  • 11. Data: 2022-06-08 18:28:19
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Niby czemu? Minister przemyślał sprawę i prosił o uznanie skargi za
    > niebyłą.

    I to sprawi że Gazeta Wyborcza uzna sprawę za niebyłą? Wątpię+.
    Skarga to jedno. Relacje medialne o skardze żyją już własnym życiem.
    Wy Shrek opiniotwórczą potęgę Gazety Wyborczej podważacie?!! ;-)

    > Myślę że więcej:(

    Wróżysz facetowi tak długą karierę? :-)
    Ja miałem na myśli punkt widzenia, interesy i negatywne konsekwencje dla
    Poczty Polskiej (pracodawcy).

    > Po prostu ją zmuszą do odejścia bez żadnego trybu:(

    Jeśli już to IMHO przekroczenie progu "trochę nękać" nie będzie się
    opłacać przed wyborami 2023 [ Trochę nękać: np. kontrole w górnych
    granicach normy ]

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2022-06-08 18:45:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 18:28, A. Filip pisze:

    > I to sprawi że Gazeta Wyborcza uzna sprawę za niebyłą? Wątpię+.

    No i co z tego? Uważasz, że jak ją zwolnią dyscyplinarnie i przegrają w
    sadzie pracy to będzie właściwy damage control?

    > Skarga to jedno. Relacje medialne o skardze żyją już własnym życiem.
    > Wy Shrek opiniotwórczą potęgę Gazety Wyborczej podważacie?!! ;-)

    Jak wyżej. Ale wygląda że się na sprawie straszydła jednak nauczyli bo
    coś pobąkują o zwolnieniu... ministra:P

    > Wróżysz facetowi tak długą karierę? :-)

    Już nie - ale wierzyłem we włazidupstwo prezesa (poczty). Pamiętaj że
    jego szefem jest niejaki (nie poprawiać!) sasin.

    > Ja miałem na myśli punkt widzenia, interesy i negatywne konsekwencje dla
    > Poczty Polskiej (pracodawcy).

    Dla poczty to sprawa zakończyła się najlepiej jak mogła. Już jej
    oficjalnie nie ma, sam "poszkodowany" wycofał zeznania.

    > Jeśli już to IMHO przekroczenie progu "trochę nękać" nie będzie się
    > opłacać przed wyborami 2023 [ Trochę nękać: np. kontrole w górnych
    > granicach normy ]

    To nie jest kwestia opłacalności a włazidupstwa. No ale okazało się, ze
    góra ma pretensję do ministra a nie kierowniczki, więc jak choć trochę
    się nauczyli po straszydle to nic jej nie będzie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2022-06-08 23:13:28
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne [GW prawda + TVN prosto z Pacanowa]
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.06.08 o 12:37, Shrek pisze:
    > tym że sam zainteresowany się rakiem wycofuje i twierdzi, że ją
    > podpierdolił, ale prosi prezesa (poczty? - jakiej, mają prezesa w każdym
    > oddziale?) o wyrozumiałość - znaczy pali ale się nie zaciąga;)

    Prezes jest jeden, viceprezesów kilku ale są dyrektorzy i zastępcy
    dyrektorów w każdym z regionów

    http://bip.poczta-polska.pl/organizacja/

    Teoretycznie główny prezes nie zajmuje się "detalem", ale dyrektor
    regionu już tak.

  • 14. Data: 2022-06-09 00:44:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wow - this escalated quicly;)
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/minister-donosiciel-z-pacan
    owa-michal-cieslak-nie-przeprosil-naczelniczki-ale-i
    nterweniowal-u-prezesa-poczty-polskiej-6777581455100
    480a

    > Minister prosi prezesa, żeby jego skargę uznać za niebyłą. Wbrew pozorom
    > to zła wiadomość, bo teraz okaże się że babka odejdzie bez żadnego trybu:(

    Musi być czymś był narażon wielebnej kaczce, bo osobiści i szybko
    zainterweniowała, nie omieszkając przy okazji nadmienić, że oni nie
    robią tak jak opozycja :)

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2022-06-09 00:50:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No i co z tego? Uważasz, że jak ją zwolnią dyscyplinarnie i przegrają w
    > sadzie pracy to będzie właściwy damage control?

    To będzie bez znaczenia bo temat straci na świeżości i emocjach po tych
    kilku latach.

    > Jak wyżej. Ale wygląda że się na sprawie straszydła jednak nauczyli bo
    > coś pobąkują o zwolnieniu... ministra:P

    Musi być drugie dno.

    > To nie jest kwestia opłacalności a włazidupstwa. No ale okazało się, ze
    > góra ma pretensję do ministra a nie kierowniczki, więc jak choć trochę
    > się nauczyli po straszydle to nic jej nie będzie;)

    Rekcja jest mocno przesadzona i jakniepisia, więc nie wierzę, że to
    tylko ta draka.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2022-06-09 06:51:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To będzie bez znaczenia bo temat straci na świeżości i emocjach po tych
    > kilku latach.

    Ale jak ją zwolnią to mleko rozleje się tu i teraz. Co do świeżości -
    straszydło jest nieświeże i dalej mocno śmierdzi.

    > Musi być drugie dno.

    No zapewne - z samego powodu kretynizmu i ogólnego nieogarnięcia
    ministrów się w rządzie pisu nie zwalnia:( Ten to akurat spad z partii
    republikańskiej bielana. I tak nikt go nie lubił.

    > Rekcja jest mocno przesadzona i jakniepisia, więc nie wierzę, że to
    > tylko ta draka.

    Tak jak pisałem - to pionek bez pleców. BTW - jakby się coś zadziało to
    nie wierzę, że dziennikarze nie przypomnieli sobie, że pewna
    pielęgniarka ze szpitala bielańskiego wyleciała, bo nie potraktowała
    bliźniaka jak był prezydentem warszawy (a może komisarzem) odpowiednio
    służalczo. Może jarek doszedł do wniosku, że mondrzejsze o tym nie
    przypominać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2022-06-09 06:54:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2022 o 23:13, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Teoretycznie główny prezes nie zajmuje się "detalem", ale dyrektor
    > regionu już tak.

    Czyli ten ministerek poleciał na skargę do prezesa, bo był niezadowolony
    z obsługi klienta w pacanowie. No tak - w końcu on minister w warszawy
    nie będzie z jakimś dyrektorami po wsiach gadał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2022-06-09 10:20:38
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 09.06.2022 o 06:54, Shrek pisze:

    > Czyli ten ministerek poleciał na skargę do prezesa, bo był niezadowolony
    > z obsługi klienta w pacanowie. No tak - w końcu on minister w warszawy
    > nie będzie z jakimś dyrektorami po wsiach gadał.

    Minister zadzwonił do prezesa, prezes do dyrektora, który powiedział:
    "ja to załatwię"
    zadzwonił do swojego zastępcy, który zajmuje się Pacanowem i okolicą a
    ten do Pacanowa zadzwonił.
    Że się dodzwonił ! Sąsiad czasem dzwoni na pocztę to nikt nie odbiera.

  • 19. Data: 2022-06-09 10:46:29
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 08.06.2022 o 11:56, A. Filip pisze:
    >"Zwalniana" zarzucanego użycia wulgaryzmów nie zapamiętała
    > wiec może według GW prawdy etapu "tylko użyła ostrych słów".

    "Zarzucił mi, że używałam wulgaryzmów, co nie było prawdą - mówi Głazek "Gazecie
    Wyborczej"."

  • 20. Data: 2022-06-09 12:21:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Jun 2022 12:37:23 +0200, Shrek wrote:

    > Jeśli mu rzeczywiście nabluzgała to jest to powód do dyscyplinarki.

    Zalezy czego chcial.
    Moze bluzg mu sie slusznie należał.
    Co on mysli - ze przychodzi do prywatnej firmy, gdzie sie dba o
    klienta? :-)
    Ale nawet w prywatnej sie dba w pewnych granicach.

    > tym że sam zainteresowany się rakiem wycofuje i twierdzi, że ją
    > podpierdolił, ale prosi prezesa (poczty? - jakiej, mają prezesa w każdym
    > oddziale?) o wyrozumiałość - znaczy pali ale się nie zaciąga;)

    J.