    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie dyscyplinarne [GW prawda + TVN prosto z Pacanowa]
    Date: Wed, 08 Jun 2022 11:56:07 +0200 (CEST)

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    > "Naczelniczka poczty z Pacanowa (województwo świętokrzyskie) ma stracić
    > pracę po tym, jak wdała się w sprzeczkę z ministrem do spraw samorządu
    > Michałem Cieślakiem. Agnieszka Głazek w rozmowie z "Gazetą Wyborczą"
    > przyznała, że poskarżyła się politykowi na drożyznę. Niedługo potem dostała
    > ultimatum: odejdzie sama lub zostanie zwolniona dyscyplinarnie. - Obecnie
    > pracodawca prowadzi czynności wyjaśniające w przedmiotowej sprawie -
    > informuje nas rzecznik prasowy Poczty Polskiej."
    >
    > https://tvn24.pl/polska/pacanow-poskarzyla-sie-minis
    trowi-michalowi-cieslakowi-na-drozyzne-w-sklepach-te
    raz-naczelniczka-poczty-ma-klopoty-5741267

    > Tu jest ze szczegółami:
    > https://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,28550219,n
    aczelniczka-poczty-poskarzyla-sie-poslowi-pis-na-dro
    zyzne.html

    Pytasz się jakie prawa złamała Gazeta Wyborcza lub TVN? :-)

    Jak to sama "zwalniana" zacytowała to jest słowo przeciw słowu co
    *dokładnie* miało zajść. Słowo ministra przeciw słowu
    naczelniczki poczty w Pacanowie dopóki się nie dorzuci innych świadków
    "zdarzenia". "Zwalniana" zarzucanego użycia wulgaryzmów nie zapamiętała
    wiec może według GW prawdy etapu "tylko użyła ostrych słów".

    --
    A. Filip