eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo przyniesie kolejny ... Inpost › Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
  • Data: 2015-01-29 18:46:58
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:madrlt$uvs$1@mx1.internetia.pl...

    >
    > To z przepisów o usługach pocztowych czy regulaminu operatora?
    > Bo z faktu, że jest to "osoba czynna w lokalu" wynika, że jest
    > od obsługi klientów/petentów, a niekoniecznie ogranicza jej
    > kompetencje w pozostałych sprawach.
    > Przeciwnie - by default jest umocowana do wszystkich czynności,
    > które są "zazwyczaj dokonywane", więc do przyjmowania reklamacji
    > IMO również (97 KC).

    Ale to nie lokal InPost, tylko podwykonawca wydajacy przesyłki. Jak trafisz
    do lokalu InPostu, to ma obowiązek przyjąć. Obecnie masz taką sytuację,
    jakbyś sie od poczty domagał przyjęcia reklamacji na złą jakość
    dostarczonego paczką komputera.
    >
    > No chyba że chcesz powiedzieć, że przychodzisz do sklepu z reklamacją
    > odkurzacza, a sprzedawcy po kolei oświadczają że "nie są umocowani"
    > i możesz spadać.

    Ale reklamujesz sprzedany przez nich odkurzacz, a nie brak zawiadomienia
    przez firme X, o dostaczeniu odkurzacza do sklepu Y.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1