  • 11. Data: 2020-08-03 16:05:41
    Temat: Re: siostra Bernadetta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f27e391$0$546$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.08.2020 o 00:34, Animka pisze:
    >Raczej głupota i brak wyobraźni. Po pierwsze, trzeba być mocno
    >niedomyślnym, by się nie spodziewać, ze w wyborach, w których wiadomo
    >było, że różnica pomiędzy kandydatami będzie niewielka, ktoś będzie
    >analizował dokładnie, gdzie i co się nie powiodło. Po drugie brak
    >świadomości, że z jednej strony niewiele to da (ileż oni mieli tam
    >pensjonariuszy) w skali Polski.

    One w skali Polski to moze i niewiele, ale takich domow troche jest.
    I to sie moze ladnych pare/dziesiat tysiecy uskladac.
    A nie wiadomo bylo, o ile Trzaskowski przegra :-)

    >Po trzecie nieświadomość, że potencjalny
    >zysk nie jest wart szkodom wizerunkowym.

    Ale jakie szkody ? Jakiemus zwolennikowi PiS bedzie przeszkadzac, ze
    zakonnica krzyzyk postawila ?

    J.

  • 12. Data: 2020-08-03 16:21:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.08.2020 o 16:05, J.F. pisze:

    > One w skali Polski to moze i niewiele, ale takich domow troche jest.
    > I to sie moze ladnych pare/dziesiat tysiecy uskladac.
    > A nie wiadomo bylo, o ile Trzaskowski przegra :-)

    Pytanie, czy we wszystkich takie szopki odstawiano. No i mniejszym
    problemem jest to, że za pensjonariuszy krzyżyk stawiali, a większym,
    jeżeli niezgodnie z ich wolą.

    > Ale jakie szkody ? Jakiemus zwolennikowi PiS bedzie przeszkadzac, ze
    > zakonnica krzyzyk postawila ?

    Ilu zwolenników PIS w wyniku rozpowszechnienia takiej informacji straci?

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2020-08-03 16:42:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > jeżeli niezgodnie z ich wolą.

    > Ilu zwolenników PIS w wyniku rozpowszechnienia takiej informacji straci?

    toż to fejk, Peace tylko na tym zyska, jak ludzie się kapną, że merdia
    znowu robią ich w balona:)

  • 14. Data: 2020-08-03 16:58:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ilu zwolenników PIS w wyniku rozpowszechnienia takiej informacji straci?

    Okrągle zero?

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-08-03 19:10:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-03 o 16:42, u2 pisze:

    > toż to fejk, Peace tylko na tym zyska, jak ludzie się kapną, że merdia
    > znowu robią ich w balona:)

    Poważnie ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-08-04 10:17:37
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik u2 napisał:

    > toż to fejk

    https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    protokol/724821

    Nawet adres sprawdziłem czy aby nr. 3 (przedszkole) nie koliduje z nr. 8
    (dom opieki) i nie koliduje gdyż albowiem ponieważ:
    cyt.
    Przedszkole Publiczne "Układanka"

    adres: Dąbrowskiego 3, 55-010 Święta Katarzyna
    Zagłosujesz tu, jeśli mieszkasz pod adresem:

    Święta Katarzyna: Generała Dąbrowskiego 8

    tadaaaam:)

    Nu a jak tam wajśaska dzielnica czerwońców?
    https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    protokol/737294

  • 17. Data: 2020-08-04 10:53:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 10:17, Konopny pisze:

    > https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/pl/wyniki/2/
    protokol/724821

    warszafskie gwno dorobiło historyjkę do protokołu

  • 18. Data: 2020-08-04 11:09:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 10:53, u2 pisze:

    protokol/724821
    > warszafskie gwno dorobiło historyjkę do protokołu

    To chyba nie o tę komisję chodzi. Ale jeśli to fejk, to dziennikarza,
    który to puścił powinno się normalnie za zniesławienie skazać na zakaz
    bycia dziennikarzem.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2020-08-04 11:17:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W dniu 04.08.2020 o 10:53, u2 pisze:

    > powinno się normalnie za zniesławienie skazać na zakaz
    > bycia dziennikarzem.

    Jest takie coś w prawie jak "zakaz bycia dziennikarzem" i może to sąd
    zastosować? W ogóle dziennikarze mają jakieś ograniczenia w sensie jak
    inżynierowie, lekarze czy prawnicy?

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-08-04 11:24:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jest takie coś w prawie jak "zakaz bycia dziennikarzem" i może to sąd
    >zastosować? W ogóle dziennikarze mają jakieś ograniczenia w sensie
    >jak inżynierowie, lekarze czy prawnicy?

    Przepis KK jest dosc ogolny
    Art. 41.
    § 1. Sąd może orzec zakaz zajmowania określonego stanowiska albo
    wykonywania określonego zawodu, jeżeli sprawca nadużył przy
    popełnieniu przestępstwa stanowiska lub wykonywanego zawodu albo
    okazał, że dalsze zajmowanie stanowiska lub wykonywanie zawodu zagraża
    istotnym dobrom chronionym prawem.

    A dziennikarze ... maja swoje Prawo Prasowe, i ciekaw jestem co musze
    zrobic, zeby sobie wystawic stosowna legitymacje ...

    J.