eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUpierdliwy klient sklepu - pytanie › Upierdliwy klient sklepu - pytanie
  • Data: 2020-03-28 15:54:50
    Temat: Upierdliwy klient sklepu - pytanie
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Każdy środek chemiczny ma swoją kartę charakterystyki, ma też etykietę, zwykle
    z instrukcją obsługi - mają to też preparaty do dezynfekcji rąk.

    A zatem, wchodzi upierdliwy klient do sklepu (oczywiście ochrona może go
    "wypierdolić kopniakiem" z byle powodu, lub klient się zezłości i sam wylezie,
    ale NIE O TO pytam!) - ochrona podstawia mu preparat do dezynfekcji rąk bez
    żadnej alternatywy, przy czym klient ma np. alergie na niektóre zapachy lub
    pewne substancje chemiczne, w skrajnym przypadku dostanie wstrząsu.

    I czy teraz owa ochrona lub sklep powinny MIEĆ MOŻLIWOŚĆ pokazania
    upierdliwcowi pełnej karty charakterystyki, co by patrzył, czy nie ma w tym
    chemicznym syfie jakichś tam zapachów i nieciekawych dla niego substancji?

    Podkreślam MIEĆ MOŻLIWOŚĆ, nie "mieć obowiązek polecieć i przynieść", tylko
    "mieć możliwość" pokazania.

    Jakbym był w pracy, to pracodawca ma obowiązek mieć i znać, przeanalizować
    karty charakterystyki oraz ostrzec mnie przed zagrożeniami, więc zakładam że to
    zrobił, w zasadzie ma też obowiązek mnie przeszkolić, a jak się uprę to ową
    kartę mi pokazać... ale w sklepie nie jestem pracownikiem, ale klientem...

    Owszem, większość wspomnianych substancji nie powoduje podrażnień, uczuleń, ale
    bywają takie środki odkażające do rąk, w których kartach jest zapis o możliwych
    reakcjach "drażniących"

    Pozdr-
    -Rowerex

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1