eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo przyniesie kolejny ... Inpost › Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
  • Data: 2015-01-29 19:46:06
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Robert Tomasik"


    >
    > To z przepisów o usługach pocztowych czy regulaminu operatora?
    > Bo z faktu, że jest to "osoba czynna w lokalu" wynika, że jest
    > od obsługi klientów/petentów, a niekoniecznie ogranicza jej
    > kompetencje w pozostałych sprawach.
    > Przeciwnie - by default jest umocowana do wszystkich czynności,
    > które są "zazwyczaj dokonywane", więc do przyjmowania reklamacji
    > IMO również (97 KC).

    Ale to nie lokal InPost, tylko podwykonawca wydajacy przesyłki. Jak trafisz
    do lokalu InPostu, to ma obowiązek przyjąć. Obecnie masz taką sytuację,
    jakbyś sie od poczty domagał przyjęcia reklamacji na złą jakość
    dostarczonego paczką komputera.
    ---
    Przecież tu w ogóle nie ma znaczenia że to Inpost. Każda firma, jaka by nie
    podjęła się doręczenia tej przesyłki podlega prawu pocztowemu i reklamacje
    musi realizować zgodnie z tym prawem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1