  • Data: 2006-05-27 13:08:30
    Temat: Re: umowa dostepu do internetu
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał:

    >W poprzednim poście uczepiłeś się że nie ma *daty wykonania usługi" -
    >wskazałem Ci że jednak jest.
    Nie uczepiałem się, stwierdzenie było na to co napisał Mieczysław, a
    ty 'nie wskazałeś daty.

    >Teraz podejmujesz temat o obowiązku wystawienie faktury - zmieniasz temat.
    To nie ja temat podjąłem i pytałem o f-re tylko autor wątku-poczytaj
    od początku.

    >Ale tutaj, z chwilą uznania na rachunku bankowym (albo w kasie), musi
    >zaksięgować i wystawić DOWÓD dokumentujący tą transakcje.
    Oczywiście nikt tego nie kwestionuje (ale i nie o to pytano).
    Jeśli w kasie to wystawi pokwitowanie (nie f-rę), a jesli na konto to
    tylko zaksięguje (i znów nie wystawi f-ry).
    A jeśli masz być złośliwy to nie czytaj moich listów w ogóle.

    --
    Artur Golański