  • 1. Data: 2022-02-12 10:45:44
    Temat: Rzepa: Sprawa śmierci Igora Stachowiaka trafi na wokandę Sądu Najwyższego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Skarga kasacyjna...

    "Wyznaczono termin procesu kasacyjnego w sprawie byłych policjantów,
    którzy znęcali się nad Igorem Stachowiakiem. Sąd Najwyższy zajmie się ta
    sprawą 13 kwietnia - podało Radio Wrocław."

    "W uzasadnieniu wskazano, że funkcjonariusze Policji działali na szkodę
    interesu prywatnego Igora Stachowiaka poprzez naruszenie jego godności,
    nietykalności cielesnej, a także prawa do ludzkiego traktowania. Zdaniem
    Sądu, oskarżeni działali również na szkodę interesu publicznego jakim
    jest prawidłowe funkcjonowanie wymiaru sprawiedliwości."

    https://www.rp.pl/prawo-karne/art35680151-sprawa-smi
    erci-igora-stachowiaka-trafi-na-wokande-sadu-najwyzs
    zego

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2022-02-12 11:43:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > "Wyznaczono termin procesu kasacyjnego w sprawie byłych policjantów,
    > którzy znęcali się nad Igorem Stachowiakiem. Sąd Najwyższy zajmie się ta
    > sprawą 13 kwietnia - podało Radio Wrocław."

    Dla mnie w tej konkretnej sprawie nie do przyjęcia jest ta zwłoka.
    Przecież teraz nie zastanawiamy się, czy to zrobili, tylko jaką
    kwalifikację prawną przyjąć. Niedługo minie 6 lat.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-02-12 11:59:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Dla mnie w tej konkretnej sprawie nie do przyjęcia jest ta
    > zwłoka. Przecież teraz nie zastanawiamy się, czy to zrobili, tylko
    > jaką kwalifikację prawną przyjąć. Niedługo minie 6 lat.

    <cynizm> Dlaczego SN jest taki mądry? Bo ma aż tyle czasu od
    "zdarzenia" żeby zobaczyć skąd wieje wiatr. </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-02-12 15:17:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przecież teraz nie zastanawiamy się, czy to zrobili, tylko jaką
    > kwalifikację prawną przyjąć.

    Czy co zrobili?

    --
    Shrek