  • 1. Data: 2020-07-28 12:04:49
    Temat: Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/510944-opozycja-m
    oze-sie-zdziwic-przypomniano-slowa-zolla

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-07-28 12:09:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.07.2020 o 12:04, A. Filip pisze:
    > https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/510944-opozycja-m
    oze-sie-zdziwic-przypomniano-slowa-zolla

    Jednym z punktów, który szczególnie niepokoił profesora, był art. 12
    dokumentu RE, który dotyczy działań niezbędnych ,,do promowania zmian,
    wzorców społecznych i kulturowych, dotyczących zachowań kobiet i
    mężczyzn w celu wykorzenienia uprzedzeń, zwyczajów, tradycji oraz innych
    praktyk, opartych na idei niższości kobiet, na stereotypowym modelu roli
    kobiet i mężczyzn".

  • 3. Data: 2020-07-28 12:43:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-28 o 12:09, u2 pisze:

> [...]
    > mężczyzn w celu wykorzenienia uprzedzeń, zwyczajów, tradycji oraz innych
    > praktyk, opartych na idei niższości kobiet, na stereotypowym modelu roli

    Poważnie ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-07-28 13:15:50
    Od: z <...@...pl>

    Kolejny co się zeszmacił i robi teraz z eksperta tvnu.

  • 5. Data: 2020-07-28 13:26:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.07.2020 o 13:15, z pisze:
    > Kolejny co się zeszmacił i robi teraz z eksperta tvnu.

    ale dlaczego niby się zeszmacił ? zawsze był do TVN zapraszany, taka
    stacja, że promuje swojaków:)

  • 6. Data: 2020-07-28 13:41:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-28 o 13:26, u2 pisze:
    > ale dlaczego niby się zeszmacił ? zawsze był do TVN zapraszany, taka
    > stacja, że promuje swojaków:)

    Zmienić zdanie w tak fundamentalnej kwestii?
    To jak Kwaśniewski z komunisty stał się demokratą ;-)

  • 7. Data: 2020-07-28 14:24:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.07.2020 o 13:41, z pisze:
    > Zmienić zdanie w tak fundamentalnej kwestii?

    konwencja jest wymierzona przede wszystkim przeciwko pojęciu rodziny w
    kulturach innych niż europejskie, ale jak bumerang uderza w rodzinę w
    Europie, w tym w Bolanda, niszcząc dotychczasowe europejskie tradycje i
    kulturę

    https://wpolityce.pl/polityka/511149-konwencja-stamb
    ulska-jest-skrajnie-niebezpieczna-dlaczego

    Religia i rodzina źródłem zła i przemocy

    Art. 12 ukazuje zwyczaje, tradycję i religię w kontekście zagrożenia.
    Ani raz Konwencja nie wspomina o nich jako o zjawisku pozytywnym.

    Strony gwarantują, że kultura, zwyczaje, religia, tradycja czy tzw.
    ,,honor" nie będą uznawane za usprawiedliwienie dla wszelkich aktów
    przemocy objętych zakresem niniejszej Konwencji.

    > To jak Kwaśniewski z komunisty stał się demokratą

    niby socjal-demokratą, ale w drugiej kadencji pokazał swoje prawdziwe
    oblicze, dzięki niemu LSD poszybowało w t.zw. dół

  • 8. Data: 2020-07-28 16:04:12
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

  • 9. Data: 2020-07-29 07:25:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:
    > Kolejny co się zeszmacił i robi teraz z eksperta tvnu.

    Nawet średnio inteligentnie uzasadnił dlaczego "oficjalnie" zmienił zdanie.
    Mnie jakoś nie przekonał że podał prawdziwe przyczyny zmiany frontu.

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2020-07-29 10:46:07

    Jak każdy zeszmacony ekspert w tvnie.