  • 91. Data: 2022-02-12 16:05:56
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Głupiś czy co? Spisek? Z baranami od spisków nie gadam. Wiedzieli i
    > mówili. Trzeba było słuchać zamiast branzlować się na onanecie czy
    > innych pudelkach. Ciekawe że ja wiedziałem. Może uważasz że jestem
    > prorokiem? Po prostu czytam to co trzeba.

    Jak "ciemny lud" nie zwrócił uwagi "detale" to jego problem? :-)
    Jakie "detale" są *teraz* "niepodkreślane"?

    --
    A. Filip

  • 92. Data: 2022-02-12 16:47:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 16:04, Kviat pisze:

    > Jedziesz samochodem. Zabrakło ci paliwa.

    No i mamy nową deinicję szczepionki - trzeba tankować co chwilę, bo dużo
    pali;)

    > Chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    > Albo już całkowicie utraciłeś umiejętność czytania ze zrozumieniem.

    Rozmawialiśmy czemu szczepionka straciła skuteczność. Ty powiedziałeś wtedy:

    "...bo oczywiście jak politycy nie skorzystają z tych rad, to znaczy, że
    naukowcy ludzi oszukali i są debilami, bo nie potrafili przewidzieć
    przyszłości.
    Serio? "

    Tak btw, to "zalecenia naukowców" to były właśnie dwie dawki. I taki
    schemat politycy zrealizowali.

    > No nie wiem... niech zgadnę... olał zalecenia naukowców?

    A to chuj jebany - dwie dawki wziął...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 93. Data: 2022-02-12 18:28:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.02.2022 09:37, Jacek Maciejewski wrote:
    > A twój wniosek końcowy że skoro skuteczność szybko spada to nie będziesz
    > się szczepił jest doprawy idiotyczny. Normalny człowiek pomyśli - skoro
    > szybko spada to trzeba się często szczepić.

    Normalny człowiek pomyśli że skoro szybko spada ciśnienie w oponie to
    rozwiązaniem nie jest częste dopompowywanie tylko co innego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 94. Data: 2022-02-12 18:37:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.02.2022 11:27, Kviat wrote:
    > Nie sądzili, że kretynom trzeba będzie tłumaczyć, że covid to nie grypa
    > i niekoniecznie musi mieć/będzie mieć związek z sezonem grypowym.

    Jak przeczytałem cały wątek, tak w oczy rzuciło mi się że jedynie Ty i
    Jacek Maciejewski używacie epitetów "normalny", "durny", "kretyni",
    "idioci". Po stronie "szurów" nie przeczytałem takich generalizacji.

    Jak dla niezdecydowanego jedni i drudzy podają jakieś argumenty, ale to
    dodatkowe plucie wygląda po prostu słabo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 95. Data: 2022-02-12 18:38:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 16:47, Shrek pisze:

    > Rozmawialiśmy czemu szczepionka straciła skuteczność.

    Nie.
    Rozmawialiśmy o przewidywaniu przyszłości przez naukowców:

    "Bo naukowcy nie są od przewidywania przyszłości, a ty nie rozumiesz jak
    działa i czym zajmuje się nauka."

    "Oczywiście, że są. Po to są who, cdc, nasze pzeh i inne rady medyczne,
    żeby doradzać w zarządzaniu pandemią czyli "przewidywać przyszłość"."

> [...]
    >
    > "...bo oczywiście jak politycy nie skorzystają z tych rad, to znaczy, że
    > naukowcy ludzi oszukali i są debilami, bo nie potrafili przewidzieć

    I tutaj najwyraźniej się pogubiłeś.

    > Tak btw, to "zalecenia naukowców" to były właśnie dwie dawki.

    Które są skuteczne.
    Zapomniałeś dodać.
    Czego dowodem są badania naukowe, wykresy które sam osobiście tu
    zamieściłeś w ludzkim języku, oraz efekty szczepień w państwach, w
    których jest wysoki procent zaszczepienia ludności.

    > I taki
    > schemat politycy zrealizowali.

    A inne olali, albo nie zrealizowali, bo mieli na horyzoncie spalenie
    miasta przez szurów, albo szurów mają w swoich szeregach i w swoim
    elektoracie.

    > A to chuj jebany - dwie dawki wziął...

    A potem ze strachu przed szurami nawalił w gacie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 96. Data: 2022-02-12 18:39:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Normalny człowiek pomyśli że skoro szybko spada ciśnienie w oponie to
    > rozwiązaniem nie jest częste dopompowywanie tylko co innego.

    Akurat "dopompowywanie" opony żeby dojechać do "gumiarza" nie jest takie
    głupie jako alternatywa możemy zjechać na pobocze i czekać na zbawienie
    (lokdałn).

    Tylko my mamy tu inną analogię - schodzi powietrze, dojechaliśmy na
    kapciu do gumiarza, on nakleił łatę i przez 50 km działało i znów
    zaczęło schodzić. Pojechaliśmy do następnego po drodze i schodzi już po
    30km. Kurwa coś nie tak. No i napadają cię, że to normalne i po prostu
    trzeba jeździć wolno i co 30km do gumiarza. I nie możesz powiedzieć, że
    opona zła, bo przeca jedzie:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 97. Data: 2022-02-12 18:45:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 18:38, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > "Oczywiście, że są. Po to są who, cdc, nasze pzeh i inne rady medyczne,
    > żeby doradzać w zarządzaniu pandemią czyli "przewidywać przyszłość"."

    Aha. Teraz będzię wiedział:P Dziękuje pan kfiatek:P Na przyszłość -
    eksperci nie są od tego, żeby przewidywać co się stanie jak. Od tego som
    wrószki:P To po damski chój słuchać ekspertów jak oni nie wiedzą, a
    wychodzi na to że szury wiedzą lepiej? No to słuchajmy szurów - widać
    mają lepsze dane albo lepszą intuicję:P Od razu napiszę dla mniej
    domyślnych że to taka ironia była.

    > Które są skuteczne.

    Które nie są skuteczne i dane już dostałeś, tylko próbujesz robić logike
    z kurwy.

    > A inne olali, albo nie zrealizowali, bo mieli na horyzoncie spalenie
    > miasta przez szurów, albo szurów mają w swoich szeregach i w swoim
    > elektoracie.

    A jakiego konkretnie zalecenia nie spełnili które spowodowało, że
    skuteczność szczepienia podanego zgodnie z instrukcją obsługi spadła do 10%?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 98. Data: 2022-02-12 18:49:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 18:39:33 +0100, Shrek napisał(a):

    > dojechaliśmy na
    > kapciu do gumiarza, on nakleił łatę i przez 50 km działało i znów
    > zaczęło schodzić. Pojechaliśmy do następnego po drodze i schodzi już po
    > 30km. Kurwa coś nie tak.

    Biedny Shrek, wszyscy go dymają. Jak tu żyć?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 99. Data: 2022-02-12 18:50:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 18:28:16 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Normalny człowiek pomyśli że skoro szybko spada ciśnienie w oponie to
    > rozwiązaniem nie jest częste dopompowywanie tylko co innego.

    Normalny człowiek mówi konkretem. Co mianowicie innego, Einsteinie?
    Zabrakło weny?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 100. Data: 2022-02-12 18:53:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 18:37:23 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Jak dla niezdecydowanego jedni i drudzy podają jakieś argumenty, ale to
    > dodatkowe plucie wygląda po prostu słabo.

    Nie wpadaj w panikę. Taki koloryt grupy. I spróbuj udowodnić że Filip
    nie jest durniem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.