  • 21. Data: 2022-02-24 13:40:04
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Rosja chciała odzyskać swoje tereny i odzyska.

    Twój stan pogarsza się z dnia na dzień.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2022-02-24 16:44:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 11:58, Olin pisze:
    > Znaczy się, w sensie, że czasem czują się jak na tureckim kazaniu?

    A słyszałeś turecki?

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2022-02-24 16:46:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 11:56, Olin pisze:
    > W Priwislinskim Kraju też już są tacy, którzy nie mogą się doczekać
    > wyzwolenia i przyłączenia do macierzy.

    Liczyłem, ze ograniczą się do wschodniego brzegu. Jeśli wierzyć
    Internetowi, to się myliłem.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2022-02-24 16:57:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 16:46:12 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Liczyłem, ze ograniczą się do wschodniego brzegu. Jeśli wierzyć
    > Internetowi, to się myliłem.

    Moze maja wieksze ambicje, wszak pamietasz co niedawno mowili ...
    Ukraina to sztuczny twor.
    ... a moze tylko przygotowuja grunt pod przyszle negocjacje.
    Sie wycofaja z tego co nie chcieli, a zatrzymaja to co chcieli :-)

    No i pamietaj, ze przydalaby sie woda na Krymie ...

    J.

  • 25. Data: 2022-02-24 18:12:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Liczyłem, ze ograniczą się do wschodniego brzegu. Jeśli wierzyć
    > Internetowi, to się myliłem.

    Aaaa... czyli jakby ograniczyli się do wschodniego brzegu, to wszystko
    byłoby OK. Zwyczajnie wzięliby swoje, tak?

    Kurwa. Skąd się takie debile biorą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2022-02-24 18:22:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.02.2022 o 16:57, J.F pisze:

    > Sie wycofaja z tego co nie chcieli, a zatrzymaja to co chcieli :-)

    Uważasz, że to jest zabawne?

    Pośmiej się z tego debilu:
    https://www.facebook.com/SlawomirSierakowski1979/pos
    ts/1411656299237749

    Do tej pory myślałem, że jesteś zdziecinniałym dziadkiem z problemami z
    głową któremu się nudzi.
    A się okazuje, że dodatkowo jesteś zwyczajnym prostakiem i debilem.

    Obyś nie musiał patrzeć z własnego okna jak ci nadlatujący myśliwiec
    rakietę wpierdala do pokoju obok.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 27. Data: 2022-02-24 18:35:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 18:22:20 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > A się okazuje, że dodatkowo jesteś zwyczajnym prostakiem i debilem.
    >
    > Obyś nie musiał patrzeć z własnego okna jak ci nadlatujący myśliwiec

    Ale zeby tak nie bylo, to zdecydowanie nie wystarczy sie tylko nie
    smiac.

    J.

  • 28. Data: 2022-02-24 18:46:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 18:12:15 +0100, Kviat wrote:

    > Aaaa... czyli jakby ograniczyli się do wschodniego brzegu, to wszystko
    > byłoby OK. Zwyczajnie wzięliby swoje, tak?
    >
    > Kurwa. Skąd się takie debile biorą?

    Moze nie powinienem tego pisac w tej chwili ... ale czy nie czuja, ze
    siegaja po swoje?

    Niestety, Ukraina ma krotka historie wlasnej panstwowosci,
    w czym m.in. duza rola nas Polakow ...

    J.

  • 29. Data: 2022-02-24 18:58:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 18:22, Kviat pisze:

    > Obyś nie musiał patrzeć z własnego okna jak ci nadlatujący myśliwiec
    > rakietę wpierdala do pokoju obok.

    Trzeba by było zobaczyć, co było t am obok tego domu. Nie popieram ataku
    Rosjan, ale na filmie nie ma żadnego dowodu ataku na cel cywilny.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2022-02-24 19:00:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 18:46, J.F pisze:
    > Moze nie powinienem tego pisac w tej chwili ... ale czy nie czuja, ze
    > siegaja po swoje?

    Ukraina przystawiła Putina do ściany z wodą na Krymie. Przelicytowali
    moim zdaniem.

    --
    Robert Tomasik