  • Data: 2002-09-12 07:33:36
    Temat: Umowa nienazwana???
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Próbowałam z tym tematem na innej liście, ale wątek rozwinął się w trochę
    innym kierunku. Więc może tutaj ktoś będzie w stanie napisać mi
    "łopatologicznie" - co to jest umowa *nienazwana*. Jakimi cechami się
    charakteryzuje, w jakich sytuacjach można ją zawierać. Np. w działalności
    gospodarczej może regulować stosunki między współpracującymi podmiotami?
    Czy może dotyczyć wszystkich podmiotów i rodzajów działalności? Co to za
    zwierz?
    Przepraszam za lamerstwo w temacie, ale nie wiem jak to ugryźć, a potrzebuję
    koniecznie tej informacji.

    Czekam na odzew i z góry dziękuję, Graszka.