    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł
    się zaszczepić?]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <su8qng$eil$1@dont-email.me> <q...@4...com>
    <a...@w...eu> <WZsOJ.603531$hye7.11643@fx11.ams1>
    <620aafab$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <TuCOJ.379973$9Y33.237788@fx06.ams1>
    <620b37ed$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <10hpwy578eusk$.1tz4m3f2zb0ht$.dlg@40tude.net>
    <1z5xr1ao85iw.1xot7p7c0sel6$.dlg@40tude.net>
    <ibij0jmrh2a0$.1e537nixpwn4w$.dlg@40tude.net>
    <d...@4...net><k...@4...net>
    Date: Thu, 17 Feb 2022 13:14:46 +0100

    On Wed, 16 Feb 2022 15:17:04 +0100, Olin wrote:

    > Do tego można dodać hipochondryków po dwóch a nawet trzech dawkach, którzy
    > maniakalnie się testują.

    Dlaczego maniakalnie?
    Skoro szczepionki nie chronia przed zakażeniem :-)

    > Tyle że to nie zmienia istoty rzeczy, bo to są marginalne grupy.

    > Nie, ale uzus tu jest taki, że każdy gada co mu się wydaje, to ja też.
    > Teraz dawaj dowody, że nie mam racji.

    > Może po to, żeby nabyć lepszej odporności.
    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,zaszczepieni-czy-ozdrowiency---
    kto-ma-lepsza-odpornosc-na-covid-19-,artykul,2733502
    0.html

    Ale po co - skoro prawie wszyscy zarazeni, to i reszta tez :-)

    > Nie mam wpływu na to, co robi MZ.
    > To nie ja kupowałem lewe maseczki od instruktora narciarskiego i
    > przepłacony szmelc od Izdebskiego.

    No coz - czy te maseczki byly takie lewe, to sie pewnie nie dowiemy,
    szmelc niby przeplacony ... ale najtansza oferta w przetargu,
    w koncu chyba nie kupiono ... ale czy pieniadze odzyskano.

    > Rok temu był omikron?

    No to niech władze i odpowiednie sluzby powiedza glosno - rok temu
    szczepionka byla dobra, a teraz przed zachorowaniem nie chroni.
    Chroni przed ciezką postacią i zgonem ... i tu podpis odpowiedzialnej
    osoby :-)

    > Można nie zauważyć zgonu i nie odnotować w statystykach?

    Mozna, ale to sporadyczne przypadki :-)

    No ale to jest ilosc zgonow z zakazeniem, pozostaja zgony bez testu
    i niepewna jest ilosc zachorowan.

    > Ojciec kolegi ze szkoły zmarł w kwietniu 2020 na zapalenie płuc. Po zgonie
    > zrobili test i kowida nie miał.

    Kto zlecil test i czemu tak późno?

    > Dane są. Pokaż wykres.

    Musialbym zrobic.