  • 91. Data: 2022-03-02 06:50:07
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No, ogarneli się. Za wyjątkiem szredera. Pytanie czy szczerze. Ale też
    > zwykli Niemcy chyba na szczęście nie mają takich sentymentów,
    > przynajmniej oceniając na podstawie komentarzy pod relacjami z Ukrainy
    > na Twiterze.

    Z ciekawości - a co piszą zwykli niemcy na tłicie?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 92. Data: 2022-03-02 06:50:59
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rzeźników nigdzie nie brakuje, no ale co to ma do rzeczy? A jak tam z
    > ulubionymi przez Maciarewicza termobarycznymi?

    Niestety używają... Znaczy się ruskie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 93. Data: 2022-03-02 10:48:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 01:33, A. Filip pisze:
    > Czy naprawdę trzeba sprawiać wrażenie że Rosję można opierdolić "tylko"
    > za użycie "w ogóle" pocisków kasetowych i termobarycznych? Już sama
    > napaść na Ukrainę wystarczy do solidnego fundamentu opierdolu o ile się
    > unika nadgorliwości fanatycznego idioty. Jak ktoś ma przeciętną
    > inteligencje to do tego bez specjalnego trudu parę+ spraw dorzuci bez
    > sprawiania wrażenia podwójnej moralności Kalego albo sklerozy co do
    > szerokiego kontekstu.

    W dniu wczorajszym jedna zaprzyjaźniona osoba natchnęła mnie, ze jak już
    Putina będziemy za ludobójstwo i wszczęcie wojny napastniczej sądzić, to
    można mu ze dwa lata dorzucić z Ustawy o ochronie zwierząt, za psy,
    koty, króliki, chomiki itp.

    --
    Robert Tomasik

  • 94. Data: 2022-03-02 11:57:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 01 Mar 2022 23:49:41 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > No, ogarneli się. Za wyjątkiem szredera.

    On już na szczęście nie rządzi. Może się kompromitować na własne konto.
    Media donoszą, że będzie musiał sam latać robić ksero, bo nikt nie chce u
    niego pracować i może w ogóle stracić biuro.
    https://www.pulshr.pl/po-godzinach/niemcy-biora-sie-
    za-gerharda-schroedera-traci-pracownikow-a-moze-i-bi
    uro,88243.html
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 95. Data: 2022-03-02 12:11:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 19:09:44 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > TVN czy Wirtualna Polska?

    Hail Fiutin!

    Nie masz biedaku gdzie sprawdzić, bo wyłączyli Kacapia Today.

  • 96. Data: 2022-03-02 12:14:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 23:19:46 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Wysoka coś ostatnio aktywność ruskich trolli...

    Ale jak im teraz płacą?
    Przelew nie dojdzie, a drewniane poleciały na mordę. W Kacapii mają jakieś
    dolary w gotówce, żeby przekazać przez ambasadę?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 97. Data: 2022-03-02 12:17:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 10:48:05 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Putina będziemy za ludobójstwo i wszczęcie wojny napastniczej sądzić, to
    > można mu ze dwa lata dorzucić z Ustawy o ochronie zwierząt, za psy,

    Hail Fiutin!

    No i koniecznie kurator za pisanie kredą po chodniku.
    Oczywiście nie zapomnij go najpierw wylegitymować.

  • 98. Data: 2022-03-02 12:26:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 12:17, Olin pisze:

    > Hail Fiutin!
    > No i koniecznie kurator za pisanie kredą po chodniku.
    > Oczywiście nie zapomnij go najpierw wylegitymować.

    A pisał? Jest dzieckiem? Jak się chce coś śmiesznego napisać, to trzeba
    uważać, by się nie zbłaźnić.

    --
    Robert Tomasik

  • 99. Data: 2022-03-02 12:27:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 12:14, Olin pisze:
    > Ale jak im teraz płacą?

    Pozostaje waluta wirtualna.

    --
    Robert Tomasik

  • 100. Data: 2022-03-02 12:40:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 18:57:09 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ty to jesteś qrwa biedny Olin - najpierw PiS ci zajebał SB-cką emkę, a teraz Putin
    nie prześle Ci SWIFTA.
    > To na co Ty teraz Grzegorzu Sraczu będziesz srał?
    > Już z przyzwyczajenia lecisz w ch..a?
    > Tak przy okazji najwyższy czas aby dyrekcja sprawdziła, co taka qrwa jak Ty robi w
    gadzinach pracy i na czyich zasobach.

    Hail Fiutin!

    Przejdź od słów do czynów.
    Czy na kogoś takiego jak ja dostaniesz przydziałową porcję nowiczoka?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl