  • 31. Data: 2022-09-16 19:29:38
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 18:42:45 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6324a785$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :
    >A podobno to PiS zmienia konstytucję bez zmieniania konstytucji.
    >
    >A tu proszę. Metodami pozatraktatowymi stwierdzono w efekcie że
    >konkretny przepis jest zły.
    >
    >Czyli na jeną religię można bluzgać bo to wolność słowa.
    >
    >Jeśli Żyd sam stwierdzi że domaganie się kasy od Polski to składnik
    >żydowskiej tożsamości a potem ktoś to POWTÓRZY to jest antysemitą.
    >
    >Takie oto standardy propaguje postępowa UE.

    No to powiedz mi, jak odróżnić obrażone uczucia od takich, co nie są
    obrażone, a tylko udają takowe lub ich całkowicie brak.
    No bo jak ktoś zajuma stare jogurty i pączki ze śmietnika pod biedrą,
    to widać że zajumał, jak ktoś wieniec przed schodami postawi, to
    widać, że postawił, ale te uczucia, to gdzie je widać? Jak zdefiniować
    takie obrażone?
    Zostaw to Bogu.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 32. Data: 2022-09-16 19:49:22
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 12:51:32 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <8uvi1x282w0y$.19w3eul2rpz1i$.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >Ale z drugiej strony, zbawienie można kupić za pieniądze jak najbardziej z
    >tego świata. Internety powiadają, że "Stawka za odpust zależała od pozycji
    >i wahała się od 25 złotych florenów dla królów, królowych i arcybiskupów do
    >trzech florenów dla kupców i zaledwie jednej czwartej florenów dla
    >najbiedniejszych wierzących."
    >https://pl.helpr.me/3833-what-are-sale-of-indulgenc
    es

    >,,Gdy tylko złoto w misce zadzwoni, do nieba jakaś duszczyczka goni" mawiał
    >Johann Tetzel, którego papież Leona X uczynił komisarzem ds. odpustów w
    >Świętym Cesarstwie Rzymskim.
    >
    >Teraz niby handel odpustami jest potępiany, ale sakramenty kosztują" co
    >łaska", a bez nich ze zbawieniem cienko.

    Tak mi się przypomniało, Czarna Żmija - relikwie:
    https://www.dailymotion.com/video/x3cd8g
    Pobieranie relikwii z kości świętego Kadłubka:
    https://www.youtube.com/watch?v=ltrI2fPFpgk
    Grób Kadłubka:
    https://www.youtube.com/watch?v=NVZXshfUSCc
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 33. Data: 2022-09-16 20:02:44
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 04:58:35 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <155ctt9ao1f69$.gok3096bs4np$.dlg@40tude.net>
    od "J.F" <j...@p...onet.pl> :

    mgrc=nk4SxeY6MqJZEM&imgdii=1Rxrw66li9CaqM

    >Ale czy to gloszenie poglądow, czy tylko obraza ?

    91,jerzy-urban-uniewinniony-obrazek-zdziwionego-jezu
    sa-nie-obraza.html

    >to ta sama sprawa?
    >bo w pierwszej pismaki pisza o trybie nakazowym i 1 tys zl.
    >A w drugiej juz 40 i 120 tys ?

    ciola-w-czapce-sprawe-kolejny-raz-rozpatruje-sad/qvm
    2457

    >A krok nastepny ... obrona miru domowego w kosciolach, czyli ksiadz
    >wyprasza raz, a potem wzywa policje ?
    >
    >Czy uzbrojone warty przy wejsciu ?

    Nikomu nie wolno zabronić wstępu do świątyni Pana, nawet osranemu i
    zarzyganemu żulowi z pięcioma beretami na głowie, trzema telefonami w
    kieszeniach i z jajami na wierzchu, bo to grzech wyjątkowo wstrętny
    dla Pana jest, a i konsekwencje tego mogą być niezbyt przyjemne.

    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 34. Data: 2022-09-16 20:35:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-16-września-2022 o 19:17, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Jak najbardziej, to powinno być usunięte spod jurysdykcji sądów czy
    > kogokolwiek..
    > No bo wyobraź sobie, że ktoś tylko udaje że ma obrażone uczucia, a
    > robi to, przykładowo, z zemsty, by komuś zamienić następne kilka lat
    > życia na kontemplacyjne

    Podobnie jak przy wielu innych przepisach gdzie dowodem są jedynie zeznania.
    Zadaniem sądu jest ocenić czy faktycznie w danej sytuacji, społeczności,
    kraju... zostało popełnione przewinienie.

    Chciałbyś aby wszystkie takie przepisy zlikwidować?

    PS. A skoro dla leniwych sadów takie przepisy są niewygodne to tym
    bardziej zrzucanie tego na jakieś "zamorskie"" TSUE jest szczytem DEBILIZMU.

    Takie zabezpieczenie w postaci obcięcia języka oskarżonemu ;-) jak lubią
    to robić unijne biurwy.

    PS. 2. Mnie to wali. potrafię żyć z takimi przepisami i bez takich
    przepisów ale gdy ich nie będzie to nie wyobrażam sobie roszczeń do mnie
    za wypowiadanie się o Żydach.

  • 35. Data: 2022-09-17 01:28:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-16 o 05:04, J.F pisze:
> [...]
    Kopacz,

    > Ale czy nie nacechowane pogardą?

    Moim zdaniem NIE.To nowoczesny polski język zastępujący słowo "uchlany".

    > Tylko czy obrazy by nie bylo, gdyby napisała "upity winem" czy "pijący
    > wino".

    Jaka to obraza. Jakieś prymitywy nie mają co robić to latają po sądach.

    W kościele księdzowie faktycznie piją wino i palą zioła na mszach.
    Bardzo mi się ten zapach podoba i w ogole ta czynność "palenia".

    > Dodajac "ty nieuku" ?

    Może to powiedziane żartobliwie.

    --
    animka

  • 36. Data: 2022-09-17 01:38:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-16 o 12:51, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Teraz niby handel odpustami jest potępiany, ale sakramenty kosztują" co
    > łaska", a bez nich ze zbawieniem cienko.

    Pan Bóg takich łachudrów osądzi po ich śmierci, a może jeszcze ukarze przed.

    --
    animka

  • 37. Data: 2022-09-17 02:32:08
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 20:35:57 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6324c20d$0$6190$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

> [...]
    >kraju... zostało popełnione przewinienie.
    >
    >Chciałbyś aby wszystkie takie przepisy zlikwidować?

    Owszem, zlikwidować, ale sąd w sprawie Dody czy Urbana mógł zapytać
    specjalistów jeszcze zanim się tym zajął, ale nie, lepiej marnować
    czas, pieniądze i zdrowie ludzkie niż uczciwie przyznać, że te
    obrażone uczucia to fikcja i najprawdopodobniej próba ubogacenia życia
    Urbanowi i Dodzie.
    Nieżyjący już niestety Jerzy Vetulani o tym pisał, jest też filmik,
    który polecam:
    https://vetulani.wordpress.com/2012/07/06/jakie-ziol
    a-palili-ci-napruci-winem/

    Jak ktoś Vetulianiego nie zna, to polecam jego blog, a i na Wikipedię
    warto zerknąć:
    "Jerzy Vetulani[a] (ur. 21 stycznia 1936 w Krakowie, zm. 6 kwietnia
    2017 tamże) - polski psychofarmakolog, neurobiolog, biochemik,
    profesor nauk przyrodniczych, członek Polskiej Akademii Nauk i
    Polskiej Akademii Umiejętności"

> [...]
    >
    >PS. 2. Mnie to wali. potrafię żyć z takimi przepisami i bez takich
    >przepisów ale gdy ich nie będzie to nie wyobrażam sobie roszczeń do mnie

    Żygać mi się chce od takich tematów, to musi być jakaś obsesja(u
    nocnika na 100%).

    Tak nawiasem mówiąc, bardzo mi się podoba sposób, w jaki wasi
    ulubieńcy spuścili łomot otaczającym ich Siewcom Miłości Bliźniego:
    https://www.konflikty.pl/historia/czasy-najnowsze/op
    eracja-skupienie-wojna-szesciodniowa/
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 38. Data: 2022-09-17 09:26:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-17-września-2022 o 02:32, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Owszem, zlikwidować, ale sąd w sprawie Dody czy Urbana mógł zapytać
    > specjalistów jeszcze zanim się tym zajął, ale nie

    Wyrok był TSUE. Twierdzisz że zabrakło staranności?

  • 39. Data: 2022-09-17 09:28:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-16-września-2022 o 18:58, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > U nas też mają, taki jeden od respiratorów, inny od samochodu
    > elektrycznego, inny od promu, co to po nim tylko stępka została,
    > jeszcze inny, co to wybory kopertowe organizował, ten, co lotnisko w
    > szczerym polu buduje, sporo takich jest.

    Nie użyłeś słowa Żyd. Dlaczego?

  • 40. Data: 2022-09-17 09:36:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-16-września-2022 o 19:29, Szwambuł Trantiputl pisze:

> [...]
    > to widać że zajumał, jak ktoś wieniec przed schodami postawi, to
    > widać, że postawił, ale te uczucia, to gdzie je widać? Jak zdefiniować

    Jak już pisałem, mogę żyć bez tego przepisu
    Mogę żyć bez przepisu o zniesławieniu...

    Ale jak już to konsekwentnie.

    Jak nazywam aktywistów lgbt szmatami chcącymi się nachapać na fali 3%
    ludzi którzy chcieli by mieć lepiej w życiu to też jest wolność słowa.

    Albo

    Jak pójdę na marsz niepodległości i będę darł ryja że Polska dla Polaków
    to też będzie wolność słowa.