  • 11. Data: 2022-02-23 15:41:53
    Temat: Re: Wjechali
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Może nawet nobla dostanie za "pokój" ;-)

  • 12. Data: 2022-02-23 15:56:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.02.2022 o 15:40, _Master_ pisze:

    > Może Tramp... Ale ten niedołęga nie ma jaj.

    Jakby ciebie wysłał na wojnę z ruskimi, to stwierdziłbyś, że ma jaja i z
    radością byś pojechał?

    Jakby trump osobiście pojechał na taką wojnę, z własnej woli, w randze
    szeregowca, to bym ci przyznał rację, że ma jaja.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2022-02-23 18:33:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.02.2022 o 13:07, n...@o...pl pisze:
    > Mniej TVPiS.
    > Nigdzie nie wjechali.
    > Chociaż PiS pewnie codziennie modli się, by wjechali.

    Moim zdaniem generalnie wszyscy będą zadowoleni. Rosja chciała odzyskać
    swoje tereny i odzyska. Amerykanie i reszta NATO obroni Kijów, którego
    moim zdaniem Rosja chyba nie miała zamiaru atakować, bo po co im
    problem. Ukraina i tak tych utraconych terenów od kilku lat nie miała, a
    jak się to rozwiąże, to otworzy się droga Ukrainy do Unii Europejskiej,
    czy NATO. Konflikt graniczny był przeszkodą. Również mieszkań tych
    republik będą zadowoleni, bo chcą być w Rosji w większości i będą. Ale
    mogę się mylić oczywiście. To moja własna opinia, a nie znam się na tym.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2022-02-23 18:44:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > mieszkań tych republik będą zadowoleni, bo chcą być w Rosji w
    > większości i będą. Ale mogę się mylić oczywiście. To moja własna

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Zima się nie skończyła
    (okres wysokiego zapotrzebowania na ruski gaz na który UE postawiła)
    a Putin może np. wyzwolić tereny republik ludowych pod "okupacją"
    Ukrainy. Ja daje takiemu scenariuszowi 1/6 szans do końca tej zimy.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2022-02-23 18:52:31
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > ównież mieszkań tych
    > republik będą zadowoleni, bo chcą być w Rosji w większości i będą. Ale
    > mogę się mylić oczywiście. To moja własna opinia, a nie znam się na tym.

    Bo Ukraińcy już wyjechali.
    Ale rzeczywiście ta mentalnie ruska ludność potrzebna im jak nam Podlasie i
    Podkarpacie. Niech sobie Ukraina weźmie w ramach odszkodowania, wszyscy będą
    zadowoleni :)

  • 16. Data: 2022-02-23 20:36:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.02.2022 o 18:44, A. Filip pisze:
> [...]
    > a Putin może np. wyzwolić tereny republik ludowych pod "okupacją"
    > Ukrainy. Ja daje takiemu scenariuszowi 1/6 szans do końca tej zimy.

    Jeśli chodzi Ci o ten fragment pomiędzy półwyspem, a republikami, to
    uważam to za bardzo realne. Bo półwysep potrzebuje wody, a tę można
    tylko tak zdobyć. Z tym, że moi zdaniem nie dojdzie do desantu przez rzekę.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-02-23 20:40:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.02.2022 o 18:52, n...@o...pl pisze:

> [...]
    > Podkarpacie. Niech sobie Ukraina weźmie w ramach odszkodowania, wszyscy będą

    Ta ludność nie jest mentalnie rosyjska tylko tam w większości mieszkają
    Rosjanie. Oni rozmawiają po rosyjsku, a to język od ukraińskiego różny.
    Piszą tylko cyrylicą, ale Bułgarzy mówią po turecku, a też piszą cyrylicą.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2022-02-24 11:54:13
    Temat: Re: czy kacapska inwazja to 'polityczne złoto' dla Liliputina?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Feb 2022 15:38:34 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Markela się całowała i uśmiechała do Putina.

    Ale jak się uśmiechała?
    Uśmiechała się kurtuazyjnie, czy szczerze, serdecznie i szeroko, jak
    uśmiechają się do siebie dwie bratnie dusze?
    https://m.natemat.pl/e3653e4e772cc45a62e92bc64864b3b
    c,800,450,1,0.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2022-02-24 11:56:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Feb 2022 18:33:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Rosja chciała odzyskać
    > swoje tereny i odzyska.

    W Priwislinskim Kraju też już są tacy, którzy nie mogą się doczekać
    wyzwolenia i przyłączenia do macierzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2022-02-24 11:58:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Feb 2022 20:40:19 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bułgarzy mówią po turecku

    Znaczy się, w sensie, że czasem czują się jak na tureckim kazaniu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/