  • 141. Data: 2022-03-03 12:02:13
    Temat: Re: Wjechali
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już oglądam protesty przeciw wstrzymaniu Nord Stream 2, np. na Deutsche Welle.

    A tak swoją drogą "najlepszy" był młody Rosjanin mówiący biegle po hiszpańsku w
    obcojęzycznym programie i24 (izraelska TV). Rosja to
    stan umysłu od mleka matki, nawet izraelski redaktor się zagotował (o co niełatwo w
    tak cynicznym państwie).

    -----

  • 142. Data: 2022-03-03 12:03:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ubolewają nad utratą miejsc pracy przy NS2, sam słyszałem.

    -----

  • 143. Data: 2022-03-03 12:06:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tobie?
    "Nie zapomnijcie towarzyszu Sracz u nas Wasze akta".
    Do końca życia będziesz srał za darmo, Sraczu.
    Ich lub swojego.

    -----

  • 144. Data: 2022-03-03 12:07:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 12:02:13 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]

    obcojęzycznym programie i24 (izraelska TV). Rosja to
    > stan umysłu od mleka matki, nawet izraelski redaktor się zagotował (o co niełatwo w

    Bardzo latwo.
    Wystarczy mowic cos po nie po mysli izraelskiego redaktora.

    Ba - kazdego redaktora, tylko nie kazdemu panstwo tak ksztaltuje stan
    umyslu :-)

    J.

  • 145. Data: 2022-03-03 12:36:57
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Uderzamy bo jesteśmy durniami.
    > Są oczywiście inne sposoby na powstrzymanie konfliktu.

    Słuchamy twoich "mądrości"...

  • 146. Data: 2022-03-03 13:00:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 15:28:47 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Tobie wystarczy zajebać z kopa.

    Hail Fiutin!

    Coraz słabsze te zastępy trolli Prigożyna; biorą nawet żuli.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 147. Data: 2022-03-03 13:05:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 15:52:20 +0100, J.F. napisał(a):

    > Co by nie mowic, to grupy nacjonalistyczne mamy,
    > a tu uchodzcy setkami tysiecy przybywaja.
    >
    > Podobno juz jakies incydenty na dworcach byly, nie nie tylko na
    > socialmedia.

    Hail Fiutin!

    Jest nad wyraz dobrze zorientowany w kacapskich kłamstwach i ochoczo się
    nimi dzielisz ze światem.
    Idzie z tego wyżyć?

    "W ostatnim czasie w polskich social mediach nastąpiło przegrupowanie
    większości kont/grup z komunikacji anty-COVID-19 na komunikację przeciwko
    uchodźcom z Ukrainy - ostrzega Instytut Badań Internetu i Mediów
    Społecznościowych.
    - Dzisiaj już obserwujemy przegrupowanie się większości tych kanałów na
    zarówno kwestionowanie z jednej strony samej wojny, jak i poszukiwanie
    uchodźców, którzy nie są Ukraińcami. Eksponowanie treści, które pokazują,
    że dochodzi do napadów, do różnego rodzaju incydentów po to, aby wpływać na
    emocje odbiorców - mówił Federowicz. Dodał, że wczoraj w sieci
    najpopularniejsze posty dotyczyły przede wszystkim zagrożenia zdrowia i
    życia mieszkańców Przemyśla przez uchodźców z Pakistanu czy Indii."

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,28175146,punktow
    a-operacja-trolli-putina-w-polskiej-sieci-to-dopiero
    .html#s=BoxMMtCzol3

  • 148. Data: 2022-03-03 13:14:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 17:42:46 +0100, na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

    > Nie ma obowiazku lubic Ukraincow, mozna np w Wołynia pochodzic ...

    Hail Fiutin!

    Że zacytuję chyba jedynego sprawiedliwego w tej Sodomie & Gomorze:

    "Kto nie pamięta o ludobójstwie na Wołyniu i nie domaga się prawdy o
    pomordowanych przez OUN-UPA Polakach, ten jest zaprzańcem i zdrajcą. Kto
    wymachuje dziś Wołyniem by nie pomagać kobietom, dzieciom, starszym i
    chorym uciekającym przed barbarzyństwem Moskwy, ten jest skurwysynem."

    https://twitter.com/RobertWinnicki/status/1497663715
    101089798

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 149. Data: 2022-03-03 13:14:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy okazji podrzucił pod Wiedeń trochę kawy dla Marysieńki.

    -----

  • 150. Data: 2022-03-03 13:36:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Mar 2022 22:22:39 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Uwierzyłeś kłamliwym politykom.

    Hail Fiutin!

    Tobie raczej nie uwierzę:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/_O3satcdQ
    BA/m/y1hYgLYkCgAJ

    Jakoś okazałeś się słabym prorokiem, kiedy basowałeś Ąckiemu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/