  • Data: 2002-09-14 17:16:31
    Temat: Umowa o remont
    Od: Paweł Skarżyński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Przejrzałem archiwum, ale niestety nic nie znalazłem więc pytam.
    Za parę dni będzie remontowana łazienka w moim mieszkaniu.
    W związku z tym, że są to (przynajmniej jak dla mnie) znaczne koszty
    chciałbym się jakoś zabezpieczyć i podpisać z fachowcem umowę aby w
    razie zepsucia czegoś przez nich bądź nie wywiązania się móc dochodzić
    odszkodowania lub przynajmniej pokrycia ew. strat.
    Gdzie mogę znaleźć wzór takiej umowy?

    Paweł Skarżyński
    Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej
    http://setiatwips.republika.pl