eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWażność karty gwarancyjnej › Ważność karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.str
    aub-nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.goog
    le.com!8g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: g...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ważność karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 30 Jul 2008 23:07:33 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 18
    Message-ID: <4...@8...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.36.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1217484454 14824 127.0.0.1 (31 Jul 2008 06:07:34 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2008 06:07:34 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 8g2000hse.googlegroups.com; posting-host=80.55.36.4;
    posting-account=jvdhnQoAAABsrlqhir_p23QpPAVN1I1j
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 PLWARP06
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546311
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    W autoryzowanym serwisie Lenovo odmówili mi uznania gwarancji na
    notebooka, ponieważ karta gwarancyjna nie została poprawnie
    wypełniona. A dokładnie, brakuje na niej moich danych osobowych.
    Skierowałem w tej sprawie pytanie do Lenovo a oni mi odpowiedzieli:
    "Karty gwarancyjne są wystawiane naszym klientom i tylko naszym
    klientom świadczymy usługi gwarancyjne. Nie mamy innej możliwości
    zweryfikowania tego. Jeśli ktoś chce pozostać anonimowy może zawsze
    skorzystać z naprawy płatnej."
    Zawsze uważałem że karta gwarancyjna jest wystawiana na konkretny
    towar, a nie właściciela - tym bardziej że w czasie trwania gwarancji
    można przecież odsprzedać notebooka.
    Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować naprawę gwarancyjną, czy raczej
    zapomnieć o tym i naprawiać we własnym zakresie?

    Pozdrawiam
    GS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1