  • 191. Data: 2022-02-17 13:14:46
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2022 15:17:04 +0100, Olin wrote:

    > Do tego można dodać hipochondryków po dwóch a nawet trzech dawkach, którzy
    > maniakalnie się testują.

    Dlaczego maniakalnie?
    Skoro szczepionki nie chronia przed zakażeniem :-)

    > Tyle że to nie zmienia istoty rzeczy, bo to są marginalne grupy.

    > Nie, ale uzus tu jest taki, że każdy gada co mu się wydaje, to ja też.
    > Teraz dawaj dowody, że nie mam racji.

    > Może po to, żeby nabyć lepszej odporności.
    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,zaszczepieni-czy-ozdrowiency---
    kto-ma-lepsza-odpornosc-na-covid-19-,artykul,2733502
    0.html

    Ale po co - skoro prawie wszyscy zarazeni, to i reszta tez :-)

    > Nie mam wpływu na to, co robi MZ.
    > To nie ja kupowałem lewe maseczki od instruktora narciarskiego i
    > przepłacony szmelc od Izdebskiego.

    No coz - czy te maseczki byly takie lewe, to sie pewnie nie dowiemy,
    szmelc niby przeplacony ... ale najtansza oferta w przetargu,
    w koncu chyba nie kupiono ... ale czy pieniadze odzyskano.

    > Rok temu był omikron?

    No to niech władze i odpowiednie sluzby powiedza glosno - rok temu
    szczepionka byla dobra, a teraz przed zachorowaniem nie chroni.
    Chroni przed ciezką postacią i zgonem ... i tu podpis odpowiedzialnej
    osoby :-)

    > Można nie zauważyć zgonu i nie odnotować w statystykach?

    Mozna, ale to sporadyczne przypadki :-)

    No ale to jest ilosc zgonow z zakazeniem, pozostaja zgony bez testu
    i niepewna jest ilosc zachorowan.

    > Ojciec kolegi ze szkoły zmarł w kwietniu 2020 na zapalenie płuc. Po zgonie
    > zrobili test i kowida nie miał.

    Kto zlecil test i czemu tak późno?

    > Dane są. Pokaż wykres.

    Musialbym zrobic.

    J.

  • 192. Data: 2022-02-17 14:01:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Feb 2022 13:14:46 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale po co - skoro prawie wszyscy zarazeni, to i reszta tez :-)

    Po to, żeby nie zachorować i nie umrzeć.

    > No coz - czy te maseczki byly takie lewe, to sie pewnie nie dowiemy,

    Od prawie dwóch lat wiemy, że osobisty instruktor Szumowskiego pokazał
    sfałszowane certyfikaty.

    > szmelc niby przeplacony ... ale najtansza oferta w przetargu,

    Nie było żadnego przetargu. Izdebski akurat przechodził z tragarzami koło
    MZ i dostał na drugi dzień przelew z góry. Taki przypadek.
    W tym czasie UE to robiła przetarg i kupiła sprawne certyfikaty od
    producentów 3 razy taniej.

    > w koncu chyba nie kupiono ... ale czy pieniadze odzyskano.

    Kupiono szmelc bez certyfikatów. Do tej pory nie odzyskano 50 mln złotych.

    Z czym masz problem?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 193. Data: 2022-02-17 14:16:12
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2022 23:35:45 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Przyszedł potop, ale łóżek nie zalało.
    >
    > "Dzisiaj dla pacjentów z Covid-19 w Polsce łączna liczba dostępnych
    > respiratorów to 2604. Liczba zajętych urządzeń wynosi 1092, co oznacza,
    > że liczba wolnych respiratorów to na tę chwilę 1512."
    >
    > https://300gospodarka.pl/live/wolne-lozka-covid-19-w
    olne-respiratory-w-polsce

    > Śledzenie tej liczby, a tym bardziej podawanie jej w dyskusji ma w takim
    > razie jakikolwiek sens? Przypomnę tylko rok 2017.

    na razie chyba tak. Mamy ilosc zachorowan ... i demonstracje
    skutecznosci szczepionki. A raczej nieskutecznosci.
    Jak wirus ewoluuje w strone niegroznej choroby, to moze przestanie.

    > "Grypa 2017. Idziemy na rekord zachorowań.
    >
    > W pierwszym tygodniu lutego lekarze w całej Polsce zdiagnozowali prawie
    > 300 tys. przypadków grypy lub chorób grypopodobnych. Ten rok jest
    > rekordowy: w 2016 r. w podobnym okresie chorowało o połowę mniej Polaków."
    >
    > https://biqdata.wyborcza.pl/biqdata/7,159116,2214020
    0,grypa-2017-idziemy-na-rekord-zachorowan.html

    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

    Jest tu smiertelnosc ogółem.
    trzeba zjechac do dolnej polowy, by country, przestawic zakres od
    2016, i widac, ze w 2017 w niektorych krajach byl pik smiertelnosci
    i to nawet porownywalny z covidem. A w innych wcale.

    A w Szkocji rok później. Zreszta nie tylko - bo jak popatrzec na grupy
    wiekowe (razem z wielu krajow), to znow poczatek 2018 jest znacznie
    gorszy od 2017.

    Tak swoja droga ... a gdyby tak skorelowac te zgony od grypy i od
    covid? Nieodpornosc idzie w parze?

    Tylko troche mnie martwi ze to jakies "Z-score", jak sami piszą -
    odchylka dzielona przed odchylenie standardowe.
    Kraje, co sie wykażą niefrasobliwoscią w raportowaniu i dużymi
    wahaniami, potem będą miały male piki ?

    J.

  • 194. Data: 2022-02-17 15:14:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2022 14:01:09 +0100, Olin wrote:

    > Po to, żeby nie zachorować i nie umrzeć.

    Skoro prawie wszyscy zarazeni, to pewnie ta reszta tez i przeszla
    bezobjawowo.

    > Od prawie dwóch lat wiemy, że osobisty instruktor Szumowskiego pokazał
    > sfałszowane certyfikaty.

    Ja tam podejrzewam, ze maseczki byly normalne - chinskie.
    Czy one spelnialy chinskie normy czy nie - to pewnie nie wiadomo,
    a jak sie maja chinskie normy do europejskich, to tez nie wiadomo.

    Natomiast wiem, ze szum informacyjny w takich sprawach bywa wielki.

    P.S.
    https://wiadomosci.wp.pl/sprawdzala-maseczki-od-inst
    ruktora-narciarstwa-prezydent-ja-odznaczyl-665088716
    4193664a

    > Nie było żadnego przetargu. Izdebski akurat przechodził z tragarzami koło
    > MZ i dostał na drugi dzień przelew z góry. Taki przypadek.

    Cos tam chyba jednak bylo - jakis konkurs ofert?

    > W tym czasie UE to robiła przetarg i kupiła sprawne certyfikaty od
    > producentów 3 razy taniej.

    Tylko zobacz kiedy to sie zaczelo, kiedy zakonczylo i kiedy miala byc
    dostawa.
    A tu mial byc szybki zakup.

    > Kupiono szmelc bez certyfikatów. Do tej pory nie odzyskano 50 mln złotych.

    Znowu bez certyfikatow?
    Czy jednak mialy byc to normalne wyroby znanych producentow, pracujące
    na calym swiecie?

    Z czasem.

    J.

  • 195. Data: 2022-02-17 15:20:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2022 08:57:11 +0100, Kviat wrote:

    > Kłamiesz.
    > W tych badaniach jest wyraźnie napisane, że skuteczność spada z czasem,
    > a nie, że są nieskuteczne.

    ktorych badaniach?

    > Nadal nie wyjaśniłeś, dlaczego naukowcy nadal namawiają do szczepień
    > nieskutecznymi szczepionkami.

    Bo idą za trendem, ze trzeba namawiać ?

    P.S. Uslyszane dzis - amerykanscy naukowcy zmierzyli, ze odpornosc
    po "booster" czyli dawce wspomagajacej utrzymuje sie tylko 4 miesiace
    ..

    PPS. Ale jak ma tak spadac z kolejnymi dawkami ... to moze lepiej bylo
    sie nie szczepic, jesli szczepionka robi cos zlego :-P

    > Kłamiesz.
    > Nie dość, że aktualne, cotygodniowe, to jeszcze z podziałem na landy,
    > grupy wiekowe... co tylko możesz sobie zażyczyć. Pokaż mi bardziej
    > konkretne, bardziej aktualne i bardziej wiarygodne dane polskie.
    > Raporty od 22.07.2021, publikowane co 7 dni, ostatni jest z 10.02.2022.

    Ktory to dokladnie link ?

    > Co jest bzdurą i robieniem kurwy z logiki, bo nie straciła. Skuteczność
    > spada z czasem. Tak przynajmniej pokazują dane.
    > Sam pokazywałeś te wykresy.
    >
    > Pokaż takie, na których skuteczność jest zerowa, a nawet niech ci będzie
    > te 10%, to mnie przekonasz. W czym problem?

    Statystyka nowych zachorowan z Polski z poprzedniego tygodnia cie nie
    przekona?

    J.

  • 196. Data: 2022-02-17 15:56:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Feb 2022 15:20:41 +0100, J.F napisał(a):

    > Bo idą za trendem, ze trzeba namawiać ?

    Czemu nie idą za trendami z tłitera?
    Tam są geniusze od wszystkiego mnożą się jak króliki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 197. Data: 2022-02-17 16:01:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Feb 2022 15:14:00 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    >
    > P.S.
    > https://wiadomosci.wp.pl/sprawdzala-maseczki-od-inst
    ruktora-narciarstwa-prezydent-ja-odznaczyl-665088716

    No i podałeś linkę, z której wynika, że maseczki były lewe.
    Gratuluję.

    > Cos tam chyba jednak bylo - jakis konkurs ofert?

    Źródło tych przypuszczeń?

    > Tylko zobacz kiedy to sie zaczelo, kiedy zakonczylo i kiedy miala byc
    > dostawa.
    > A tu mial byc szybki zakup.

    I co, był?

    > Znowu bez certyfikatow?

    Bez certyfikatów.
    Tego szajsu nikt nie chciał na przetargu nawet po cenie złomu.

    > Z czasem.

    Na powtarzanie wkoło tych samych kłamstw czasu masz aż nadto, ale cieszę
    się, że to nie obawa przed ujrzeniem wyników sprzecznych z własnymi tezami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 198. Data: 2022-02-17 17:02:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2022 16:01:01 +0100, Olin wrote:

    ruktora-narciarstwa-prezydent-ja-odznaczyl-665088716
    4193664a

    > No i podałeś linkę, z której wynika, że maseczki były lewe.
    > Gratuluję.

    Ale order sie slusznie nalezy :-)

    Poza tym tak wynika ... dwa zdania autorstwa redakcji.

    > Źródło tych przypuszczeń?

    a to tylko pamiec z doniesien medialnych.
    Ale chyba do sprawdzenia/odszukania.

    > I co, był?

    Ano, wyszlo jak zwykle.
    Ale moze intencje byly dobre :-)

    > Bez certyfikatów.
    > Tego szajsu nikt nie chciał na przetargu nawet po cenie złomu.

    A kto mialby kupic i komu sprzedac, lub co z tym zrobic?
    Wiec to akurat niewiele dowodzi.

    No coz, jak sie kupuje w trybie pilnym urzadzenia, na ktore jest
    akurat olbrzymie zapotrzebowanie, to nie ma sie co dziwic,
    ze maja dziwne pochodzenie i niekoniecznie wszystkie potrzebne
    papiery, tudziez kompletne wyposazenie.

    Tym niemniej ... odszukasz ogloszenie o tej aukcji komorniczej?

    https://www.rp.pl/polityka/art8831641-respiratory-od
    -handlarza-bronia-bez-gwarancji-bez-przewodow

    Zalozę sie, ze Draeger i Mekics nie produkują urzadzen bez
    certyfikatow, choc niekoniecznie wymaganych w Polsce/EU,
    a koncowkę do tlenu wydaje sie, ze łatwo wymienic.

    > Na powtarzanie wkoło tych samych kłamstw czasu masz aż nadto,

    Jakich znowu klamstw?
    Co najwyzej liczby mam złe podane - tzn takie podano, ja tylko
    przeliczylem.

    > ale cieszę
    > się, że to nie obawa przed ujrzeniem wyników sprzecznych z własnymi tezami.

    Przeciez to tylko podejrzenie.
    Sie nie potwierdzi, to przyznam, ze sie nie potwierdzi :-)

    Jak np z tym PKB - wydaje mi sie, ze jakosc sluzby zdrowia ma wplyw
    na przezywalnosc Covid, ale wyniki podales.

    Tylko ze juz z wykresu wynikalo, ze w krajach "starej Unii",
    smiertelnosc byla podobnie niska niezaleznie od PKB, w
    nowej Unii" smiertelnosc byla mocno rozna, choc PKB podobnie male.

    J.

  • 199. Data: 2022-02-17 18:42:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.02.2022 o 17:02, J.F pisze:

    > Przeciez to tylko podejrzenie.
    > Sie nie potwierdzi, to przyznam, ze sie nie potwierdzi :-)

    To tak jak z chipami w szczepionkach. Przecież to tylko podejrzenie... i
    jak się nie sprawdzi, to się nie sprawdzi, ale gówno już się przykleiło
    i żyje własnym życiem.

    Po chuj rzucać kretyńskimi podejrzeniami?
    Albo, co stało się już twoją wizytówką, wiecznymi "wątpliwościami" na
    poziomie umysłowym dziecka, byle tylko nie pozwolić żeby się gówno odkleiło.

    Faszyści urządzili w lesie urodziny Hitlera. Wszystko jest od dawne
    jasne i klarowne. A ty za każdym razem jak ktoś porusza ten temat
    wyskakujesz jak jakiś umysłowy niedorozwój ze swoimi wątpliwościami...
    "a przecież tam byli dziennikarze, a może to dziennikarze zorganizowali
    prowokację, a może..."

    "Trzeba się szczepić."
    "a po co się szczepić?"
    "Może po to, żeby nabyć lepszej odporności."
    "Ale po co"
    "Po to, żeby nie zachorować i nie umrzeć."

    I tak do zajebania :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 200. Data: 2022-02-17 18:49:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.02.2022 o 15:20, J.F pisze:

    > ktorych badaniach?

    W tych, które nam UFO przysłało z Proximy Centauri sygnałem WOW!
    Nie słyszałeś? Wczoraj odkodowali.

    Ten:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Sygna%C5%82_Wow!

    Na nocnik też cię ktoś prowadza?