  • 1. Data: 2007-01-09 16:57:05
    Temat: urlop wychowawczy
    Od: "ElaR" <r...@p...fm>

    Witam,
    Moje pytanie jest takie czy po urlopie macierzyńskim, chcąc isc na urlop
    wychowawczy musze wpierw wykorzystac cały urlop.
    Czy na urlop wychowawczy mogę pójść powiedzmy na tyle ile potrzeboję (pół
    roku, 3 miesiące)czy musi to byc okres 3 lat ??
    No i czy po urlopie wychowawczym jestem chroniona od zwolnienia przez jakis
    czas czy tez pracodawca może mnie zwolnic zaraz po przyjściu z urlopu
    wychowawczego.
    Dodam że mam pracę stałą na czas nieokreślony pracuje już ok 3 lat (może
    troche wiecej :))
    serdecznie pozdrawiam
    ElaR

  • 2. Data: 2007-01-10 01:25:05
    Temat: Re: urlop wychowawczy
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ElaR" <r...@p...fm> wrote in message
    > Czy na urlop wychowawczy mogę pójść powiedzmy na tyle ile potrzeboję (pół
    > roku, 3 miesiące)czy musi to byc okres 3 lat ??

    Masz 3 lata urlopu wychowawczego do wykorzystania do końca 4 roku zycia
    dziecka.
    Urlop może być podzielony na kawałki, ale nie więcej niż na cztery.

    Trochę fajnie napisane jest tu

    http://www.solidarnosc-swietokrzyska.pl/tygArchiw/Nr
    %20486/Urlop%20wychowawczy%20486.htm