  • 1. Data: 2022-02-17 15:58:32
    Temat: Czy Gazeta Wyborcza propaguje ustrój totalitarny? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://twitter.com/de_Talleyrand_/status/1494251603
    175616513
    > Gazeta Wyborcza:
    > "Kanadyjskie przedszkolaki o kierowcach ciezarowek: Powinnismy
    > zabrac im wszystko, az ugna sie i zaszczepia":

    *Moim* zdaniem tak, IMHO zdaniem większości "niekoniecznie" :-)

    Propagowanie podejścia "Cel uświęca (drakońskie) środki" pasuje do
    gazety rządowej czy opozycyjnej?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-02-17 20:14:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 17.02.2022 o 15:58, A. Filip pisze:
> [...]

    Opinia eksperta. Ekspert był trochę rozdrażniony gdyż zawołali go bezpośrednio z
    leżakowania.

  • 3. Data: 2022-02-17 22:37:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-17 o 20:14, m4rkiz pisze:

    > Opinia eksperta. Ekspert był trochę rozdrażniony gdyż zawołali go
    > bezpośrednio z leżakowania.

    Fajna odpowiedź :-)
    Masz super poczucie humoru. Aż mi łzy ze śmiechu poleciały.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-02-19 14:59:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    A. Filip napisał(a) :
    > https://twitter.com/de_Talleyrand_/status/1494251603
    175616513

    Widać od razu, że Gazeta kłamie. Ponieważ wypowiedź brzmiała tak:
    "Powinnismy zablać im wsystko, as ugną sie i zascepią"

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2022-02-19 15:17:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2022 o 14:59, Zbynek Ltd. pisze:
    > Widać od razu, że Gazeta kłamie. Ponieważ wypowiedź brzmiała tak:
    > "Powinnismy zablać im wsystko, as ugną sie i zascepią"

    I to połączenie właśnie dla mnie jest najbardziej niepokojące. Bo jakby
    napisali, ze wprowadzamy prawny obowiązek szczepienia, to bym rozumiał,
    że choć oni wierzą w to, ze to jedyna słuszna droga. Natomiast "Zabrać
    wszystko, by się ugięli", to dowód na to, że nie mamy dowodu na to, że
    szczepienie jest konieczne, ale chcemy, by się wszyscy zaszczepili.

    --
    Robert Tomasik