosza "w budynku pl. Defilad nr 1 nie ma
    takiego lokalu o nr 1" pozostawiał w aktach jako "uznać za doręczone".
    Po czym wpisał hipotekę w KW prowadzonej dla lokalu... pl. Defilad 1A m. 1
    Nawet mnie jako wierzycielowi scyzoryk w kieszeni się otwera.

    -----

  • 285. Data: 2017-09-04 16:36:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Fundamentalne Watsonie, podstawowa czynność polskiego ślepego głuchego i niemego
    (poza protestami towarzyszy pod Sejmem) sądownictwa: ogłoszenie w gablotce sądu ;-))
    Jak wiadomo, każdy dzień zaczynasz od przejażdzki do wszystkich okolicznych (i nie
    tylko) sądach, a jak nie, to już Liwusz Ci nawrzuca od imigrantów.

  • 286. Data: 2017-09-04 21:20:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 12:19:42 UTC+2 użytkownik Wojtek
    napisał:
    >nie ma zakazu zajmowania nierozgarniętym rolnikom
    >A czemu nie jeśli urząd miasta jest dłużnikiem?
    >Zajmowanie mienia nalężącego do szpitali to żadna nowość
    > 4. właścicielem parkingu
    >Skoro właściciel parkinkgu jest dłużnikiem to dlaczego nie zająć?

    Ale to twoj samochod bedzie stal na w/w parkingu.
    Np szpitala, albo zostawisz na strzezonym parkingu, polecisz, a w
    miedzyczasie komornik zajmie wszystkie.

    I zycze ci takiej sytuacji, w szczegolnosci gdy bedziesz lezal w
    szpitalu dwa tygodnie, albo polecisz na daleki urlop.

    I ciekawe czego sie dowiesz po powrocie - nie zglosil pan sprzeciwu,
    to zgodnie z przepisami auto zlicytowalismy, poszlo tanio, bo bez
    kluczykow.
    Zreszta to nie wazne za ile poszlo - panu juz nic sie nie nalezy, a
    pieniadze zostaly wyplacone wierzycielowi.

    >I takich biznesmenów licytują.

    Sprawdzic czy nie prowadza parkingu, komisu, warsztatu samochodowego,
    myjni ...

    J.

  • 287. Data: 2017-09-04 22:42:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Sep 2017 12:36:22 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Emotikona chyba zapomniałeś.

    Miałem trwaj zajęty pojazd, komornik grzecznie poprosił o
    dostarczenie pojazdu.

    --
    Marek

  • 288. Data: 2017-09-04 22:43:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

    > Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie nie znaczy ze
    > wpisana tam osoba jest właścicielem.
    > Dotrze to w końcu do Ciebie?

    Sorki, ale systemy informatyczne są na tyle obecnie wszędzie obecne ...
    ---
    Teleinformatyczne

  • 289. Data: 2017-09-04 23:01:35
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kris <k...@g...com> pisze:

    > Ile znasz takich przypadków? Ciągnik z Mławy już obgadaliśmy
    > Pomiędzy zajęciem a licytacją jest sporo czasu żeby niejasności wyjaśnić.

    Podaj dokładnie ile czasu *MUSI* być albo spadaj na drzewo.

    W Polsce jest wystarczająco wielu komorników by "jeżdżenie po bandzie"
    stanowiło _dostrzeżony_ problem.

    --
    A. Filip

  • 290. Data: 2017-09-04 23:26:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Mnożysz byty ponad potrzebę, poza tym nierozsądne jest opieranie
    egzekucji na oświadczeniu dłużnika.
    To tak, jakbyś powiedział, że po co sąd ma prowadzić przez parę lat
    postępowanie dowodowe w sprawie o zapłatę - niech zasądza z automatu na
    podstawie oświadczenia powoda, a jak powód skłamie w oświadczeniu, to
    niech ponosi karę.

    Od rozstrzygania sporów jest sąd, a nie oświadczenia niewiarygodnego
    dłużnika.
    ---
    Co za PIERDOŁY

    Z założenia nie wiadomo czy zajmowane mienie o którym tutaj mowa należy do
    dłużnika, więc nigdy nie będzie to kwestia niewiarygodności oświadczenia
    dłużnika choćby skłamał. Sąd nie prowadzi wiele lat postępowania dowodowego
    w sprawie tego mienia tylko właśnie nie prowadzi go, więc na wstępie
    należałoby przyjąć, że jest wątpliwe by należało do dłużnika.