    From: "ElaR" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop wychowawczy
    Date: Tue, 9 Jan 2007 17:57:05 +0100

    Witam,
    Moje pytanie jest takie czy po urlopie macierzyńskim, chcąc isc na urlop
    wychowawczy musze wpierw wykorzystac cały urlop.
    Czy na urlop wychowawczy mogę pójść powiedzmy na tyle ile potrzeboję (pół
    roku, 3 miesiące)czy musi to byc okres 3 lat ??
    No i czy po urlopie wychowawczym jestem chroniona od zwolnienia przez jakis
    czas czy tez pracodawca może mnie zwolnic zaraz po przyjściu z urlopu
    wychowawczego.
    Dodam że mam pracę stałą na czas nieokreślony pracuje już ok 3 lat (może
    troche wiecej :))
    serdecznie pozdrawiam
    ElaR