  • Data: 2002-09-13 11:28:38
    Temat: Re: Umowa nienazwana??? (odp. wyczerpująca
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > "Paweł Hajdys" napisa_(a):

    > Chodziło mi raczej o interpretację jako umowy o świadczenie przez osobę
    > trzecią (391 kc)

    Tak też sądziłem ;), ale aby unaocznić przykład umowy sprzecznej z naturą
    zobowiązania konsekwentnie trzymam się przykładu, gdzi dwie osoby się
    umawiają, że dłużnikiem będzie osoba trzecia. W tej przykładowej umowie
    celowo nie czynię nikogo z umawiających się dłużnikiem ani wierzycielem, aby
    właśnie nie dać się złapać w pułapkę umowy o świadczenie przez osobę
    trzecią ;).

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl