  • Data: 2005-07-26 15:41:18
    Temat: zmiana pracy
    Od: "Adrian Rogaski" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pracuję w pewnej firmie na umowę o pracę na zasadzie obustronnego
    dwutygodniowego wypowiedzenia. Mam szansę, że za niedługo będę zmieniał zakład
    pracy i w związku z tym mam pewne pytanie. Jakie w takiej sytuacji mam prawa?
    Czy umowę z nową firmą mogę podpisać będąc zatrudnionym jeszcze w starej?
    Czy może muszę najpierw złożyć wypowiedzenie, odczekać dwutygodniowy okres i
    dopiero wtedy podpisac nową umowę? Jeżeli złożę wypowiedzenie w starej firmie,
    może się zdażyć, że mój nowy pracodawca zmienia nagle zdanie i nie podpisze ze
    mną umowy? Ma ktoś może jakieś doświadczenia jak można bezpiecznie dla
    pracownika przeprowadzić taką operacje?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Adrian