  • 31. Data: 2022-02-11 16:27:34
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 16:08, Kviat napisał:
> [...]

    chyba - bo nie mam pamięci do dat - zawsze z tym na historii miałem problem.

    > To kurwa wiesz, czy chyba?

    wiem, ale nie potwierdzę tego czy było to bardziej latem, czy jesienią

    > Wiesz, że znowu bredzisz, ale na wszelki wypadek używasz słowa "chyba".
    > Tak właśnie działają szury. Nie wiedzą na pewno, nie sprawdzą, coś
    > gdzieś usłyszą, powtarzają bezmyślnie. Ale dodadzą "chyba" i uważają, że
    > wszystko w porządku i nie mogą się nadziwić, że są nazywani szurami.

    piszę chyba, gdy nie jestem czegoś pewien. I jeśli czegoś nie jestem
    pewien, to to wyrażam.

    > Po chuj powtarzasz coś, o czym piszesz "chyba"?

    bo mogę umieścić to tylko w pewnym wyrywku czasu - kilkumiesięcznym

    > Bredzisz.
    > Przechorowanie zawsze jest gorsze niż zaszczepienie.
    > Tłumaczyłem ci to już, że nabywanie odporności poprzez przechorowanie to
    > przejaw kretynizmu w postaci czystej.

    na razie to Ty bredzisz i nawet nie rozróżniasz nabycie odporności od
    tego jaką odporność otrzymujesz.

    > Kłamiesz. Nie masz. Łykasz wszystko o czym bredzą antyszczepionkowcy.
    > Co chwilę wrzucasz tutaj jakąś antyszczepionkową brednię, której nie
    > zweryfikowałeś.

    tak tak i pisze to gość, który swoją wiedze opiera na demagogu i
    factcheckerze...

    > Widzę właśnie. Gówno sprawdziłeś i masz kiepską pamięć.
    >
    > Ja sprawdziłem co powiedział i sprawdziłem skąd się wzięła ta kolejna
    > manipulacja szurów jego słowami. Ty nie.
    > Twierdził, że jest bardziej stabilny od wirusa grypy, a nie że nie mutuje.
    > Szury sobie to przetłumaczyły na "powiedział, że nie mutuje".
    >
    > Tę swoją dobrą pamięć możesz sobie w buty wsadzić.

    > Znowu ci pamięć szwankuje:
    > http://pressmania.pl/proste-pytania-proste-odpowiedz
    i/

    > "Dr Norman Pieniążek (75 l.)(...)"
    > "Nazywany profesorem Norman J. Pieniążek studia biologiczne na
    > Uniwersytecie Warszawskim ukończył... 52 lata temu. Cztery lata później
    > obronił tamże pracę doktorską. Niestety, zgodnie z wpisem do bazy Nauka
    > Polska na tym kariera naukowa pana Pieniążka zakończyła się,
    > przynajmniej w Polsce"

    a kto nazwał go profesorem? Ja? Skoro nie, to po co cytujesz?

    > "Nazywanie więc doktora Pieniążka profesorem nie ma najmniejszej racji
    > bytu. Podobnie zresztą jak podawanie go za pracownika Centers for
    > Disease Control and Prevention (CDC). Dr Pieniążek w końcu odszedł na
    > zasłużoną emeryturę, i to już 7 lat temu, w 2013 r."
    >
    > Resztę doczytasz samodzielnie. O ile nie zapomnisz.
    > Inne informacje na jego temat też najdziesz. Jak będziesz chciał.

    Nie muszę, bo już to dawno zrobiłem. Natomiast u Ciebie czytanie ze
    zrozumieniem kuleje. Ciągle walczysz z czymś co sobie wyimaginowałeś, że
    ktoś coś powiedział.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 32. Data: 2022-02-11 16:29:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 16:14, Jacek Maciejewski napisał:

    > Zaleć mu żeby przechorował ebolę zamiast się zaszczepić przeciw niej :)

    A wiesz co to jest rozważenie korzyści / ryzyka?

    Pomijam już fakt, że wiele osób przechorowało c19 nim mogli się
    szczepić, ale co tam....

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 33. Data: 2022-02-11 16:31:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Jakie ty masz kompetencje by się tak wypowiadać? Zapewne żadne.

    takie, że potrafię czytać i widzę jak zmieniano definicję szczepionek. U
    nas w zasadzie zmieniono w lutym, a potem chyba jeszcze raz, bo okazało
    się, że ma jeszcze wady i nie do końca wszystkie szczepionki na c19 się
    na to łapią.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 34. Data: 2022-02-11 16:45:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 16:31:23 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > i widzę jak zmieniano definicję szczepionek

    Co tak bezosobowo? Kto, kiedy gdzie i jak.
    I coś mi się widzi że oceniasz lekarstwo po nazwie :) Jak nazwa ci nie
    pasuje to lekarstwo do d... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2022-02-11 16:47:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A wiesz co to jest rozważenie korzyści / ryzyka?
    >
    > Pomijam już fakt, że wiele osób przechorowało c19 nim mogli się
    > szczepić, ale co tam....

    I pominąłeś fakt, że wielu przechorowania nie przeżyło.
    A jak przeżyło, to miało ciężkie powikłania.
    Ale co tam...

    To kiedy robisz covid-party?
    Po chuj czekać, aż ktoś na ciebie nasmarka w bieronce? Szybciej
    nabędziesz odporność. Lepszą niż po szczepionce przecież i będziesz mógł
    bezpiecznie robić zakupy. Po co ryzykować?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 36. Data: 2022-02-11 16:50:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > tak tak i pisze to gość, który swoją wiedze opiera na demagogu i
    > factcheckerze...

    Powinieneś jakąś lecytynę brać. Podobno pomaga na pamięć.

    Wrzucić ci jeszcze raz linka do RKI, czy sam znajdziesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 37. Data: 2022-02-11 16:50:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 16:45, Jacek Maciejewski napisał:

    > Co tak bezosobowo? Kto, kiedy gdzie i jak.
    > I coś mi się widzi że oceniasz lekarstwo po nazwie :) Jak nazwa ci nie
    > pasuje to lekarstwo do d... :)

    nie - nie wiedziałem, czy do dupy czy nie rok temu, aczkolwiek miałem
    obiekcje co do czasu badania. Jednak rok temu nie miałem też dylematu
    czy używać, bo przechorowałem w międzyczasie tę "niebezpieczną chorobę"

    Natomiast tu ktoś wyzywa ludzi od antszczepionkowców, gdy nie dość, że
    nie chcą skorzystać tylko z jednej konkretnej grupy szczepionek i to jak
    napisałem, do niedawna nawet nie byłyby nazywane szczepionkami. Ale to
    tak jakby osobę która nie lubi schabowego nazywać veganem. Nie ma
    znaczenia, że je inne mięsa, nie lubi schabowego, to vegan! Nie widzisz
    absurdu?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 38. Data: 2022-02-11 16:53:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 16:47, Kviat pisze:

    > I pominąłeś fakt, że wielu przechorowania nie przeżyło.
    > A jak przeżyło, to miało ciężkie powikłania.
    > Ale co tam...

    były też osoby co miały powikłania po szczepieniu i niektóre nie
    przeżyły no i? Każdy dla siebie powinien oszacować ryzyko jednego i
    drugiego w danym przypadku.

    > To kiedy robisz covid-party?
    > Po chuj czekać, aż ktoś na ciebie nasmarka w bieronce? Szybciej
    > nabędziesz odporność. Lepszą niż po szczepionce przecież i będziesz mógł
    > bezpiecznie robić zakupy. Po co ryzykować?

    już dawno nabyłem i co? Bez covid party ect.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 39. Data: 2022-02-11 17:20:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > były też osoby co miały powikłania po szczepieniu i niektóre nie
    > przeżyły no i? Każdy dla siebie powinien oszacować ryzyko jednego i
    > drugiego w danym przypadku.

    To tak jak przy innych szczepionkach. W tym tych obowiązkowych od lat.
    Ale oczywiście ty jako kompetentny i światowej sławy naukowiec w
    dziedzinie szczepień potrafisz to ryzyko ocenić samodzielnie. Jak każdy
    oczywiście.

    > już dawno nabyłem i co? Bez covid party ect.

    I pstro. Ktoś inny nie nabył, bo zmarł.
    A być może gdyby nie takie szury jak ty, to by się zaszczepił i by żył.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2022-02-11 17:27:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > nie - nie wiedziałem, czy do dupy czy nie rok temu, aczkolwiek miałem
    > obiekcje co do czasu badania.

    Miałeś obiekcje bo?
    Pochwal się swoimi kompetencjami i napisz ile powinny trwać te badania i
    dlaczego akurat tyle.
    Skądś te obiekcje w końcu miałeś...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr