  • Data: 2006-05-24 09:11:59
    Temat: umowa dostepu do internetu
    Od: "MMleko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prowadzę małą firmę informatyczną i udostępniam internet.

    1)
    W umowie ma punkt który mówi że opłaty abonamentowe należy regulować do 15
    każdego miesiąca z góry. Są różni klienci jedni faktury chcę raz do roku lub
    co kilka miesięcy
    Czy klient musi zapłacić do 15 czy może wykręcać się że nie dostał faktury
    to nie zapłaci ?

    2)
    Umowy zawieram na 12 lub 24 miesiące po czym umowa przechodzi na czas
    nieokreślony co wiąże się z większym abonamentem. Czy jeżeli klientowi
    wystawiłem fakturę po terminie 12/24(jest już na czas nieokreślony) na kwotę
    zgodną z cennikiem dla umów 12/24 czy mogę wystawić fakturę w której
    skoryguję wartość abonamentu?

    Dziękuję za pomoc.
    pozdrawiam Mmleczko