  • Data: 2015-01-29 18:30:03
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Ale awanturowanie sie z personelem też nic nie daje.

    W tym przypadku dało - niezwłoczny kontakt z "szefem", kimkolwiek
    on jest.
    ---
    A ja wcale nie chciałem kontaktu z szefem tylko by do ... w końcu zaczęły
    przychodzić powtórne awiza.

    Wystarczyłoby ze wszystkich aktów prawnych wykreślić "PP" i wpisać
    "operator pocztowy" (a tam gdzie wykreślono PP i nie wpisano nic
    przywrócić "operator"), ewentualnie wpisać do KPA, KPK itp, że
    dostarczanie przesyłek przez operatora traktuje się jak część procedury.
    ---
    Przecież w tych przepisach dotyczących usług pocztowych nie ma PP