  • 1. Data: 2022-02-18 21:11:51
    Temat: Kwarantanna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzec
    zenia-sadow/iv-sa-po-1004-21-postanowienie-wojewodzk
    iego-sadu-523397638

    - decyzja o kwarantanie saniepidu nie jest decyzją administracyjną, więc
    nie podlega ocenie sądu administracyjnego. Jak obywatel uwierzył, ze
    sanepid może go skierować na kwarantanne to frajer i jego problem.
    Widocznie lubi być fajerem, a frajer jest po to żeby go jebać:P

    To jest kurwa genialne - nie można zaskarżyć państwa, bo działa ono
    bezprawnie:P Za to z solidnymi podstawami naukowymi;)
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 2. Data: 2022-02-18 22:04:02
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 18 lutego 2022 o 21:11:54 UTC+1 Shrek napisał(a):
> [...]
    >
    > To jest kurwa genialne - nie można zaskarżyć państwa, bo działa ono
    > bezprawnie:P Za to z solidnymi podstawami naukowymi;)

    Niepełne informacje w tym wyroku.
    Ciężko stwierdzić, czy sąd oddalił, bo:
    a) kwarantannę nałożył inspektor sanitarny, a głupi nauczyciel skarży się, że stacja
    b) kwarantannę nałożyła stacja - bezprawnie - więc nie ma się na co skarżyć, bo
    decyzja, jako bezprawna, nie istnieje.

    Chyba że ten nauczyciel dostał też karę 5k-30k.

    Hmm, słyszałem o takim wynalazku jak izolatoria.
    Podobno dają wyro i karmią na NFZ, wystarczy mieć kwarantannę(?) czy izolację(?).
    Tylko jak się tam dostać?

  • 3. Data: 2022-02-18 22:24:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    stacja
    > b) kwarantannę nałożyła stacja - bezprawnie - więc nie ma się na co skarżyć, bo

    Zakładam że chuj wie kto nałożył, "poinformowała" stacja.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 4. Data: 2022-02-19 12:55:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 18 lutego 2022 o 22:24:29 UTC+1 Shrek napisał(a):
    decyzja, jako bezprawna, nie istnieje.
    > Zakładam że chuj wie kto nałożył, "poinformowała" stacja.

    Poinformować może.
    Ale tu podobno tylko dyrektor plus SMS z nieznanego źródła.
    I dzielnicowy z listą.
    Może ten nauczyciel skarżył się na nieprzestrzeganie RODO?
    Bo właściwie nie wiem, na coon się skarżył, w wyroku nie ma a pozwu też brak.
    Nie podobało mu się, że dostał kwarantannę?
    Czy że go nie poinformowali odpowiednio?
    Czy że dostał nie od tego, co trzeba?
    Czy dostał jakąś karę prócz aresztu z nieswojej winy?

  • 5. Data: 2022-02-19 19:42:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Czy że go nie poinformowali odpowiednio?
    > Czy że dostał nie od tego, co trzeba?
    > Czy dostał jakąś karę prócz aresztu z nieswojej winy?

    No własnie to pokazuje co jest grane. Normalnie jak cię legitymują
    kulsony na ulicy to teoretycznie muszą się przedstawić i pouczyć gdzie
    złożyć zażalenie i na kogo. A tu ktos cię smsem pozbawia wolności i w
    zasadzie chuj wie kto. A jak się odwołasz do sądu to powiedzą, że to nie
    do nich:P Ogólnie cała kowidowy burdel się tak właśnie kręci. Że państwo
    robi chuj wie co i prześladuje ludzi a potem się okazuje, że państwo
    żadnego prawa nie miało i jak się zastosowałeś to frajer, a jak nie to
    cię kulsony pobiły albo ci firmę zamknęli ale nikt za to nie odpowiada.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 6. Data: 2022-02-19 23:24:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-18-lutego-2022 o 21:11, Shrek pisze:
    > To jest kurwa genialne

    Myślisz Shreku że gdyby rządził Tusk to państwo byłoby mniej "ostrożne"?

    Skasuj ze stopki Konfederację bo z każdym postem masz coraz więcej z
    nimi wspólnego ;-)

  • 7. Data: 2022-02-19 23:27:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-18-lutego-2022 o 22:24, Shrek pisze:
    > Zakładam że chuj wie kto nałożył, "poinformowała" stacja.

    Znajomy dowiedział się przez głuchy telefon przez dwie osoby że jest na
    kwarantannie.

    Żadnego oficjalnego telefonu. Oni tam już mają na covida WYJEBANE ;-)

  • 8. Data: 2022-02-20 00:51:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-19 o 19:42, Shrek pisze:

> [...]
    > żadnego prawa nie miało i jak się zastosowałeś to frajer, a jak nie to
    > cię kulsony pobiły albo ci firmę zamknęli ale nikt za to nie odpowiada.

    W Kanadzie to by ostatnio jeszcze gorszy bandytyzm. Policja konna z
    premedytacją rozjechała strajkujących.

    https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-policja
    -konna-stratowala-protestujacych-w-ottawie,nId,58429
    73

    --
    animka

  • 9. Data: 2022-02-20 07:49:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 23:24, _Master_ pisze:

    > Myślisz Shreku że gdyby rządził Tusk to państwo byłoby mniej "ostrożne"?

    Abopeło. Jakby tusk odpierdolił to co pis, to by taką samą zjebkę ode
    mnie dostał.

    Konfa w stopce zostaje i raczej z niej nie wyjdzie inaczej niż przez
    rozpadnięcie się:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 10. Data: 2022-02-20 13:20:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 20 lutego 2022 o 00:51:33 UTC+1 Animka napisał(a):

    > W Kanadzie to by ostatnio jeszcze gorszy bandytyzm. Policja konna z
    > premedytacją rozjechała strajkujących.

    No, a na Kapitolu to nawet kogoś zastrzelili.
    Tyle że napastnika z bronią.
    W PL zaś wpierdol lub gazem dostały kobitki pokojowo protestujące.
    Dojrzysz to szybciej niż jak ci spalą mieszkanie (bo na proteście siię ciebie nie
    spodziewam)?