  • 51. Data: 2020-08-07 18:15:17
    Temat: Re: siostra Bernadetta
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.08.2020 o 13:52, Shrek pisze:

    > Coś w tym jest.

    bez przesady Hitler był prawomocnie skazany i siedział w więzieniu,
    jakim cudem został kanclerzem Niemiec kryminalista ?

  • 52. Data: 2020-08-07 18:21:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-07 o 18:15, u2 pisze:

    > bez przesady Hitler był prawomocnie skazany i siedział w więzieniu,
    > jakim cudem został kanclerzem Niemiec kryminalista ?

    Czyli nie znasz prawa przedwojennych niemiec ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2020-08-07 19:15:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >bez przesady Hitler był prawomocnie skazany i siedział w więzieniu,
    >jakim cudem został kanclerzem Niemiec kryminalista ?

    Pewnie nie mieli odpowiedniego zapisu.

    Bo mozna jeszcze twierdzic, ze suweren tak chcial, ale w praworzadnym
    panstwie by nie przeszlo :-)

    Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie, aby suweren wybral takich
    poslow, co zle prawo zmienią :-)

    J.

  • 54. Data: 2020-08-07 19:18:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2020 o 19:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Pewnie nie mieli odpowiedniego zapisu.

    czyli bandyta rządził Niemcami, a oni nie mieli odpowiedniego zapisu ?
    gdzie tu ordnung ?:)

  • 55. Data: 2020-08-07 19:40:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

  • 56. Data: 2020-08-07 21:06:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >czyli bandyta rządził Niemcami, a oni nie mieli odpowiedniego zapisu
    >?

    Jaki tam bandyta, to byla sprawa polityczna :-P

    >gdzie tu ordnung ?:)

    Wola suwerena :-)

    A Ordnung taki, ze skoro nie ma zakazu, to i bandyta moze rzadzic.

    U nas to jest burdel, jak popatrzec na kilka ostatnich spraw :-)

    J.

  • 57. Data: 2020-08-07 21:11:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2020 o 21:06, J.F. pisze:
    > A Ordnung taki, ze skoro nie ma zakazu, to i bandyta moze rzadzic.

    nie przesadzaj, Adi zagrał na dumie niemieckiej, ale nadal nie wiem
    dlaczego kochający prawny ordnung Niemcy wybrali kryminalistę, zwykłego
    bandytę, to wbrew wszelkim cywilizowanym normom

  • 58. Data: 2020-08-07 21:15:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-07 o 21:11, u2 pisze:

    > nie przesadzaj, Adi zagrał na dumie niemieckiej, ale nadal nie wiem
    > dlaczego kochający prawny ordnung Niemcy wybrali kryminalistę, zwykłego
    > bandytę, to wbrew wszelkim cywilizowanym normom

    Poważnie ubeku?

  • 59. Data: 2020-08-09 17:19:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jakim cudem niemiecki sędzia piłkarski Zweyer, któremu udowodniono branie łapówek
    za ustawianie wyników meczów, nadal sędziuje i
    to dla dla UEFA?

    -----