  • 21. Data: 2020-08-04 11:37:18
    Temat: Re: siostra Bernadetta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 11:24, J.F. pisze:

    > Przepis KK jest dosc ogolny
    > Art. 41.
    > § 1. Sąd może orzec zakaz zajmowania określonego stanowiska albo
    > wykonywania określonego zawodu, jeżeli sprawca nadużył przy popełnieniu
    > przestępstwa stanowiska lub wykonywanego zawodu albo okazał, że dalsze
    > zajmowanie stanowiska lub wykonywanie zawodu zagraża istotnym dobrom
    > chronionym prawem.

    IMHO wystarczający nawet bez pisiej kombinacji w sądach - zakładając
    oczywiście, że dopuścił się swiadomego rozmijania się z prawdą w swoim
    artykule.

    > A dziennikarze ... maja swoje Prawo Prasowe, i ciekaw jestem co musze
    > zrobic, zeby sobie wystawic stosowna legitymacje ...

    I przede wszystkim co ta legitymacja prawnie daje. Bo założę sie, że
    większość gównortykulow jest pisana przez stazystów bez żadnego trybu.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-08-04 11:43:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 03.08.2020 o 16:05, J.F. pisze:

    >Pytanie, czy we wszystkich takie szopki odstawiano. No i mniejszym

    No wiesz - KK ma swoje preferencje, tudziez np obowiazkowe
    posluszenstwo biskupowi czy jakiemus tam zwierzchnikowi w zakonie.

    >problemem jest to, że za pensjonariuszy krzyżyk stawiali, a większym,
    >jeżeli niezgodnie z ich wolą.

    A tu jest sliska sprawa, bo w wielu przypadkach to ta wola moze byc
    kwestionowana - staruszek w demencji jest bezwolny :-)
    A "niezgodnie z wolą" to tez nie to samo co "nie zgodnie z wolą", bo
    jesli spytasz "na kogo chcesz glosowac" i uslyszysz "nie wiem" ?

    Albo "na Gierka" ... choc nie - to jest jednak oswiadczenie woli :-)

    Ale chocby taka glupia sprawa - jakie kanaly TV sa do wyboru w tym
    osrodku ?

    >Ilu zwolenników PIS w wyniku rozpowszechnienia takiej informacji
    >straci?

    No wlasnie zadnego, bo zwolennikowi to nie przeszkadza, moze nawet
    popiera :-)

    Moglby stracic paru glosujacych, co to byli zwolennikami odpadnietych
    kandydatow z pierwszej tury ... ale przeciez juz po wyborach :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-08-04 12:17:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.08.2020 o 10:53, u2 pisze:

    >To chyba nie o tę komisję chodzi. Ale jeśli to fejk, to dziennikarza,
    >który to puścił powinno się normalnie za zniesławienie skazać na
    >zakaz
    >bycia dziennikarzem.

    Ale jakie znieslawienie, gdyby sie okazalo, ze siostra Bernadetta nie
    istnieje, wymienione tam Zgromadzenie nie istnieje, a moze nawet i ten
    Zaklad nie istnieje ? :-)

    Akurat Zgromadzenie i Zaklad istnieja...

    tylko ktora komisja mialaby to byc
    https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    gm/22308

    Chyba faktycznie ta z przedszkola
    https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    protokol/724821

    Przy czym tak:
    -uprawnionych 122,
    -kart otrzymanych 62
    -kart niewykorzystanych 50
    -kart wydanych 12 - w tym 2 na podstawie zaswiadczenia.

    -pakietow wyborczych wyslano 63,
    -kopert zwrotnych otrzymano 63,
    -na Dude 75 glosow.

    Ale i tak ciekawe - bo w sasiednich komisjach to Duda mial 41-45%, w
    calej gminie 38%

    A to przedszkole to raptem 400m od glownych komisji nr 1 i 3.
    Specjalny obwod dla zakonnic ?
    No tak - zakres adresow - Dąbrowskiego 8.

    I tu sie wydaje w miare mozliwe, ze siostra Bernadetta biegala z
    pakietami po pensjonariuszach.

    J.

  • 24. Data: 2020-08-04 12:34:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I przede wszystkim co ta legitymacja prawnie daje. Bo założę sie, że
    >większość gównortykulow jest pisana przez stazystów bez żadnego
    >trybu.

    Na szeregowych policjantach moze jeszcze robi wrazenie.
    I chodzi mi po glowie, ze cos tam jeszcze daje - mozna sie domagac
    wyjasnien od urzedow, chyba do IPN jest dostep ... wydaje mi sie, ze
    dziennikarz "moze wiecej".
    No i moze sie zaslonic tajemnicą dziennikarska.

    J.

  • 25. Data: 2020-08-04 12:49:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 12:34, J.F. pisze:

    > Na szeregowych policjantach moze jeszcze robi wrazenie.

    Nie wydaje mnie się. Chyba że na stójkowych, bo na prewencji raczej
    niespecjalnie.

> [...]
    > dziennikarz "moze wiecej".
    > No i moze sie zaslonic tajemnicą dziennikarska.

    Co nie zmienia postaci rzeczy, że większość można wykonywać spokonie bez
    żadnej legimki.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-08-04 12:51:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Pytanie, czy we wszystkich takie szopki odstawiano.

    w Małkowicach pod Wroclawiem jest osrodek opiekunczy Caritasu,
    ale się osobnej komisji nie dorobili, wiec sie nie dowiemy.

    Obowiazuje ich chyba ta z Sadkowa
    https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    protokol/724792

    Pakietow wyborczych wyslano tylko 14, wiec jesli nawet - to nie ta
    skala.

    Chociaz ... pod Wroclawiem aby pomoc Dudzie to wystarczylo ich do urny
    nie dowiezc ... ale czy na pewno, biorac pod uwage, ze to osrodek
    Caritasu ...

    J.

  • 27. Data: 2020-08-04 13:14:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 11:24, J.F. pisze:

    > A dziennikarze ... maja swoje Prawo Prasowe, i ciekaw jestem co musze
    > zrobic, zeby sobie wystawic stosowna legitymacje ...

    Musisz swoją stronę internetową zarejestrować jako czasopismo i już
    możesz być redaktorem naczelnym :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-08-04 13:23:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 12:17, J.F. pisze:

    > Ale jakie znieslawienie, gdyby sie okazalo, ze siostra Bernadetta nie
    > istnieje, wymienione tam Zgromadzenie nie istnieje, a moze nawet i ten
    > Zaklad nie istnieje ? :-)

    Myślałem o art. 212§2 kk. Moja koncepcja opiera się na tym, że siostry
    prowadzące domy pomocy społecznej są "grupą osób". To nie musi - moim
    zdaniem - być wskazanie Kowalski i Malinowski.

> [...]
    > -kopert zwrotnych otrzymano 63,
    > -na Dude 75 glosow.
    >
    > Ale i tak ciekawe - bo w sasiednich komisjach to Duda mial 41-45%, w

    To, że w jakiejś komisji DUDA otrzymał 100% poparcia, to jest oczywiście
    intrygujące, tym nie mniej nie niemożliwe. Dla mnie bulwersującym
    byłoby, gdyby siostry wypełniały karty wbrew woli pacjentów. Bo jeśli
    taka była wola pacjentów, to już ich sprawa.

> [...]
    > Specjalny obwod dla zakonnic ?
    > No tak - zakres adresow - Dąbrowskiego 8.
    >
    > I tu sie wydaje w miare mozliwe, ze siostra Bernadetta biegala z

    Pytanie, czy tak było.

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2020-08-04 13:30:03
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Raczej głupota i brak wyobraźni.

    NIE. One to zrobiły dla POLSKI. I przeciw szatanowi.

  • 30. Data: 2020-08-04 13:40:12
    Temat: Re: Redaktor Naczelny stronki www [Was: siostra Bernadetta]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Musisz swoją stronę internetową zarejestrować jako czasopismo i już
    > możesz być redaktorem naczelnym :-)

    Bądź ludzkim prawnikiem i napisz jakie to łatwe/trudne i kosztowne
    w zdobyciu a potem w utrzymaniu :-)

    --
    A. Filip