  • 11. Data: 2008-10-26 08:53:11
    Temat: Re: pseudonim w firmowej poczcie ?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > zmiany to Account Personel Super Duper Manager zaś czyściciel toalet to
    > Starszy Specjalista d/s Higieny :D

    To odwroc sytuacje i zastanow sie, co bys wolal miec w CV?
    Bo Zmazywacz Stolca albo Nadzorca Zmywakow brzmi chyba srednio
    ponetnie, co? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 12. Data: 2008-10-26 10:21:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 26 październik 2008 09:53
    (autor rezist.com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ge1b5m$9ll$1@cougar.axelspringer.pl>):

    > To odwroc sytuacje i zastanow sie, co bys wolal miec w CV?
    > Bo Zmazywacz Stolca albo Nadzorca Zmywakow brzmi chyba srednio
    > ponetnie, co? :D

    No ale co to zmienia co do doświadczeń/możliwości?
    Potem mamy, widziałem na własne oczy, firmę, gdzie pracuje 1 programista i 1
    elektronik na stanowiskach ,,kierownik działu informatyki'' i ,,kierownik
    serwisu elektronicznego'' czy jakoś tak. Albo szemrany serwis komputerowy w
    zabitej dziurami norze, z nieogolonym właścicielem i sekretarką.... I
    właściciel miał na drzwiach ,,DYREKTOR''...

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-10-26 10:28:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > zabitej dziurami norze, z nieogolonym właścicielem i sekretarką.... I
    > właściciel miał na drzwiach ,,DYREKTOR''...

    W latach 90-tych (na początku) w Nowej Hucie trzech facetów sprywatyzowało
    sklep mięsny wykupując go jako byli pracownicy od bodajże PSS Społem.
    Działali jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i formalnie byli w
    niej z zatrudnieni jako:
    - Dyrektor d/s sprzedaży - ten gość, co stał za ladą
    - Dyrektor d/s zaopatrzenia - ten gość co przywoził towar
    - Dyrektor d/s administracyjnych - facet prowadził księgowość i resztę
    papierków.
    Innych pracowników nie było.

  • 14. Data: 2008-10-26 12:25:07
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > - Dyrektor d/s zaopatrzenia - ten gość co przywoził towar
    > - Dyrektor d/s administracyjnych - facet prowadził księgowość i resztę

    Jakoś trzeba zbierać doświadczenia. W końcu jeśli własny biznes nie
    wyjdzie, to trzeba będzie pójść do kogoś do pracy, a wtedy warto mieć
    coś dobrego dla rekrutera.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2008-10-26 14:09:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 26 Oct 2008 13:25:07 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Jakoś trzeba zbierać doświadczenia. W końcu jeśli własny biznes nie
    > wyjdzie, to trzeba będzie pójść do kogoś do pracy, a wtedy warto mieć
    > coś dobrego dla rekrutera.

    Bo rekruterzy są idiotami i nie potrafią tego sprawdzić? :=)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2008-10-28 21:46:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 13:01:25 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Czy jest prawnie dozwolone/zakazane uzywanie pseudonimu (zmienionego
    > imienia i nazwiska na inne np. Jan Kowalski) w kontaktach
    > biznesowych (np. w podpisie w emailu) ?
    >
    > a.

    W niektórych firmach specjalnie nadają ludziom pseudonimy np. firmy, które
    świadczą usługi telefoniczne dla zagranicznych firm. Konsultanci
    telefoniczni udają, że telefonują z Berlina czy skądś tam i posługują się
    swoimi nazwiskami przydzielonymi do tego celu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net