  • 21. Data: 2022-09-16 14:09:21
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.09.2022 o 12:51, Olin pisze:

    > Ale z drugiej strony, zbawienie można kupić za pieniądze jak najbardziej z
    > tego świata. Internety powiadają, że "Stawka za odpust zależała od pozycji
    > i wahała się od 25 złotych florenów dla królów, królowych i arcybiskupów do
    > trzech florenów dla kupców i zaledwie jednej czwartej florenów dla
    > najbiedniejszych wierzących."

    Hmmm... jest w tym jakiś sens.
    Gdy jakiś król wydał rozkaz do wojny, to na sumieniu miał sporo więcej
    duszyczek niż przeciętny obywatel. Miał pod sobą całe wojsko, które
    wysyłał na śmierć.
    A taki np. pułkownik miał niższą stawkę, bo miał tylko jeden pułk na
    sumieniu.

    I dodatkowo, skoro pułkownicy już raz za swoje pułki działkę
    odprowadzili, to taki król w zasadzie płacił drugi raz za coś, co już
    raz zostało zapłacone przez jego pułkowników.
    Genialne.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2022-09-16 14:16:49
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Szwambuł Trantiputl napisał(a):

    > monodrumistą

    Nie znam takiego słowa.

    > To jest pisane ręką ludzi, a nie Boga, ze słowem Pana w niebiesiech ma
    > to niewiele wspólnego.

    Kwestia uznania.
    Część przekazu pochodzi od Konstruktora, część stanowią "ż" mądrości,
    część stanowią chrześcijańskie mądrości, a część jest tak podejrzewam
    błędnym tłumaczeniem.

    Bardziej chodzi o "zagraniu katolom" na nerwach w celu przyciągnięcia uwagi,
    zdobycia lajków/poklasku etc. Bo np. żarty o "ż" nie są mile widziane, ale po
    muslimach
    już wolno jechać, mimo że jedni i drudzy semici.

    Podsumowując. Pełoscy sędziowie TK uznali ten wybryk za
    obrażający i tyle.

  • 23. Data: 2022-09-16 15:12:14
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 05:16:49 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <72ee7d37-0c71-4bd3-9eaf-7fe666bc64den@googlegroups.
    com>
    od alojzy nieborak <a...@g...com> :

    >Nie znam takiego słowa.

    Wierzę, że świat stworzony został przez Mnogiego Drumę(stąd
    monodrumizm) pod postacią Plątwi Pierwotnej, z której narodziły się
    słońca i planety.
    Na początku Plątwia Pierwotna rozpadła się na plątwie i węźliny oraz
    zamknięte i otwarte pierwotne struny.
    Jak wynika bezpośrednio z teorii strun, plątwie i węźliny ulegają
    redukcji(anihilacji), a zostają tylko drgające w różnych modach
    pierwotne struny, które teraz obserwujemy jako cząstki elementarne
    tworzące materie.

    >Kwestia uznania.
    >Część przekazu pochodzi od Konstruktora, część stanowią "ż" mądrości,
    >część stanowią chrześcijańskie mądrości, a część jest tak podejrzewam
    >błędnym tłumaczeniem.

    Na Mnogiego Drumę, nic o Bogu nie wiemy, bo nie możemy wiedzieć nic na
    Jego temat.
    Nie znamy Jego wyroków, bo nie możemy ich znać, wobec tego nie możemy
    się wtrącać do wyroków Pana w niebiesiech, nie możemy zastępować Jego
    wyroków swoimi, bo to nie jest mu miłe, w dodatku nasze wyroki nigdy
    nie będą nigdy sprawiedliwe, doskonałe ani zgodne z wolą Pana, a
    ferujących wyroki gniew Pana dosięgnie bez wątpienia.

> [...]
    muslimach
    >już wolno jechać, mimo że jedni i drudzy semici.
    >

    >Podsumowując. Pełoscy sędziowie TK uznali ten wybryk za

    Słudzy Pana powinni postępować zgodnie z wolą Pana, a skoro jej nie
    znają, to powinni się powstrzymać i nie osądzać innych we własnym
    zakresie i całkowicie polegać na woli Pana.
    Sędziowie TK uznać mogli wszystko co chcieli, i tak nie ma to żadnego
    związku z wyrokami Pana, a i sam Pan nie jest zadowolony z tego, że
    ktoś go zastępuje w jego kompetencjach, a pamiętliwy nasz Pan jest
    nieziemsko.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 24. Data: 2022-09-16 15:50:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.09.2022 o 14:16, alojzy nieborak pisze:

    > Kwestia uznania.
    > Część przekazu pochodzi od Konstruktora,

    Skąd o tym wiadomo?
    Napisałeś to z takim przekonaniem, że na pewno skądś to wiadomo.

    > część stanowią "ż" mądrości,
    > część stanowią chrześcijańskie mądrości, a część jest tak podejrzewam
    > błędnym tłumaczeniem.

    A skąd wiadomo, że nie całość?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2022-09-16 18:42:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A podobno to PiS zmienia konstytucję bez zmieniania konstytucji.

    A tu proszę. Metodami pozatraktatowymi stwierdzono w efekcie że
    konkretny przepis jest zły.

    Czyli na jeną religię można bluzgać bo to wolność słowa.

    Jeśli Żyd sam stwierdzi że domaganie się kasy od Polski to składnik
    żydowskiej tożsamości a potem ktoś to POWTÓRZY to jest antysemitą.

    Takie oto standardy propaguje postępowa UE.

  • 26. Data: 2022-09-16 18:45:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-15-września-2022 o 18:22, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > bo może dzięki
    > temu uniknie się takich sytuacji w przyszłości.

    To znaczy że trzeba ten przepis wykreślić z kodeksu

    TAK czy NIE?

  • 27. Data: 2022-09-16 18:51:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Napisz że Żydzi mają smykałkę do handlu ;-)

  • 28. Data: 2022-09-16 18:52:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-15-września-2022 o 17:51, alojzy nieborak pisze:
    > w pień strony z opiniami o "ż":)
    > Wolność odtąd dotąd. Co wolno o katolach, nie wolno o "ż":)

    Dlaczego boisz się napisać Żyd?

  • 29. Data: 2022-09-16 18:58:22
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 18:51:02 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6324a976$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :
    >Napisz że Żydzi mają smykałkę do handlu ;-)

    U nas też mają, taki jeden od respiratorów, inny od samochodu
    elektrycznego, inny od promu, co to po nim tylko stępka została,
    jeszcze inny, co to wybory kopertowe organizował, ten, co lotnisko w
    szczerym polu buduje, sporo takich jest.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 30. Data: 2022-09-16 19:17:29
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 18:45:59 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6324a847$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >To znaczy że trzeba ten przepis wykreślić z kodeksu
    >
    >TAK czy NIE?

    Jak najbardziej, to powinno być usunięte spod jurysdykcji sądów czy
    kogokolwiek..
    No bo wyobraź sobie, że ktoś tylko udaje że ma obrażone uczucia, a
    robi to, przykładowo, z zemsty, by komuś zamienić następne kilka lat
    życia na kontemplacyjne życie w celi więziennej, albo ubogacić jego
    dotychczasowe życie bieganiną po sądach i bezsennymi nocami oraz
    psychicznym dołem połączonym z próbami samobójstwa, no jak to poznasz?
    Będziesz badania specjalne robił na wykrywaczach kłamstwa, czy może
    wystarczy przysięga na Boga w niebiesiech? Szury potrafią nawet
    wykrywacz oszukać.
    Tylko Bóg osobiście może tu być sędzią.
    Amen.
    --