  • 211. Data: 2021-04-07 16:59:57
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wychodzi na to, ze pozostaje apel premiera.
    > A kto zlekcewazy ...
    > a) umrze, i nie bedzie wiecej lekcewazyl apeli rzadu,

    Gdyby to działało w ten sposób to moznaby załozyc ze kazdy sobie rzepkę
    skrobie.
    Ale niestety tak to nie działa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 212. Data: 2021-04-07 17:19:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I nadal bez podstawy prawnej SANEPID to wysyła do sądu?

    Wychodzi na to, że tak.

    --
    Shrek

  • 213. Data: 2021-04-07 17:23:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2021 o 12:26, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... przeciez to ludzie jak my.

    W sensie homo sapiens tak;) Chociaż jakbyś niektórym to powiedział to
    mogłbyś się spotkać nie nieprzychylną reakcją;)

    > Mieli rodziny, chodzili do szkoly, liceum ... gdzie tu "banka" ?

    Z grubsza ta sama jak ci co żyją przez cały czas w jednostkach
    wojskowych czy na przykład w pierdlu;)

    > No chyba, ze macie na mysli, ze najpierw ministrant, potem u ksiedza w
    > sypialni ...

    Nie.

    --
    Shrek

  • 214. Data: 2021-04-07 17:47:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 16:14, Olin pisze:

    >Wskazałem przepis. Sam z WIKI korzystam, ale tam czasem też bzdury
    >sie
    >trafiają. Sądzisz, że jakby w akcie oskarżenia powołać sie na Wiki,
    >sąd przyklepie?

    A po co masz sie powolywac ?

    Napiszesz "pelniacy funkcje proboszcza" i niech sie oskarzony lub
    adwokat meczy, ze to nic nie znaczy ;-)

    J.

  • 216. Data: 2021-04-07 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Chyba mylisz mnie z Budzikiem. Ja już jakąś trzecią iterację wstecz
    > napisałem, że nie musi być proboszcz.

    A co budzik?
    Ja mam wyrąbane kto jest odpowiedzialny za to co sie dzieje w budynku
    koscioła.
    ja tylko mowie ze twierdzenie iz nie ma odpowiedzialnego to postawienie
    logiki na głowie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 215. Data: 2021-04-07 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W moim rejonie problemem jest nielegalne wydobycie żwiru.
    > Pozwolenie na wydobycie kosztuje 500 zł. Maksymalny mandat za to
    > też. A przecież Policja nie może ukarać wszystkich.
    >
    > Proboszcz mandat 20 zł przyjmie nawet na każdej mszy. Ale to ani
    > nie powoduje, ze jest faktycznie winny, ani sprawy nie załatwia.
    > Problemem jest tłum w kościele.

    A dlaczego 20zł? Przeciez cały czas straszy sie ludzi ze mandaty
    sanepid daje do 30.000...
    Problemem jest tłum. A powodem?

    Czy sadzisz ze jak lidl nie bedzie pilnował ilosci osób wchodzacych to
    ludzie sami ustalą ilosc osób w srodku, przelicza limit i ogranicza
    swoje wchodzenie do srodka dostosowujac sie do limitów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 218. Data: 2021-04-07 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przykładowo.

    > Toż napisałem, żeby ktoś przejrzał przepisy, b o możliwości widzę
    > kilka.

    > Ja nie twierdzę, ze nie ma. Twierdzę, ze niekoniecznie musi to być
    > proboszcz.

    No to po 10 postach mamy zgode.
    Tylko co to zmienia w kontekscie egzekwowania obostrzen?
    Bo przypomne ze twoje uwagi na temat proboszcza pojawił się jako
    kontrargument w temacie egzekwowania limitu wiernych w kosciele.
    Ze sie nie da bo nie wiadomo kto odpowiedzialny etc.
    jak rozumiec logike twojej argumentacji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 217. Data: 2021-04-07 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Widzisz, jakiś Ty głupi w swojej zaciekłości? Oczywiście. Można
    > skierować wniosek o ukaranie na Proboszcza. Sąd się tym za pół
    > roku zajmie i wyda wyrok w postępowaniu nakazowym. Ksiądz ma bodaj
    > 14 dni na oprotestowanie. Gdzieś za rok spotkają się na wokandzie
    > i sąd go uniewinni. Po 12tu miesiącach nawet nie możesz wszcząć
    > postępowania na nowo przeciwko tej radzie parafialnej.
    >
    > Nawet Ci do głowy nie przyjdzie, że pasowałoby ustalić, na kim ów
    > obowiązek spoczywa i tę osobę ścigać.

    Ale rozumiesz, ze Kviat tak naprawde nie postuluje karania na oslep
    tylko wytyka ci ze wczesniej broniłes dokładnie takiego postepowania?
    Naprawde nie zrozumiałes ze to była aluzja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 219. Data: 2021-04-07 18:02:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 07.04.2021 o 11:02, Robert Tomasik napisał:

    > I nadal bez podstawy prawnej SANEPID to wysyła do sądu? Czy może sąd
    > uznaje, że te podstawy prawne są niezgodne z Konstytucją.

    Różnie. Jeśli chodzi o maski, większość oddaleń NSA to były kwestie
    proceduralne, niezgodność z konstytucją była często wspominana dodatkowo.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 220. Data: 2021-04-07 18:25:37
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > W moim rejonie problemem jest nielegalne wydobycie żwiru. Pozwolenie na
    > wydobycie kosztuje 500 zł. Maksymalny mandat za to też.

    Te miszczu polucjacie -- nie wono mandatu wystawić 10 razy?
    Taka prosta robota, jedna wizyta jedne mandat

    > Policja nie może ukarać wszystkich.

    Jest jakiś zakaz karnia wszystkch przez polucjantów?

    > Proboszcz mandat 20 zł przyjmie nawet na każdej mszy. Ale to ani nie
    > powoduje, ze jest faktycznie winny, ani sprawy nie załatwia. Problemem
    > jest tłum w kościele.

    Tłum idiotów, którymi proboszcz nie potrafi zarządzić.

    Kutasik, czy Tomasik -- przestań pierdolić, jakoś polucjanty dawali radę,
    żeby ochraniać i organizować przemarsze kościółkowe po drogach publicznych.

    To nie mogą przypilnować w niedzielę powszechną? Co na to Jarkacz i
    przystawki?

    --
    'Tom N'