  • 151. Data: 2022-03-03 13:56:05
    Temat: Re: Wjechali
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Hail Fiutin!
    >
    > Tobie raczej nie uwierzę:
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/_O3satcdQ
    BA/m/y1hYgLYkCgAJ

    > Jakoś okazałeś się słabym prorokiem, kiedy basowałeś Ąckiemu.

    Jaką kwestie prawną poruszasz?

    pl.soc.polityka i pl.pregierz to osobne grupy.

    --
    A. Filip

  • 152. Data: 2022-03-03 13:59:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 13:05:53 +0100, Olin wrote:

    > Hail Fiutin!
    > Jest nad wyraz dobrze zorientowany w kacapskich kłamstwach i ochoczo się
    > nimi dzielisz ze światem.
    > Idzie z tego wyżyć?

    Mowisz, ze to kacapskie klamstwa?
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,281
    73109,przemysl-grupa-mezczyzn-zaatakowala-uchodzcow-
    policja-odsyla.html
    https://oko.press/szosty-dzien-na-granicy-ogrom-pomo
    cy-fala-rasizmu/
    https://ekspresjaroslawski.pl/artykul/fala-plotek-o-
    rzekomych/1281883

    W sumie to nie wiem, moze i klamstwa, nie bylem, nie widzialem ..

    Jest dementi, wiec to musi byc prawda :-)
    https://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,28175690
    ,uzbrojona-policja-na-dworcu-w-przemyslu-chroni-ucho
    dzcow-oskarzanych.html

    J.

  • 153. Data: 2022-03-03 14:02:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mogliby oświadczyć Rosji, że mogą brać ropę i gaz ale wyłącznie na kredyt.

    -----

  • 154. Data: 2022-03-03 14:07:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może tę rozmowę da się znaleźć w interku, pouczająca co do stanu umysłu młodych
    wykształconych w Rosji.
    Wiesz jak ten młody wykształcony się zapienił, że ONI obchodzą dzień zwycięstwa 9
    maja a zdradziecka Ukraina zadała im cios w samo
    bijące sąsiadów serce przenosząc święto na 8 maja "zupełnie jak Zachód"?

    A niektórym żydzi kształtują państwo, np. zamykając konto społecznościowe Trumpa ;-).

    -----

  • 155. Data: 2022-03-03 14:32:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Mar 2022 13:59:53 +0100, J.F napisał(a):

    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,281
    73109,przemysl-grupa-mezczyzn-zaatakowala-uchodzcow-
> [...]

    Byłeś tam razem ze swymi kumplami naziolami, czy tylko zagrzewałeś ich do
    działania?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 156. Data: 2022-03-03 23:40:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Sztabki to nie tylko ćwierć tonowe złote cegły. Zarzuć np. google Gold
    > bar 1g.

    K! Obejrzałem. A masz pomysł, kto to ewentualnie jakby co skupuje i po
    ile? Po prostu pytam, bo nie znalazłem na szybko.

    --
    Robert Tomasik

  • 157. Data: 2022-03-04 01:00:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > K! Obejrzałem. A masz pomysł, kto to ewentualnie jakby co skupuje i po
    > ile? Po prostu pytam, bo nie znalazłem na szybko.

    Nigdy się tym nie interesowałem, ale spodziewałbym się, że takie
    drobiazgi to może albo jubiler albo numizmatyk. To nie są raczej (w
    większości) żadne standaryzowane sztabki, może część ma i jakieś
    certyfikaty, ale czy od uznanych instytucji?

    Z drugiej strony widzę też takie firmy:
    https://www.mennicaskarbowa.pl/pol_m_Zloto-147.html
    https://www.mennicaskarbowa.pl/Skup-metali-szlachetn
    ych-cabout-pol-14.html
    ale nie mam pojęcia co to za stworzenie, a to, że się nazwali mennicą
    nie pomaga.

    --
    Marcin

  • 158. Data: 2022-03-04 09:14:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Mar 2022 00:00:08 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    ych-cabout-pol-14.html
    > ale nie mam pojęcia co to za stworzenie, a to, że się nazwali mennicą

    Jest jeszcze
    https://www.mennica.com.pl/produkty-inwestycyjne/gwa
    rancja-odkupienia-zlota

    2% ... brzmi niezle.
    Ale przy sprzedazy tez pewnie pare %, plus sejf w domu itp.

    J.

  • 159. Data: 2022-03-04 21:06:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 09:14, J.F pisze:

> [...]
    rancja-odkupienia-zlota

    > 2% ... brzmi niezle.
    > Ale przy sprzedazy tez pewnie pare %, plus sejf w domu itp.

    Rzućcie okiem, jak zawiła jest procedura tego odkupienia.
    1. Poinformowanie Mennicy Polskiej o zamiarze sprzedaży złota
    inwestycyjnego e-mailem na adres: z...@m...com.pl, bądź
    telefonicznie pod numerami 22 656 41 57 oraz 22 656 42 92.
    2. Dostarczenie złota inwestycyjnego do Mennicy Polskiej przy ul.
    Annopol 3 w Warszawie i złożenie go w depozyt (jeżeli złoto inwestycyjne
    przechowywane jest w depozycie Mennicy Polskiej - pomijamy ten krok).
    3. Złożenie dyspozycji wyceny sprzedawanego złota inwestycyjnego po
    wybranym LBMA Gold Price AM w przyszłości oraz średnim kursie USD do PLN
    w Narodowym Banku Polskim z tego samego dnia. Dyspozycja może być
    złożona osobiście w Mennicy Polskiej przy ul. Annopol 3 w Warszawie lub
    przesłana e-mailem na adres z...@m...com.pl jeśli złożyli Państwo
    złoto w depozycie o którym mowa w pkt. 2.
    4. Aby dyspozycja była skuteczna, musi zostać dostarczona do pracownika
    Mennicy Polskiej do godziny 10:30 tego samego dnia, co wybrany LBMA Gold
    Price AM, a otrzymanie tej dyspozycji musi zostać potwierdzone przez
    pracownika Mennicy Polskiej. Dyspozycje złożone po godz. 10:30 nie będą
    przyjmowane.
    5. Przesłanie lub przekazanie przez pracownika Mennicy Polskiej
    potwierdzenia przyjęcia dyspozycji do realizacji stanowi przyjęcie
    oferty przez Mennicę Polską, a tym samym zawarcie umowy sprzedaży złota
    inwestycyjnego.
    6. Po sporządzeniu wyceny (LBMA Gold Price AM jest ogłaszany ok. godz.
    12:30) nastąpi podpisanie umowy sprzedaży, która stanowi pisemne
    potwierdzenie umowy sprzedaży zawartej w chwili przyjęcia dyspozycji
    przez Mennicę Polską.
    7. Należność wynikająca z umowy sprzedaży przelewana jest na rachunek
    bankowy sprzedającego w ciągu dwóch dni roboczych od daty podpisania
    umowy przez obie strony.

    No i trzeba jechać do Warszawy. Trochę to dysfunkcjonalne.

    --
    Robert Tomasik

  • 160. Data: 2022-03-04 23:44:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > umowy przez obie strony.
    >
    > No i trzeba jechać do Warszawy. Trochę to dysfunkcjonalne.

    Z drugiej strony jeśli rozważać to jako zabezpieczenie (inwestycje) a
    nie środki spekulacyjne to w sumie bez większego znaczenia.

    --
    Marcin