eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUpierdliwy klient sklepu - pytanie › Re: Upierdliwy klient sklepu - pytanie
  • Data: 2020-03-28 20:25:51
    Temat: Re: Upierdliwy klient sklepu - pytanie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    W dniu 2020-03-28 o 17:12, r...@o...pl pisze:
    > W dniu sobota, 28 marca 2020 16:53:17 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
    >
    >> Przed wzięciem koszyka czy wózka zakładaj na ręce te sklepowe
    >> jednorazowe rękawiczki to nikt sie nie doczepi.
    > Nie o to pytam :)
    >
    >> Te płyny do dezynfekcji w sklepach są albo strasznie wyżerajce skórę,
    >> albo to sama woda dla niepoznaki.
    > Jeszcze raz: na stoliku stoi dozownik z jakimś płynem - jest to przeźroczysta
    > butelka _bez_etykiety_ z wykonanym _flamastrem_ napisem "płyn do odkażania" ,
    > klienci pryskają sobie nim na skórę dłoni...
    >
    > Lub - jest dozownik z etykietą, ale nie ma czasu by się z nią zapoznać, bo do
    > dozownika stoi długa kolejka, albo etykieta jest nieczytelna z powodu małego
    > druku i braku wystarczającego oświetlenia.
    >
    > Chcę wiedzieć, czy jakiś przepis nakazuje obsłudze np. sklepu MIEĆ MOŻLIWOŚĆ
    > wyjaśnienia co jest w owych spryskiwaczach, jeśli klient zapyta o szczegóły.
    >
    Najlepiej zapytać kierownika sklepu, a jak on nie wie to zapytać
    Rzecznika konsumentów. Rzecznik będzie wiedział  jaki przepis.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1