    From: asior <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy ciotka ma sie bac?
    Date: Thu, 8 Sep 2005 17:29:45 +0200

    witam
    ojciec mojego taty zmarł 1,5 roku temu. razem z babcią mieszkali w
    mieszkaniu własnościowym. w tym mieszkaniu mieszka też siostra mojego
    taty z rodziną. są jeszcze dwie siostry, które mieszkają gdzie indziej i
    jedna z nich wniosła sprawę do sądu (czy jak to się tam nazywa) o
    nabycie spadku po moim dziadku. po tym jak są podzieli to mieszkanie na
    ułamki (tak myślę) to czy ciotka, która tam mieszka może się obawiać ze
    strony jednej z sióstr, że każe jej się wynieść/spłacić/zamurować pokój?
    czy sąd określa, komu ile metrów kwadratowych się należy? czy rodzina
    sama musi się dogadać który pokój czyj?
    jeśli ktoś taki przypadek już przerabiał lub się zna na tym, to proszę o
    rozjaśnienie (w archiwum dojechałem do którejśtam strony wstecz i
    niehalo, a pracuję i nie mogę tak długo siedzieć przy kompie)
    dziękuję z góry
    --
    < asior >