    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Date: Wed, 28 Jan 2015 22:48:12 +0100

    Hej :-)

    Byłem dzisiaj w punkcie odbioru przesyłek sądowych Inpost. Tym razem na
    wstępie mi oświadczono, że mnie "obsłużą jak nie będę agresywny".
    Przypominam, że poprzednio nie chciano mnie obsłużyć w ogóle, ale że twardo
    stałem na stanowisku, że nie wyjdę nim mnie nie obsłużą to i wezwana ochrona
    nie pomogła a jak wezwali policję tak i przesyłkę potulnie wydali. Tym razem
    więc już nie kombinowali by przesyłki nie wydać. Ale mówię do pani ... co tu
    przychodzę to mówię pani, że nie dostaję powtórnego awiza, czy zrobi pani
    coś z tym ? Pani nie odczuwa takiej potrzeby. Mogę sobie składać reklamację
    do siedziby. Ale to ja bym wolał u pani złożyć do protokołu. Nie jesteśmy na
    policji. No nie jesteśmy, ale reklamacje usług pocztowych można składać do
    protokołu, czyli ja mówię, pani pisze a potem pani potwierdza. Nie, nie mam
    pisma i nie mogę. Jak nie mogę ? Nie mam pisma. No to mówię, że pani napisze
    co powiem. Nie da się... Pani dzwoni do szefa :-) Czy chcę z nim rozmawiać
    ... ale ja go nie znam, nie wiem nawet co to za firma ... pani podaje mi
    dane (poprzednia co to nie chciała mnie obsługiwać nie była tak łaskawa) ...
    ok, porozmawiam ... pan mówi, że rozumie i mam rację ... pani się pluje, że
    podniosłem na nią głos ... z jednego końca pomieszczenia na drugie ...Ok,
    ok, tłumaczę dlaczego ja w ogóle chcę te przesyłki odbierać ... pani da panu
    mój prywatny numer telefonu ... proszę dzwonić jakby poprzednie sytuacje z
    niewydaniem przesyłki powtórzyły się ... do widzenia ... Przybywa ochrona
    ... Kto by pomyślał :-) ... Znowu ? ... A to inny klient poprzednio był
    upierdliwy. ... Pani jest po prostu pretensjonalna. ... Co tym razem ? ...
    Ja nie mogę sobie pozwolić by ten pan podnosił na mnie głos. ... Nie
    podnoszę na panią głosu. ... panie zdaje się nie rozumieją, że ja po
    przesyłki przychodzę ... pani ma przyjąć reklamację jak potrzeba ...
    ochrona: proszę wyjść ... zaraz możemy pana wyprowadzić ... a panowie to
    właściwie ... nie znam panów ... mogą się panowie wylegitymować ? ... nie
    widzi pan napisu na kurtce ... nie znam panów ... w końcu gość okazuje...