  • 31. Data: 2022-02-24 19:33:38
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Trzeba by było zobaczyć, co było t am obok tego domu. Nie popieram ataku
    > Rosjan, ale na filmie nie ma żadnego dowodu ataku na cel cywilny.

    Nie ma wątpliwości. Jesteś upośledzony.

    Masz dowód, że to nie był cel cywilny? Nie? To spierdalaj na drzewo.
    Ten myśliwiec nie miał prawa tam być, czy obok tego domu był niecywilny
    "cel", czy go nie było. Tylko dla debila jest tu miejsce na jakieś "ale".

    To jest dramat tego kraju, że takich ludzi jak ty zatrudnia się w policji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 32. Data: 2022-02-24 19:42:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.02.2022 o 18:46, J.F pisze:

    > Moze nie powinienem tego pisac w tej chwili ... ale czy nie czuja, ze
    > siegaja po swoje?

    Tak. Zdecydowanie nie powinieneś.
    Aż dziwne, że heheszka na końcu nie dodałeś.
    Za mało ci płacą?

    > Niestety, Ukraina ma krotka historie wlasnej panstwowosci,
    > w czym m.in. duza rola nas Polakow ...

    Pieprzone ruskie trolle. Mam nadzieję, że po tym wszystkim dostaniecie
    dożywotniego bana na internet.

    https://www.facebook.com/SlawomirSierakowski1979/pos
    ts/1410455722691140

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 33. Data: 2022-02-24 19:51:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > jakieś "ale".
    >
    > To jest dramat tego kraju, że takich ludzi jak ty zatrudnia się w policji.

    Czy Biały Dom jest celem cywilnym czy wojskowym?
    Czy to nie jest siedziba Głównodowodzącego Siłami Zbrojnymi USA?

    Czy Ambasada ChRL w Belgradzie zbombardowana przez NATO/USA w 1999 roku była
    celem wojskowym [A]? Czy samoloty NATO/USA miały prawo tam być?
    Ile wesel USA/NATO zbombardowały w Afganistanie?

    Mów co chcesz ale przynajmniej pokaż że nie stosujesz podwójnych
    standardów. W przypadku Putinistanu nie trzeba aż geniusza żeby ostro
    opierdalać bez (oczywistej) podwójnej moralności Kalego albo sklerozy
    ale byle tani partacz tego nie zrobi (fachowo).

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Bombardowanie_ambasady
    _chi%C5%84skiej_w_Belgradzie

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2022-02-24 20:15:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.02.2022 o 19:51, A. Filip pisze:

    > Czy Biały Dom jest celem cywilnym czy wojskowym?

    Czy w/g ciebie ta chałupa wyglądała jak Biały Dom?

    > Ile wesel USA/NATO zbombardowały w Afganistanie?

    Czy w/g ciebie w tej chałupie mieszkali terroryści biegający po świecie
    z pasami szahida?

    Daj linka, gdzie mogę poczytać oficjalne oświadczenie twojego mocodawcy,
    że atak tego myśliwca na ten dom był omyłkowy. I że bardzo przepraszają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 35. Data: 2022-02-24 20:18:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 20:15, Kviat pisze:

    > Czy w/g ciebie ta chałupa wyglądała jak Biały Dom?

    Tak po prawdzie to dziwnie to wygląda - jedna rakieta poszła w dół druga
    poleciała dalej... Ponadro to na oko wygląda na miga 29, a to myśliwiec
    a nie wielozadaniowy. I to na takim pułapie... Sądzę, że coś poszło nie tak.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 36. Data: 2022-02-24 20:24:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 19:33:38 +0100, Kviat wrote:

    > Nie ma wątpliwości. Jesteś upośledzony.
    >
    > Masz dowód, że to nie był cel cywilny? Nie? To spierdalaj na drzewo.

    A masz jakis dowod, ze byl cywilny?
    To moze s.n.d ?

    > Ten myśliwiec nie miał prawa tam być, czy obok tego domu był niecywilny
    > "cel", czy go nie było. Tylko dla debila jest tu miejsce na jakieś "ale".

    Niby nie mial prawa tam byc, ale jak wojna jest, to prawo sie pojawia.
    Choc jakos nie do konca.

    Gorsze co innego - nie wiadomo z kiedy ten film, czyj samolot,
    wiec trzeba wierzyc, ze przedstawia obecne ostrzelanie przez Rosjan
    ukrainskich cywili.

    A wybuch po trafieniu nie za maly?

    https://www.youtube.com/watch?v=k1TQ5_e27L4
    tak to wyglada w innych przypadkach ... ale moze i kaliber wiekszy.

    J.

  • 37. Data: 2022-02-24 20:28:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 19:51:21 +0100 (CET), A. Filip wrote:

> [...]
    > Czy to nie jest siedziba Głównodowodzącego Siłami Zbrojnymi USA?
    >
    > Czy Ambasada ChRL w Belgradzie zbombardowana przez NATO/USA w 1999 roku była

    To "pomylka" byla ...

    > Czy samoloty NATO/USA miały prawo tam być?

    O, niech Kwiatek odpowie

    > Ile wesel USA/NATO zbombardowały w Afganistanie?

    W Iraku, Syrii, w/w Belgradzie, Wietnamie, Korei, Grenadzie, Panamie

    J.

  • 38. Data: 2022-02-24 21:22:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2022 20:15:32 +0100, Kviat wrote:

    > Czy w/g ciebie ta chałupa wyglądała jak Biały Dom?

    Jaka chałupa?

    Jest na tym filmie cel widoczny?

    A jak to to istotnie zwykly domek ... zamieszkaly przez generała?

    > Czy w/g ciebie w tej chałupie mieszkali terroryści biegający po świecie
    > z pasami szahida?

    Moze wystarczy, ze mieszkali obywatele, biegajacy z kalaszami miedzy
    innymi obywatelami, o odmiennych pogladach.

    Zakladajac, ze to swiadomy atak ... jakies kryteria wyboru celu byly.
    No chyba, ze terrorysta za sterami wybral przypadkowy dom ... w calym
    osiedlu i tak tylko Ukraincy mieszkaja.

    > Daj linka, gdzie mogę poczytać oficjalne oświadczenie twojego mocodawcy,
    > że atak tego myśliwca na ten dom był omyłkowy. I że bardzo przepraszają.

    Daj lepiej linka do filmu pokazujacego ten zaatakowany dom.

    J.

  • 39. Data: 2022-02-24 21:47:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2022 o 20:15, Kviat pisze:

    > Czy w/g ciebie ta chałupa wyglądała jak Biały Dom?
    Jak ochłoniesz, to daj jakiś materiał, z którego bedzie wynikać, w co
    samolot strzelał. Bo gdyby trafił w ten dom rakietą, to raczej by już
    dalszego ciągu nie było. Sądzę, że strzelał do czegoś, co było w pobliżu
    domu. nie wiem, co to było, ale mogło być cokolwiek, od czołgu, po
    ToiToi. Stanie z telefonem komórkowym w tej sytuacji i filmowanie
    samolotu zbyt mądre nie było zresztą.

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2022-02-24 22:37:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.02.2022 o 20:24, J.F pisze:

    > Niby nie mial prawa tam byc, ale jak wojna jest, to prawo sie pojawia.

    Niby nie miał prawa, ale miał prawo.

    Ty weź idź do jakiegoś lekarza.

    > Choc jakos nie do konca.

    > Gorsze co innego - nie wiadomo z kiedy ten film, czyj samolot,
    > wiec trzeba wierzyc, ze przedstawia obecne ostrzelanie przez Rosjan
    > ukrainskich cywili.

    A jeszcze gorsze jest to, że nie wiadomo, czy masz hemoroidy i kiedy je
    dostałeś, więc trzeba wierzyć, że ci same zejdą.

    > A wybuch po trafieniu nie za maly?

    To zależy czy masz dużego, czy małego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr